Review: demachiant bifazic Balea + cateva impresii despre Balea









RO: Sper sa nu va deranjeze dar iata ca iar vin cu un review, stiti ca va ziceam in ultima postare ca am ramas rau de tot in urma, si nici nu vreau sa ma gandesc cate produse trebuie sa pozez si le pun in pagina de In testing, produse ce am inceput sa le folosesc.

Dar sa revenim, asa cum ati citit, astazi va zic parerea mea despre deja foarte cunoscutul demachiant bifazic  Balea. Trebuie sa va marturisesc ca dupa cateva intamplari nefericite cu produse ale acestui brand (servetelele demachiante, balsamul de buze cu uree, pernitele pentru incaltari, roll-on-ul pentru ochi) acum am o aversiune catre acest brand (experienta cu servetelele demachiante m-a marcat profund) si cumpar doar demachiantul bifazic dar imi mai place gelul de dus balea Young, cel pe care l-am oferit si la giveaway-ul aniversar. Atat. Si cum in titlu scrie ca pe langa review mai includ cateva impresii haideti sa va povestesc pe scurt cate putin despre produse de care nu am mentionat nimic aici pe blog, pana acum.


Primul produs este Aqua Augen Roll-on (adica roll-on de ochi), l-am cumparat acum aproape 2 ani, la vizita mea in Sibiu, cand am intrat din greseala in DM, nici nu stiam ce-i ala :)) Am zis sa-l incerc si initial nu am avut nicio problema. Apoi cred ca am uitat de el o perioada si cand am revenit am constatat ca dupa ce il aplicam incepea sa ma usture pielea din jurul ochilor. Oribil! Si nu am patit doar eu asta, am mai citit asta sigur pe un blog de la noi. L-am aruncat de nu s-a vazut.

Al doilea ar fi pernitele de pantofi de la ei, poate le stiti pe cele de la Avon, cele pentru laba piciorului. Pe mine ma deranjeaza cel mai rau in zona "pernitelor", poate din cauza ca eu pasesc mai apasat, dar ma ma dor rau si m-am gandit ca poate reusesc sa rezolv situatia. Ei bine, nu Balea a fost solutia, mi se pare fix acelasi lucru cu sau fara acele pernite cu gel sau cu ce-or fi, ba mai mult, le-am incercat si in niste incaltari nu foarte inalte si mai rau ma dureau picioarele din cauza lor decat sa amelioreze ceva. Fail, again!

Bun, acum ca v-am povestit despre numeroasele dezamagiri Balea, haideti sa trecem si la lucruri mai frumoase. Daca citit blogul de mai ult timp cu siguranta ati observat ca demachiantul bifazic Balea a tot aparut pe la preferatele lunii, ba chiar l-am inclus in produsele preferate ale anului, deci pentru voi nu mai este niciun secret faptul ca acesta este un produs care-mi place, foarte mult. Dar sa va dau inainte informatiile de rigoare despre acest demachiant.

Descrierea produsului*:

Adresabilitate
Toate tipurile de ten.

Actiune
Pentru indepartarea machiajului rezistent la apa. Contine ulei. Demachiantul de ochi de la Balea, inlatura machiajul ochilor in fiecare zi si ingrijeste. Inlatura de asemenea si rujul rezistent la transfer. Provitamina B5 hidrateaza pielea devenind catifelata si zona ochilor pentru prospetime si confort pentru o piele ingrijita. (sursa; pe eticheta produsului meu nu mai intelegeam nimic).


Mod de utilizare
Amestecati bine recipientul pentru a se combina apa cu uleiul, dupa care turnati repede pe o discheta demachianta.

Cantitate: tub 100 ml


Pret: 7 lei

Unde cumpar: magazinele DM

Ingrediente: AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, ISOHEXADECANE, ISOPROPYL PALMITATE, PANTHENOL, SODIUM CHLORIDE, POTASSIUM PHOSPHATE, POLYAMINOPROPYL BIGUANIDE, CI 61565

Quick pros and cons:
+ indeparteaza eficient si usor machiajul
+ nu mi-a iritat ochii


Detaliere:

- Demachiantul vine intr-un ambalaj de plastic, bun calitativ, nu s-a spart, rupt sau alte accidente de genul chiar daca l-am tot luat cu mine prin ghiozdan. Are o mica gaurica pentru a doza produsul si nu am observat sa aibe vreun miros, oricum daca acesta exista nu este unul deranjant.

 - Am aruncat un ochi pe ingrediente si nu am gasit niciunul problematic, toate se incadreaza in categoria ingrediente bune.

- Initial produsul este separat in cele doua faze iar inainte de a-l folosi trebuie sa agitati tubul bine pentru a le amesteca si a obtine un amestec omogen. Trebuie sa va miscati destul de repede o data obtinut amestecul pentru ca cele doua faze tind sa se separe destul de repede.

- Demachiantul bifazic Balea m-a surprins intr-un mod foarte placut atunci cand m-am demachiat in zona ochilor. Nu a fost nevoie sa frec pemtru a indeparta machiajul, in special rimelul, care mereu imi dadea de furca. A fost foarte eficient si rapid si din acest motiv m-a cucerit.

- L-am folosit atat pentru zona ochilor cat si pentru restul fetei si va dati seama ca daca a reusit sa indeparteze cu succes rimelul nu am intampinat probleme pentru machiajul fetei.

- Deoarece este parte apa, parte ulei, lasa o pelicula grasa la duprafata pielii si trebuie sa folisiti un cleanser/produs solubil in apa, dar asta e valabil pentru toate demachiantele.

- Nu l-am folosit pentru a indeparta produse waterproof pentru ca nu folosesc astfel de produse momenran dar s-a comportat excelent atubci cand am indepartat produse mai rezistente.

- Raportul calitate/pret este unul foarte bun dar daca il folositi pentru toata fata veti observa ca se consuma repede.

Concluzii:

Este un produs foarte bun caruai nu i-am gasit niciun minus, sunt foarte multumita de el si daca nu cumva ma avant sa incerc varinata bifazica de la Farmec, cu siguranta il voi recumpara.

Voi l-ati incercat, ce parere aveti?

PS: Va ofer un martisor virtual si va urez sa aveti o primavara cat mai frumoasa! Eventual sa si vina primavara asta odata, eu o tot astept :D

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. se pare ca eu sunt singura alergica la produsele bifazice..imi ard pielea,pur si simplu..azi am cumparat garnier demachiant cu nuj ce apa de struguri,e asa finut si miroase asa frumos...:x

    ReplyDelete
  2. Numai la mine a avut reactii adverse!? Mi s-a iritat ingrozitor pielea din jurul ochilor dupa folosirea lui. L-am folosit doar vreo 3 zile si m-am tratat 2 sapt :(

    ReplyDelete
  3. Abia acum am vazut comment-ul de mai sus. Eu doar cu asta am avut probleme cu bifazicul de la farmec ma inteleg perfect.

    ReplyDelete
  4. Eu nu l-am folosit si nici nu intentionez dupa experienta cu cel de la Farmec pe care-l urasc. Din cate am inteles sunt cam the same shit :D

    ReplyDelete
  5. @Sudessa - se pare ca nu esti singura :)

    ReplyDelete
  6. @Irisa - sa stii ca a mai patit cineva asta cu demachiantul bifazic dar si-a dat seama ca nu se spalase pe fata cu cleanser-ul solubil in apa dupa ce folosise bifazicul.

    ReplyDelete
  7. @ABeautyTale - da, mai bine nu risti, mai ales ca si Sensisbio e f buna ca demahiant de ochi :). Pup :*

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram