Rutina mea de ingrijire a tenului August 2015 | Video

RO: Pentru ca ultima oara cand v-am aratat rutina mea de ingrijire a tenului a fost la inceputul anului, m-am gandit ca ar fi timpul pentru un update, mai ales ca de atunci si pana acum s-au schimbat multe produse. Iar de aceasta data am zis sa va povestesc exact cum si ce folosesc, inloc sa scriu asa cum am facut-o pana acum dar am sa va las oricum si aici mai multe informatii, in caz ca am ratat ceva.

In stilul caracteristic, m-am lungit cam mult, am crezut ca ma voi incadra in timp cu toata rutina, insa data viitoare voi face probabil separat rutina de dimineata si cea de seara. 


Dimineata


Balea Med Ultra-Sensitive Waschgel *review*

Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Lotion *review*

Paula's Choice Clear Extra Strength Anti-Redness Exfolianting Solution *review*

Este acelasi lucru cu Skin Perfecting 2% BHA Liquid doar ca ambalajul este cel de la gama Clear. In poza apare insa Clear Regular Strength pentru ca atunci cand am facut pozele inca nu se terminase.

Bioderma Photoderm Max SPF50 Crema *review*

Bioderma Sebium Pore Refiner


Seara


Marionnaud Clean Rituals Eye Makeup Remover 
(pe care eu il folosesc pentru ochi si fata)

Balea Med Ultra-Sensitive Waschgel

Sephora Konjac Sponge

Neoteric Cosmetics Alpha Hydrox Oil-Free Treatment w/ 10% AHA

Skinoren 15% gel

Paula's Choice Resist Retinol Serum *review* (nelipsitul ser pentru ochi)

Differin 0.1% gel

Bioderma Sensibio Tolerance Plus+ *review*

Paula's Choice Skin Recovery Mask *review*

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram