L'Oreal Micellar Gel


RO: Ador lotiunile micelare. Alaturi de uleiurile demachiante sunt in topul preferintelor mele in ceea ce priveste demachierea iar de cand le-am descoperit rareori, daca vreodata, s-a intamplat sa nu am cel putin o sticluta prin casa. Insa in vara am descoperit o noutate care m-a incantat mult: Sephora Triple Action Gentle Makeup Remover Gel, un fel de gel micelar. Asa ca atunci cand am descoperit din intamplare in Auchan un gel micelar de la L'Oreal, l-am luat repede iar astazi va voi povesti putin despre el.

Cum v-am zis, mi-a placut super mult textura produsului Sephora pentru ca atunci cand scoteai produsul pe discheta nu era chiar apos, ci usor gelatinos insa imediat se topea iar pe ten se simtea fix ca o apa. Pe langa asta, era si un demachiant rapid si eficient, chiar si in cazul machiajului ochilor. Va povestesc despre el pentru a va face o idee cam ce asteptari aveam de la L'Oreal Micellar Gel.

Intai si-ntai m-am asigurat ca lista de ingrediente este buna, asa cum era in cazul lotiunii micelare L'Oreal Sulime Soft. E ok, fara iritanti si fara parfum, un produs bine formulat pentru pielea sensibila careia se adreseaza gama roz. Textura este asemanatoare cu cea a demachiantului Sephora, usor gelatinoasa, deci inceputul a fost promitator.



Insa textura nu se schimba si ramane la fel, ba chiar nu mi-a placut deloc cum se simtea pe ten. Se simte ciudat, prea alunecoasa, senzatie care persista chiar si daca o folosesti produsul cu o discheta demachianta. Cu machiajul tenului s-a descurcat bine, a indepartat relativ usor fondul de ten fara sa fie nevoie sa insist prea mult. Insa cand a trebuit sa demachiez ochii, a fost greu, a trebuit sa insist si sa frec ceva mai mult decat imi place in conditiile in care nu folosesc rimel waterproof. 

Deci nu mi s-a parut la fel de eficient ca o lotiunile micelare pe care le folosesc de obicei si chiar daca pe ten a fost ok, textura ma oprea mereu cand voiam s aintind mana inspre el si mereu alegeam lotiunea micelara in defavoarea lui. Dupa cum puteti observa si din poza, produsul abia e folosit desi a stat cateva luni bune in dulapul meu. 

Daca sunteti fane ale lotiunilor micelare Sensibio H2O sau Garnier roz, va recomand sa ramaneti la ele sau sa incercati Sephora Triple Action Gentle Makeup Remover Gel, mai ales ca exista si in varianta travel size. 

Din cate imi aduc aminte, L'Oreal Micellar Gel a costat in jur de 20-25 lei si o sticluta are 125 ml.



Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Singurul produs incercat pana acum care mi-a iritat ochii.

    ReplyDelete
  2. Eu m-am incumetat si am luat uleiul demachiant de la Balea...inca testez! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe cel de la Balea nu am apucat sa-l incerc dar in general sunt foarte misto uleiurile pentru ca indeparteaza foarte usor chiar si produsele cele mai rezistente. Pup :*

      Delete
  3. Nu stiu de ce la mine nu merg lotiunile micelare. Am testat acum cea de la Ivatherm pentru ten sesnibil si eram chiar incantata. Dar surpriza: dupa 3-4 zile am constatat ca imi usuca si mai tare tenul. De altfel tot ce am incercat pana acum(nici nu mai tin minte) imi usuca tenul dupa un timp.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram