Doua vorbe despre Riri Woo


RO: Nu ma gandisem sa scriu vreun articol despre iubitul meu ruj Riri Woo, asta pentru ca a facut parte din colectia limitata Riri ♥ MAC si pentru ca nu stiam daca va aparea si la noi colectia de sarbatori in colaborare cu Rihanna. Dar, cum maine va aparea Riri ♥ MAC Holiday ce il are pe Riri Woo din nou, am zis ca merita sa va spun cate ceva despre acest ruj.


In primul rand am vazut ambalajul rujului, rose gold, si m-a cucerit, apoi am vazut rosul aprins si am zis ca trebuie sa fie al meu. Mai aveam putin si il visam noaptea, este asa frumos incat as sta sa ma uit la el.


Culoarea este un rosu intens, cu subton rece, pe buzele mele capata parca un subton magenta. Formula este Retro Matte, destul de uscata si cel mai indicat ar fi sa aplicati rujul cu o pensula pentru ca altfel puteti risca sa vi se rupa (yap,atat de uscata este formula, daca incercati sa va frecati buzele una de alta, n-o sa puteti cu rujul asta aplicat), finish-ul este complet mat, daca stiti rujurile in formula Matte de la MAC (Russian Red de exemplu), Retro Matte este mai mat. Fiind o formula atat de uscata, tinde sa usuce buzele pe masura ce-l purtati dar plusul acestei formule este rezistenta: rezista, rezista si...rezista. Dupa ce mancati mai trebuie retusat dar atunci cand il port stiu ca nu trebuie sa ma stresez ca trebuie sa-mi retusez rujul.


Pretul rujului a fost 103 lei si cel putin la colectia din toamna nu puteai beneficia de reducerea cu cardul PRO, asa ca ar trebui sa va asteptati cam la acelasi lucru si cu aceasta colectie. Ah, si inca o treaba, daca il vreti, grabiti-va pentru ca in prima tura s-a dat foarte repede.

Daca insa, nu il prindeti sau nu sunteti dispuse sa platiti atat, lasand ambalajul deosebit deoparte, Riri Woo a fost inspirat dupa Ruby Woo iar diferentele intre ele sunt minime, aplicate pe buze ele cam dispar.

Iata si cateva poze in care purtam pe buze Riri Woo:




Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Ti-am mai zis ca iti sta super bine cu el! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :"> Si tie iti sta cel putin la fel de bine! :*

      Delete
  2. E fabulos si i-am putut observa rezistenta cu cateva ocazii, intr-adevar se mentine excelent pe buze! Si iti sta tare, tare bine :)

    ReplyDelete
  3. Arata absolut genial, dar eu nu stiu daca m-as putea obisnui cu textura... Russian Red is as matte as I can go :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca pe buze nu mi se pare chiar deranjanta textura, dupa ce ai scapat de faza de aplicare e ok :)

      Delete
  4. Riri Woo fits youuu :))) Iti dai seama ca vreau si eu, da? daca tot m-am scrantit cu rujurile rosii :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Iti dai seama ca vreau sa vadpoze, da? :P

      Delete
  5. Doua vorbe am si eu de spus: e superb. Si inca ceva: iti vine FOARTE bine! ;)
    Te pup!

    ReplyDelete
  6. Am si eu Ruby Woo (sunt extrem de similare) si nu imi imaginez viata fara el! :)))

    ReplyDelete
  7. Superb rujul, are o culoare foarte frumoasa si un ambalaj pe masura, iar tie iti sta foarte bine cu ruj rosu :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram