Ins & Outs #13

RO: Am revenit pe blog si astazi am sa va povestesc despre produsele iesite si intrate recent in rutina mea, ce am mai consumat, ce mi-a placut, ce nu mi-a placut si ce e nou. 

OUT: Buretele konjac Sephora era deja in folosire cam de 3 luni asa ca am zis ca ar fi timpul sa-l schimb, mai ales ca abia asteptam sa-i incerc inlocuitorul.
IN: Buretele konjac EcoTools Deep Cleansing pe care vi l-am aratat in comanda iHerb de luna trecuta statea cumintel in dulap si-si astepta randul. Ca o prima impresie pot sa va spun ca nu mi s-a parut diferit insa imi place mult forma lui, mai mult decat cea clasica rotunda  si mi se pare foarte comod de folosit.

OUT: Bioderma Photoderm Crema SPF50 de care am cam tras in ultima luna si am tot alternat-o, alegand s-o folosesc doar in acele zile pline de soare pentru a fi sigura ca sunt protejata foarte bine si pe spectrul UVA.
IN: Ivatherm Sunlight SPF50 pe care am pomenit-o in preferatele lunii si despre care va ziceam ca mi se pare ca se aseamana mult textura cu cea de mai sus. Imi place ca este si usor hidratanta asa ca, cel putin pentru moment, nu folosesc niciun produs hidratant separat pentru ten inaintea aplicarii acestei creme. Ramane de vazut cum vor sta lucrurile cand va fi mai frig.

OUT: L'Oreal Micellar gel pe care l-am mentionat chiar in postarea Ins & Outs #12 doar ca atunci va povesteam ca l-am introdus in rutina. Am sa-i dedic un review insa va spun pe scurt aici ca renunt la el pentru ca nici nu mi s-a parut prea eficient si nici textura usor gelatinoasa nu ma incanta. Am crezut ca se va asemana cu Sephora Tripple Action Makeup Remover Gel, dar nu este asa si il prefer pe cel din urma, sau lotiunile clasice micelare.

IN: Life Flo 1% Retinol Cream este la pièce de résistance in rutina mea si am inceput in sfarsit sa folosesc aceasta crema. Aveam dubii legate de concentratia de retinol insa tenul meu imi spune ca e mare, drept dovada, il folosesc o data pe saptamana si inca nu aplic niciun tratament in diminetile aferente serii in care il folosesc. Acum nu ramane decat sa astept rezultatele. Apropo, nu stiu daca ati vazut sau nu pe Facebook, dar va povesteam ca am sa mut crema intr-un recipient adecvat pentru retinol, borcanul translucid fiind unul foarte prost pentru un astfel de ingredient pretios si instabil. Asa ca, am luat recipientul de la serumul Paula's Choice Resist cu retinol pe care-l pastrasem fix pentru asa ceva.

IN: Andalou Naturals Deep Wrinkle Dermal Filler Eye Cream m-a cucerit rapid datorita texturii placute, formulei destul de emoliente pentru zona uscata a ochilor si pentru ca se absoarbe repede fara sa lase vreo pelicula grasa la suprafata pielii. Asa ca o folosesc cu mare placere atat seara cat si dimineata.

OUT: Nature's Gate Jojoba Revitalising Shampoo este a nu stiu cata sticluta din acest sampon pe care o consum. Stiti ca mereu va spun ca folosesc una dintre doua variante de sampon Nature's Gate pentru ca scalpul meu le tolereaza foarte bine.
IN: Nature's Gate Biotin + Bamboo Shampoo este inlocuitorul de aceasta data. Am zis sa fac o pauza cu samponul cu jojoba pentru moment si sa-l mai folosesc si pe celalalt cu biotina. Am zis ca nu strica o tura cu acesta mai ales ca in trecut mi-a facut mult bine si cum parul meu nu trecea prin cea mai buna perioada, plus ca samponul a fost recent usor reformulat deci eram curioasa sa vad si cum va fi cu formula actuala. L-am tinut o vreme de rezerva pentru a folosi altceva, insa dupa 2 spalari a fost nevoie sa revin la el iar pana acum mi se pare la fel ca cel vechi. 

OUT: B.U. In action deo spray au fost mult timp preferatele mele si le-am fost fidela multe luni.
IN: Dove Invisible Dry deo spray este actuala mea alegere. Prima oara l-am luat la munte pentru ca nu aveam prea multe variante iar cele B.U. pe care le foloseam nu erau de gasit prin Busteni asa ca am ales varianta asta in speranta ca va fi invizibil, asa cum promite. Si face ceea ce promite asa ca am ramas la el pentru ca s-a intamplat cu B.U. sa trag ceva foarte mulat pe mine si sa ramana urme albe, chiar daca in general nu pata hainele. Cu Dove nu s-a intamplat.

***

Voi ati folosit vreunul dintre produsele mentionate? 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. BU imi plac tare mult si mie!
    si vreau sa incerc si eu crema cu retinol!

    ReplyDelete
  2. Iubesc si eu crema cu 1%retinol, insa nu am mutat-o inca in alt recipient. Crezi ca e ok daca o pastrez in ambalajul ei si o tin in cutie in dulap? Promit ca o scot numai noaptea cand o aplic pe ten :). Ah, si nu imi bag degetele in ea, scot produs cu un betisor de urechi curat. Ce zici, e ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chiar daca nu o expui la lumina, eu nu as risca sa o tin in borcan pentru ca de fiecare data cand o desfaci tu expui ingredientele la aer, deci nu ai de unde sa stii cat isi vor pastra calitatile in conditiile astea. Nu as risca cu un ingredient atat de pretios, asta cred eu. Pup :*

      Delete
  3. Nu te-ai inteles cu Photoderm? :( Sau nu e varianta Aquafluide?
    Ma tot gandesc sa incerc samponul Nature's Gate, mai ales ca si Georgia m-a tentat cu el, dar ma incurca mereu gramajul lui...nu incape mai nimic pe langa el, in colet! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu e varianta Aquafluide, e cea crema dar m-am inteles foarte bine cu ea, daca dai click pe link poti citi review-ul pe care l-am scris despre ea. Insa am terminat-o si voiam oricum sa incerc crema Ivatherm.
      Cel mai bine comanzi samponul atunci cand iei mai mult chestii usoare, eu cam asa fac, dar iti ramane oricum inca 1 kg liber. Merita sa-l incerci, mai ales daca ai un scalp sensibil si daca iti e greu sa-ti gasesti sampoane care sa nu-ti faca matreata. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram