Produse drugstore preferate

RO: Primul clip dintre cele doua pe care vi le-am promis pentru Drugstore week este acum live iar astazi am sa va prezint cateva produse preferate. Daca sunteti cititoare fidele, cred ca nu veti fi surprinse prea mult de alegerile mele dar profit inca o data de ocazie pentru a va recomanda produse care m-au convins de-a lungul timpului si care mi se par foarte bune in raport cu pretul pe care il au. 




PRODUSE MENTIONATE

L'Oreal True Match/Accord Parfait

Nu am apucat sa incerc varianta reformulata insa din ce am aflat pana acum despre ea, nu e o schimbare prea drastica. O mare bila alba pentru faptul ca au nuante deschise si foarte deschise cu subton neutru, dar si fondul de ten se aseaza nemaipomenit pe ten.

Catrice Re-Touch Concealer

Toata vara l-am folosit si mentionat. Un produs foarte bun, usor de folosit si cu o textura perfecta pentru zona ochilor.

Pensule Elf

Imi plac mult pensulele lor, am fost foarte placut surprinsa de calitatea lor si le-am folosit intens in ultima vreme iar pe iHerb costa doar 3$ cele individuale.

Elf Long-Lasting Lustrous Eyeshadow

Tocmai ce v-am vorbit ieri despre ele si v-am detaliat de ce imi plac mult.

NYX Soft Matte Lip Cream

Dintre rujurile lichide care se incadreaza in tema, formula acestora este pe departe preferata mea.

Melkior Ruj Clasic

In ultima vreme am fost nedespartita de noua nuanta de Ruj Clasic Deep Love dar nici celelalte doua nuante nu se lasa mai prejos.

NYX Slim Lip Pencil si Golden Rose Dream Lips Lipliner

Doua produse asemanatoare si foarte bune, diferenta constand in faptul ca NYX are 50 de nuante disponibile iar Golden Rose 19,

Oja Rimmel Rita Ora 558 Go Wild-er-ness

Dintre ojele mass market incercate de mine cea Rimmel chiar m-a impresionat prin calitatea si rezistenta ei, de aceea nu am ratat ocazia de a o aduce in atentia voastra.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram