Nicole by OPI I Lilac Gumdrops


RO: V-am tot aratat pe blog oje texturate, nisipoase, sau cum va place sa le spuneti iar azi vin cu inca una. Inculpata este de aceasta data o oja Nicole by OPI, din colectia Gumdrops, pentru ca daca OPI tot a dat startul cu ojele Liquid Sand, nu se putea sa nu faca o colectie si pentru brand-ul lor "drugstore" Nicole by OPI.


Diferenta ar fi ca finish-ul acestor oje a fost conceput pentru a reda aspectul zaharului si vazand swatch-urile la momentul lansarii, m-am gandit ca numele este foarte inspirat pentru ca imediat mi-a fugit gandul la jeleurile colorate acoperite de zahar si la sclipirile lor.


Aveti de ales intre 8 culori "zaharoase", de la mov lila pana la rosu, albastru, negru, chiar si un galben aprins.


  • I Lilac Gumdrops - But I love this sugas-frosted lavender.
  • My Cherry Amour - You're the one magenta I adore.
  • Candy is Dandy - This sweet pink is my favorite guilt-free treat.
  • Cinna-man of My Dreams - I dream in shades of this warm pink.
  • Blue-Berry Sweet on You - I'll be true to this berry blue hue.
  • A-Nise Treat - This shimmery licorice is everyone's favorite.
  • That's What I Mint - Just so there's no confusion, I L.O.V.E. this shimmery textured emerald green.
  • Lemon Lolly - Pucker up for this bright textured yellow.
Oja I Lilac Gumdrops se afla printre nenumaratele bunatati primite la intalnirea anuala a blogger-itelor (apropo de asta, trebuie sa va povestesc cate ceva despre #decemberbeautybloggersmeeting2 cat de curand, preferabil pana la sfarsitul anului) si m-am bucurat atunci cand am descoperit in punga Coty nuanta liliachie. Si asa s-a marit colectia de nisipoase pastelate. :)

Consistenta ojei este destul de lichida si pentru a fi sigura ca este opaca eu am aplicat-o in 3 straturi. mi s-a parut ca seamana mult cu Zoya PixieDust din acest punct de vedere. Aplicatorul este plat si destul de lat iar oja se aplica foarte usor cu el si se usuca foarte repede, plus ca daca se intampla sa atingeti cumva unghia inainte ca oja sa se fi uscat, nu e un dezastru pentru ca nu se prea observa.

Puteti gasi ojele Nicole by OPI in magazinele Kendra, B&B Collection si DM iar pretul unei oje este 35 lei. Apropo, in DM Nicole by OPI sunt momentan la promotie, 1+1 gratuit.






Cei de la Nicole by OPI va propun pe site-ul lor niste manichiuri folosind ojele Gumdrops si trebuie sa recunosc faptul ca ombre-ul facut cu oje nisipoase este chiar impresionant.




Cum vi se pare I Lilac Gumdrops? Yay or nay pentru pastelurile texturate?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Ce frumoase sunt toate. Colectia asta chiar se gaseste si la noi? Preferata mea este My Cherry Amour.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, teoretic se gaseste, totusi, nu-mi aduc aminte sa le fi vazut in DM dar poti incerca in Kendra sau B&B collection

      Delete
  2. Un ombre cu oje nisipoase as fi si eu dornica sa vad. F faina si nuanta aceasta!

    ReplyDelete
  3. Seamana bine cu Stevie, intr-adevar, poate doar ca OPI are si sclipici mai mare...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. Am vrut ceva festiv si am ales acest lilac dar si un base coat din aceeasi gama. Ma obsedeaza unghiutele mele zaharisite si mai vreau si alte culori!

    ReplyDelete
  6. E foarte frumoasa oja si culoarea ei e asa de draguta :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram