Swatch: produse Essence + impresii despre produse si catalogul cu preturi [RO]


RO: Ce mai faceti voi? Eu iar m-am dat la fund, am fost atat de amarata zilele astea incat cine sa mai aibe chef si de blog. Nu mi-a iesit nimic, aveam un proiect, numai din problema in problema am dat, numai la telefon am stat iar frustrarea a inregistrat cote maxime zilele astea. Apoi, am primit ceva pt review, nu va divulg inca ce e, dar iar am intampinat probleme, si m-am intristat asa de rau pentru ca imi doream foarte mult iar dezamagirea a fost si mai mare :( Dar azi sper sa iasa soarele si pe strada mea, macar proiectul merge, acum sper sa rezolv cealalta "chestiune" si cum tot aveam deja pregatit articolul am zis sa-l public.

Printre picaturi, am apucat si eu sa ma mai mai bucur de mici placeri, ca urmare, Miercuri am dat o raita pe la standul Essence din Crangasi pentru ca Iulia Badita mi-a starnit curiozitatea legata blush-urile crema si voiam eu sa vad daca au adus si noile baze de machiaj ale celor de la Essence. Domnisoara de la stand a fost foarte amabila si ne-a aratat noul catalog, de data asta in romana cu toate preturile (poate acum doamnele de la Obor n-o sa mai umfle preturile dupa bunul plac) si cu produsele care vor fi disponibile la noi, pentru moment.

Initial voiam sa va arat doar catalogul dar pentru ca am si cateva produse am zis sa fac si swatch-uri plus cateva impresii pe care mi le-am facut despre produsele pe care le detin si pe care vi le-am prezentat deja in marele meu haul.

Dar intai am sa va prezint catalogul si apoi va zic si despre produse. Da stiu, l-ati vazut si la Andreea (acum ghiciti cu cine am fost eu la standul Essence :)) ), dar erau deja incarcate pozele, era pacat sa pierd spatiul de stocare aiurea ;;). Plus, ca am vazut ca Andreea nu a pus si paginile unde gasiti toate nuantele disponibile la noi ale produselor prezente in catalog, dar le gasiti aici :P. Deci, nu e chiar degeaba, nu? :D

catalog essence

catalog essence
catalog essencecatalog essence
Dintre produsele noi am remarcat un tus gel gri deschis, nuanta purtand numele de Miami's ink.

 Adusesera culori noi de oja Colour&Go iar culorile de Nail Art Nail Colour3 sunt absolut superbe.

Erau si noile baze de machiaj la stand, acestea sunt 2 la numar: una iluminatoare si cealalta de uniformizare insa, din pacate, acestea nu aveau testere :( Chiar sunt tare curioasa cum e cea iluminatoare dar nu mi-ar placea s-o iau asa fara s-o incerc inainte.

Din pacate, blush-ul crema mi s-a parut execrabil, se intinde neuniform si daca incerci sa uniformizezi se face si mai rau, groaznic. Nu va recomand sa-l luati.


Am sa reiau informatiile legate de standurile deja existenta in Bucuresti si in tara, nu stiu daca intre timp au mai aparut.

Gasiti standuri Essence in urmatoarele locatii*:
Bucuresti:
 -> magazinul Obor (de la intrarea principala drept inainte si dupa ce treceti de magazinele cu pantofi este unul cu cosmetice Maybelline, Alix Avien si Essence)
-> Bazar Expres in Crangasi (intrarea vizavi de Tip Top si este exact in fata, cum intrati)
Craiova:
 -> magazinul Obsesie, str Unirii, nr 14
 -> magazinul Mercur (ma scuzati daca e aceeasi locatie) in locul fostului stand Flormar
Sebes
 -> complex comercial Leul

Asa, acum sa trecem la produsele pe care eu le detin in momentul de fata, pe langa cele trei pe care vi le-am prezentat s-a mai adaugat un creion de sprancene

essence haul
essence 35 party all night

Am sa incept cu preferatul dintre toate cele 3 produse pozate: mono-ul 35 Party all night. Ador culoarea, un bej mai inchis cu finish metalizat, am folosit-o foarte des de cand a intrat in posesia mea. Nu este prafos, se ia foarte usor pe pensula, se aseaza apoi foarte frumos pe pleoapa, se intinde usor, blenduieste usor, a ramas la locul lui ore bune, bineinteles ca nici eu nu l-am folosit fara primer. Si cam atat imi vine in minte pentru moment, dar ador culoarea, in ultimul timp am dezvoltat o obsesie pentru farduri sidefate, satinate, metalizate, oricum ar fi, daca sunt "shiny" imi plac :))

essence 72 time for romance

Al doilea produs in ordinea preferintelor ar fi oja Color&Go in nuanta 72 Time for romance dar am sa-i dedic o postare separata ei, am zis ca merita. :)

kit sprancene essence

swatch kit sprancene essence
L2R: nuanta deschia|nuanta inchisa

Iar ultimul si cel din urma: kit-ul de sprancene. Desi eu folosesc de foarte multi ani fard de ploape maro pentru a-mi contura sprancenele, am zis sa incerc si eu faimosul kit de sprancene Essence. Kit-ul este compus din: 2 nuante de fard pentru sprancene, o pensula unghiulara pentru a intinde fardul, 3 sabloane pentru sprancene si cateva instructiuni de folosire. Momentan nu sunt prea incantata de el, nu-mi place cum se vede nuanta inchisa, am sa mai fac experimente dar imi gasisem un sablon numai bun pentru sprancene, asa ca nu am fost chiar complet dezamagita, sablonul ala a mai indulcit-o putin. Am sa vad cum ma mai impac cu el si am sa-i dedic un articol separat cand imi voi face o parere completa.

creion sprancene essence 02 brown

Si cea mai recenta achizitie: creionul de sprancene in nuanta 02. L-am luat pentru o conturare mai puternica a sprancenelor (si da, daca va intrebati am ceva cu sprancenele, imi place sa fie bine conturate dar mai presus de asta, telul meu primordial este sa le am simetrice, inca nu am reusit asta :)) ). Mina nu este foarte moale incat sa riscati folosirea in exces a produsului dar nici prea tare incat sa va chinuiti cand aplicati si sa va zgarie, mi s-a parut consistenta perfecta. Culoarea in schimb nu m-a prea incantat. Pentru ca nu exista testere pentru creioanele de sprancene l-am incercat foarte putin pe mana sa vad daca are acel subton rosiatic, deranjant pentru mine, si mi s-a parut ca e ok, pana in acea seara cand l-am folosit pe sprancene si surpriza :( Acum ma gandesc ca ar fi trebuit sa aleg de fapt nuanta 03, cea mai deschisa dar om trai si om vedea.

Lasand subtonul la o parte, chiar mi-a placut creionul, e prima oara cand incerc un creion de sprancene si mi s-a parut foarte ok, s-a intins frumos, iar periuta este foarte utila pentru a distribui produsul mai bine in sprancene. Peste creion eu am mai aplicat un fardul pe care il folosesc eu mereu pentru sprancene (nuanta inchisa de maro din quad-ul Elf Butternut) si s-a rezolvat problema. Ca tehnica, m-am folosit de un toturial pe care l-am gasit la MissChievous, acesta mai exact:


Iata si rezultatul meu: creion Essence 02 Brown + maro inchis din quad-ul Elf Butternut



Pe voi ce va tenteaza de la Essence, sau ce ati folosit si ziceti ca merita incercat?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

27 comments:

  1. Blushurile crema nu sunt toate proaste. Nuante Fresh Apricot mi s-a parut ideala ca baza mai ales pe sub Rose Gold de la Sleek cred ca ar merge perfect. Le-am incercat si eu azi pe mana, si apoi am pus peste un blush de la Manhattan si apoi cine cine se chinuia sa stearga blushul si blushul crema? Cred ca abia dupa ce m-am spalat pe mana s-a dus.
    In rest ca blush simplu chhiar sunt execrabile.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @Morphine - de ce l-ai sters? Patience, patience, ca sigur vor ajunge ai mai aproape de tine :)

    ReplyDelete
  4. am inteles ceva de oja dubla ?

    ReplyDelete
  5. @Coco - dap, Nail Colour3, ar trebui sa se gaseasca toate combinatiile prezentate la pagina 17. Sunt asa de frumoase si vii culorile.

    ReplyDelete
  6. In primul rand bine te-am gasit...si apoi multumesc pentru informatiile pretioase privind produsele Essence si unde se gasesc.Problema mea e ca la Resita nu e stand si nu gasesc...asa ca sunt trista....noroc cu site-urile de cosmetice unde mai gasesc essence....Felicitari pt ceea ce faci pe blog Pupicei colorati de la mine

    ReplyDelete
  7. offf tre sa sparg o banca sa ajung si eu pe la ei :(

    ReplyDelete
  8. Eu am lasat balta standul din Obor, ca ma enerveaza sa stau peste tejghea, insa tot trebuie sa ajung sa-mi iau oje, muuuuulte ojeeeeee :D Nah, abia uitasem, acum mi-am amintit :P. Eu tare as vrea sa vad cum arata oja aia atata de frumoasa, sa ne-o arati, pretty please.

    ReplyDelete
  9. @Antoaneta - bine ai venit! Cu putina rabdare zic eu ca vor ajunge si aproape de tine, pe masura ce vor deveni tot mai populare (daca se poate si mai mult decat sunt :)) ) vor aparea standuri si in alte orase. Mersi pt apreciere. Pup :*

    ReplyDelete
  10. @Pixie - hai ca merge si cu una mai mica :P

    ReplyDelete
  11. @Macnetize - da, e tare incomod. Nu-mi mai spune de oje ca incep sa tremur si sa vreau oje :)) Am sa ma incumet si-o sa fac notd cu oja, zic incumet iar explicatia vine la notd :P

    ReplyDelete
  12. Dupa ce nu o sa mai fie asa ascutit creionul de sprancene e foarte moale si are chiar o textura cremoasa. Eu il am de cateva luni si nu l-am ascutit de loc, il folosesc asa si e super.
    Imi place mult oja.
    Fardul ala cred ca si l-a luat toata blogosfera. Ce are asa special?? :)

    ReplyDelete
  13. Mie imi place tare mult kit-ul de sprancene :D

    ReplyDelete
  14. @Dorina - :( eu nu vreau sa fie prea moale. Sincer, cand am vazut primul swatch pt fard mi s-a parut ca aminteste de Satin Taupe de la MAC, asta e motivul principal pentru care l-am luat eu :). Dar in general este o culoare foarte frumoasa si versatila, cred ca d-asta si l-a luat toata lumea

    ReplyDelete
  15. @It's Friday Somewhere - ma bucur ca iti place, stiu ca sunt multe persoane incantate de el, pe mine inca nu m-a dat pe spate :)

    ReplyDelete
  16. vreaaau si eeuuu :((( la magazinele din Buc au toate produsele din catalog??? Am inteles ca sunt mai scumpe?? E diferenta mare ??? Tnx pwpiki (ps tare buna postare asta , sharee )

    ReplyDelete
  17. @Makeup and beauty by Kleo - la cel din crangasi am vazut cam tot ce era in catalog, e posibil sa mai lipseasca cate o nuanta daca este un produs foarte cautat (vezi gel liner-ul negru :)) dar preturile sunt cele din catalog. In schimb, in Obor preturile sunt mai mari decat cele din catalog, acolo inca de la inceput le-au umflat si e si incomod plasat standul dupa tejghea si trebuie s-o rogi pe vanzatoare sa-ti arate una, alta

    ReplyDelete
  18. Am fost si eu o data in Crangasi pt farmasi si nu am gasit nimic :)) unde naiba este acest taram al produselor cosmetice ieftine?:))

    ReplyDelete
  19. stai ca am recitit si am vazut unde , nu ma injura:*:))

    ReplyDelete
  20. @Alexandra - acolo gasesti si Farmasi :) :*

    ReplyDelete
  21. Hm... merci de post, ieri am cautat vreo 2 ore standul Essence in Crangasi si pe unde intrebam, intalneam numai fetze care se uitau dubios la mine :)) Abia astept sa fac si eu un haul <3

    ReplyDelete
  22. Acum mi-am vazut si eu numele in postare :)). Din pacate, fix blushul ala crema care-mi place mie nu se gaseste in tara. Aici sunt 2 si per total sunt 3 :)).

    ReplyDelete
  23. Stand Essence are si Douglas-ul din Sun Plaza. Am luat ceva de acolo sambata (o paleta si un primer)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Intr-adevar, de cand am publicat acest articol au aparut multe standuri essence, atat in bucuresti cat si in provincie.

      Delete
  24. unde gasesc un magazin farmasi?am inteles ca este si la unirii la metrou, insa eu nu l-am vazut.imi poate explica cineva,va rog?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probabil este cel de langa mcdonald's-ul de la metrou, imediat cum urci de pe magistrala cu romana si te indrepti spre tunelul d elegatura cu celelalte doua magistrale. Gasesti aici o lista cu standuri Farmasi http://farmasi.ro/magazine-farmasi-con-12.html

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram