Review Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer


RO: Daca tot am pomenit acest produs, atat printre preferatele lunii Iulie cat si printre produsele esentiale de machiaj, m-am gandit ca nu ar fi rau sa revin si cu un review in toate regula pentru Catrice, Re-Touch Light Reflecting Concealer.

Dupa jumatate de an de folosire aproape continua a unui singur anticearcan/corector, Jo Mousselli Skin Renewing Concealer, voiam sa incerc ceva nou si cu ocazia redeschiderii Debenhams in Bucuresti Mall l-am luat pe cel Catrice. Mi-a atras atentia pentru ca este un anticearcan cu pensula, in genul YSL Touche Eclat deci genul de produs care se aplica super usor. 

Eu am ales cea mai deschisa dintre cele doua nuante care erau la stand, 010 Ivory, insa soarta nu a tinut cu mine si a mai trebuit sa astept inca vreo 2 luni pentru a-l folosi pentru ca desi are Ivory in denumire, nuanta este una prea inchisa pentru tenurile deschise si nici nu mi s-a parut ca se adapteaza tenului asa cum o face de exemplu corectorul Oriflame THE ONE Illuskin. Pe site am vazut ca exista si nuanta 005 care cred ca este mai deschisa dar nu este disponibila in Romania.

Are o consistenta usor cremoasa, nu foarte lichida, insa se intinde super usor fara mari eforturi si de aceea, cu o singura exceptie, de fiecare data am folosit doar degetele pentru a-l intinde sub ochi. Din acest motiv l-am si cumparat, pentru ca il incercasem in magazin si mi-a placut mult textura si faptul ca arata foarte bine, iar odata intins, nu incarca zona si arata natural

Si un alt aspect care mi-a placut la Catrice Re-Touch Light Reflecting Concealer a fost ca textura este usor hidratanta deci chiar daca aveti pielea din jurul ochilor mai uscata, asa cum o am eu, nu va scoate in evidenta asta. Desi in general am grija sa aplic ceva mai emolient in zona cohilor mi s-a mai intamplat in trecut ca anticearcanul sa nu arate perfect, insa orice crema as fi folosit anticearcanul Catrice a aratat mereu bine.

Asa cum va ziceam si in clipul Summer essentials 2, datorita subtonului roz pe care il are nuanta 010 Ivory mi se pare ca face o treaba buna in acoperirea cearcanelor si tot de aceea l-am folosit doar pentru asta, iar pentru camuflarea imperfectiunilor imi place sa folosesc ceva cu subton neutru sau galben. Acoperirea este buna, medie, deci chiar daca seamana cu produsele pentru iluminare - YSL Touche Eclat, L'Oreal Lumi Magique etc - are o acoperire mai mare decat acestea dar nu mi se pare ca are si un efect de iluminare a zonei.





Un tub are 1.5 ml si costa 20 lei deci daca nu aveti un ten prea deschis si va doriti un anticearcan bun, usor de aplicat chiar va recomand sa-l incercati pe acesta de la Catrice. 

PS: Apropo, un avantaj al faptului ca acum filmez si clipuri este acela ca puteti vedea in actiune produsele despre care va vorbesc si am folosit Catrice Re-Touch Light Reflecting Primer in clipul Get Ready With Me.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. O acoperire buna, imi pare chiar rau ca nu am la dispozitie produsele Catrice.

    ReplyDelete
  2. Chiar m-ai facut curioasa cu acest produs :) o sa il incerc si eu! Pupici

    ReplyDelete
  3. De cateva zile il am si-mi place la nebunie, e super bun. :) Eu am tenul f deschis si 010 mi se potriveste perfect. L-am luat pentru ca am tinut minte acest review si cum aveam nevoie de un anticearcan bun, am zis sa-l incerc. Multumesc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa, ce ma bucur sa citesc asta. Sa-l folosesti cu placere! Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram