Holiday Cheer Tag

via

RO: Ho-Ho-Ho! Merry Christmas!

Nici nu stiu daca o sa stea cineva sa citeasca postari astazi, dar eu tot am pregatit una festiva, numai buna pentru aceste zile. Chiar ma tot gandeam ce leapsa sa aleg, pana am vazut ca Anca mi-a pasat-o pe aceasta.

So...here we go...


1. Favorite holiday movie?

Sper sa nu fiti dezamagite, dar nu sunt fana filme de Craciun. Cand eram mica imi placea sa revad seria Home Alone si mai degraba as alege...cred ca seria Lord of the rings, in fiecare an ma apuca dorul de a o revedea in preajma Craciunului. Chiar de ieri seara am inceput trilogia, 2 down, 1 to go.

2. Do you have any holiday traditions?

Da, ar fi una: in fiecare an, de cativa ani incoace, ma duc la tata in Ajunul Craciunului, gatesc orice alt fel de mancare fata de cele traditionale pentru aceasta perioada (pentru ca niciodata nu mi-a placut sa ma conformez cu mancarurile grase care se practica la noi) si petrecem seara de Ajun impreuna.

3. Favorite holiday candy?

Sunt o mare pofticioasa atunci cand vine vorba de dulciuri, dar cred ca dulcele de care ma bucur cel mai mult este cozonacul, cel facut in casa, ofc, pentru ca cele din comert sunt cauciuc.

4. Favorite winter candle scent?

Yankee Candle Vanilla Chai. Ador ceaiul Chai, ador mirosul condimentelor cum ar fi scortisoara, cuisoarele s.a.m.d., ador vanilia, Vanilla Chai chiar nu avea cum sa dea gres. :D


5. Favorite holiday memory?

Cele mai frumoase Craciunuri pe care le-am avut cand eram mai tanara, au fost cele petrecute la Botosani. In seara de Ajun cutreieram tot orasul colindand si ne intorceam seara tarziu pentru a ne bucura de cadourile care ne asteptau sub brad si apoi ne asezam la masa, in familie.

6. Do you lay in your pajamas or get ready for Christmas morning?

Ma pregateam pentru masa din seara de Ajun, pe 25 nu m-as pregati decat daca ar veni invitati sau daca as iesi pe undeva, sunt destul de comoda la capitolul si chiar nu as vedea de ce m-as aranja. Otherwise...pajamas it is! :D

7. What is your favorite holiday song?

Am doua chiar:



8. What is the hardest person on the list to shop for?

Tata, cu siguranta, pentru ca nu ma prea bag in pasiunile lui si pentru ca in general, ce si-a dorit, si-a cam luat, asa ca nu-mi raman prea multe variante, dar ma mai loveste inspiratia din cand in cand, cum a fost anul asta.

9. Can you name all of Santa's reindeers?

Ah, si ceilalti aveau nume, nu numai Rudolph? :)) Deci...nu.

10. What is the funniest or weirdest gift you have ever received?

Uhm...uhm...din cate imi aduc aminte nu am primit vreun cadou funny sau ciudat, nu de Craciun cel putin. :)

11. Any New Year's resolutions and do you actually stick to them?

Am cateva si am sa fac tot posibilul pentru a ma tine de ele. In general nu-mi fac o lista dar, presimt ca anul viitor va fi diferit.

12. What is the number one thing in your Christmas/Holiday wishlist?

Oh, am mult chestii nesimnificative in wishlist dar dorinta cea mai mare ar fi sa petrec aceste zile cu cei dragi. Boring, I know :))

13. Do you have a real or fake tree?

Neither! Anul viitor cred ca voi opta pentru unul artificial totusi, se pune? :)

14. Do you buy your presents in advamce or do you wait for the last minute?

Depinde, anul asta a fost si-si, am luat cateva chestii din timp iar altele le-am lasat pentru ultimul moment, pentru ca altfel nu as fi fost eu. Cred ca la anul o sa fac listele si eventual cumparaturile incepand din Noimebrie. :))

15. Where you live, do you get a white Christmas?

Nu mereu, anul asta, din fericire nu. Stiu ca poate sunteti dezamagite de faptul ca nu a fost zapada dar eu sunt de parere ca zapada ar trebui sa ramana strict la munte si daca vreau, ma duc eu la ea. :D Da, e frumos, cateva ore, hai o zi, dar intr-un oras atat de aglomerat cum e Bucurestiul, imediat se topeste si nu ramai decat cu mocirla "distrugatoare de cizme si botine frumoase".

***

Well, that it! Pfoai, mai Anco, mi-ai dat ceva de munca. :* Si daca ati ajuns pana aici, felicitari. :)) Sper ca ati avut parte de un Craciun minunat si ca toate, sau macar majoritatea dorintelor vi s-au indeplinit! Va pup si ne vedem maine cu o postare colorata.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Uite, eu te-am citit in seara de Craciun! :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Yay! :)) Mersi si sarbatpri fericite! Pup :*

      Delete
  3. Sărbători minunate îţi doresc! ♥

    ReplyDelete
  4. Sarbatori frumoasa, madam! Te pup cu drag.
    Vanilla chai persista?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persista, cel putin in dormitor da. :D
      Sarbatori fericite! Te pup si eu :*:*

      Delete
  5. Vai si eu am stat anul trecut de Craciun sa vad Lord of the Rings.:) Iar anul acesta am trecut la Hobitul.
    Sarbatorori fericite iti doresc si sa ne vedem curand! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noi vazusem deja The Hobbit cu o saptamana inainte asa ca tot LOTR a ramas, la anul probabil o sa le iau la rand toate cele 6 filme. :))

      Sarbatori fericite si tie, te pup si abia astept sa ne revedem! :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram