Alte 5 produse preferate sub 50 lei


RO: Ieri va povesteam despre produse mass market preferate insa m-am referit doar la produse de machiaj asa ca pentru astazi am vrut sa va prezint 5 produse cosmetice care imi plac, care mi-au facut o impresie buna si pe care vi le recomand sa le incercati. Ca un fel de continuare sau uodate pentru articolul Top 10 produse de ingrijire sub 50 lei, pentru ca si aceastea se incadreaza.

Bioderma Atoderm Nutritive


Daca tot se apropie iarna, cu vremea rece si vantul, tenul are de suferit asa ca am vrut sa va recomand o crema mai emolienta cu o formula fara iritanti. Am folosit Atoderm pe la inceputul anului si mi-a placut foarte mult. Cel mai mult am folosit-o la ochi, pentru ca imi trebuie ceva mai emolient si a hidratat foarte bine pielea mea uscata din aceasta zona iar in zilele cand imi simteam tenul usor uscat sau deshidratat o foloseam seara pe toata fata, nu numai la ochi. Dimineata tenul era perfect hidratat si nu mi s-a parut ca il ingrasa mai mult pe timpul noptii fata de serile in care nu o foloseam (pe atunci zona T era grasa). La Farmacia Tei am vazut ca e 25 lei, un pret foarte bun.

Ingrediente: AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL/HUILE MINERALE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA BUTTER), CETEARYL ALCOHOL, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETYL PALMITATE, PENTYLENE GLYCOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, SQUALANE, PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL UNSAPONIFIABLES, PARAFFIN, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CETEARYL GLUCOSIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, POLYSORBATE 60, GLYCERYL POLYACRYLATE, DISODIUM EDTA, SODIUM HYDROXIDE. [BI 587]

Balea Ultra-Sensitive Waschgel


Tot la capitolul produse pentru ten, m-am gandit la produsele de curatare incercate in ultima vreme si dintre toate, l-am ales pe acesta de Balea pentru care puteti citi si review-ul - asta daca nu cumva l-ati citit deja dar voiam sa va duc aminte. Este un gel de curatare bun, bland, nu usuca tenul, lista de ingrediente e curata si este foarte ieftin, pana in 15 lei. Daca nu l-ati incercat inca, vi-l recomand.

Mentiune speciala aici ar fi gelul de curatare Ivatherm IVAHIDRA+ care este un alt produs care-mi place mult dar e ceva mai scump, cam 50 lei.

Elmiplant Body nutrients Silky radiance


Cred ca lotiunea asta detine recordul absolut pentru timpul in care am terminat-o: o luna cred. Nu pentru ca ar fi fost nevoie sa folosesc mult produs ca sa simt efectele ci pentru ca imi placea atat de mult parfumul ei de caramele incat o foloseam aproape zilnic. Chiar eram mandra de mine in acea perioada pentru cat de sarguincioasa eram cu aplicarea lotiunii de corp. Lasand la o parte parfumul extrem de placut si ingredientele sunt foarte bune. Contine unturi si uleiuri fiind nemaipomenita daca aveti pielea mai uscata deci, din nou, numai buna pentru perioada rece a anului. 

Baia bunicii Agafia Masca faciala purificatoare cu argila pentru ten mixt/gras


Asa cum ati citit si din titlu, este o masca pe baza de argila pe care am cumparat-o in vara. Imi place foarte mult cum este ambalata, pentru ca e foarte usor si igienic modul de folosire, apoi mi-a placut faptul ca lista de ingrediente e foarte buna. Fiind o masca pe baza de argila mi-a fot usor teama sa nu usuce tenul excesiv insa nu e cazul. Mi se pare ca pe termen lung produsele care usuca excesiv fac mai mult rau decat bine. Nu e si cazul mastii acesteia si este o masca cu argila buna pe care o folosesc oricand imi simt tenul incarcat. Imi place si ca nu are o culoare infricosatoare - este albicioasa cu o usoara tenta albastra - si nu m-a usturat tenul cand am folosit-o, nu mi l-a iritat. O gasiti la Cosmetica Verde, dar si pe alte site-uri, eu am luat-o din magaiznul Cosmetica Verde din Mega Mall si a fost 11 lei dar online e si mai ieftina.

Ingrediente: Aqua, Kaolin (blue clay), Glycerin, Organic Centaurea Cyanus Flower Water (organic cornflower water), Cetearyl Alcohol, Zinc Oxide, Bentonite (and) Xanthan Gum, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Organic Malva Sylvestris (Mallow) Flower Extract (organic mallow extract), Avena Sativa (Oat) Kernel Powder (oatmeal oatmeal), Sodium Cetearyl Sulfate, Benzyl Alcohol, Parfum.

L'Oreal Elseve Ulei Extraordinar


Marti va aratam un produs L'Oreal care nu mi-a placut insa ca sa echilibrez treburile astazi va prezint unul care-mi place si chiar daca nu l-am prea mentionat pe blog il folosesc destul de des. Ca efecte, as spune ca este mai light ca Moroccanoil si nu are aceeasi putere de a domoli parul daca este foarte uscat, altfel face o treaba buna si as spune ca se compara ca efecte cu uleiuri mai scumpe, ca CHI Silk Infusion de exemplu. Are un parfum foarte placut si imi lace ca nu incarca parul de aceea eu il folosesc mereu dupa ce-mi aranjez parul pentru o finisare finala a coafurii inainte de a aplica si produse de styling. Netezeste parul, cuminteste varfurile si ii ofera un luciu placut. Fiind pe baza de silicon, il puteti folosi si pe parul ud inainte de a-l usca sau aranja pentru ca il va proteja. 

***

Acestea au fost produsele despre care am vrut sa va vorbesc astazi si ma gandesc sa mai fac pe viitor astfel de postari, poate va este mai usor sa aveti la un loc mai multe produse decat sa stati sa cautati printre review-uri si articole. Dar oricum, pentru toate produsele accesibile ca pret, fie cosmetice fie machiaj, puteti accesa rubrica Budget friendly pe care o gasiti in meniul Reviews. Acolo pun mereu produsele care-mi si care se incadreaza.

Ati folosit vreunul dintre cele 5 produse? Sau aveti alte recomandari?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Atoderm mi-a placut si mie mult si e in plan sa o iau iar, cat mai curand.. Singura problema cu ea e ca e potrivita doar pentru iarna.. iar cele 6 luni de valabilitate te cam grabesc.. La mine a apucat sa expire inainte sa o termin. Dar cred ca data urmatoare voi fi mai sarguicioasa cu aplicatul ei pe gat :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, asta cam asa e, eu d-asta am inceput sa folosesc Atoderm-ul si pe restul tenului, nu doar la ochi. :D Pup :*

      Delete
  2. Următoarea crema pe care mi-o iau e sigur Bioderma Atoderm Nutritive. Ma tentează și masca purificatoare, chiar îmi priesc măștile cu argila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a fost utila postarea, mie mi-a placut mult Atoderm si sper sa-ti placa si tie la fel de mult. Pup :*

      Delete
  3. Cremele Bioderma Atoderm si Elmiplant Silky Radiance se numara si printre preferatele mele.
    Am tot citit de bine despre uleiul Elseve, l-am recomandat, prin prisma experientei voastre, prietenelor mele care cautau un ulei bun si ieftin. Imi ramane sa-l incerc si eu, si pe el, si gelul Balea - sper sa nu mai uit de el prima data cand ajung la DM.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram