Prima comanda iHerb cu UPS


Hello ladies! Nici nu stiu exact cum sa incep articolul dupa o pauza atat de mare,

A fost cumva o lipsa de inspiratie si motivatie, la care s-a adaugat si faptul ca tot vreau sa fac niste schimbari aici in locusorul meu virtual. Dupa atatia ani de blog, simt ca e cazul. Nu de putine ori m-am asezat la laptop cu gandul de a scrie dar foarte usor m-am luat cu alte lucruri. Insa poate si de mai multe ori mi-a fost tare dor de a impartasi cu voi articole si de multe ori ma trezeam gandindu-ma ca trebuie neaparat sa va spun despre cutare chestie si sa dau vestea mai departe. In orice caz, intentia nu a fost niciodata sa renunt la blog, poate doar sa-mi iau o pauza pentru a fi revenirea si mai dulce.

Am atatea lucruri pe care vreau sa le impartasesc cu voi, atatea idei si am inceput de atatea ori partea asta insa mi-am zis ca cel mai bine incerc cu un subiect atat drag mie, cat si voua: comenzile iHerb. Iar saptamana viitoare vreau sa va povestesc despre produsele iHerb pe care le-am mai incercat in toate aceste luni si sa fac un mare "collective review".

Probabil ca ati observat deja ca incepand cu luna August a intervenit o schimbare in ceea ce priveste varianta de transport prin posta. International Airmail a disparut iar in schimbul acestui tip de transport a aparut Global Mail by DHL. Si odata cu aceasta schimbare a transportului, ca un efect neprevazut, sa zicem, coletele iHerb au inceput sa ajunga la posta vamala in locul celor locale unde ajungeau inainte. Bineinteles ca toata lumea a fost nemultumita de acest lucru pentru ca, pe langa faptul ca asta implica plata unor taxe suplimentare, trebuie sa ajungem pana la posta vamala, iar unele orase mai mici nici macar nu au acest oficiu deci presupune si o deplasare pana in alt oras, si trebuie sa ajungem in progarmul extrem de limitat. A fost tare neplacuta aceasta schimbare si din aceasta cauza eu nu am mai plasat nicio comanda din Iulie pana in Octombrie, descurajata fiind de tot ce am scris mai sus.

Dar cum nu sunt pregatita sa ma privez de toate bunatatile disponibile pe acest site, exista si optiunea transportului prin curier. DHL Express, chiar daca mai ieftin, iese din start din discutie pentru ca au un mirific comision pe care l-au tot crescut iar in prezent ajunge undeva peste 100 lei doar pentru ca ai onoarea de a-ti plati DHL-ul taxele catre stat. Exista o solutie in jurul acestei taxe insa asta presupune obtinerea unui nr EORI pe persoana fizica pentru a putea plati personal taxele catre stat si astfel nu mai trebuie sa achitati si acel comision. Deci a ramas UPS care, desi costa putin mai mult ca varianta prin DHL, te scapa de plata oricarui comision.

Ce taxe vamale trebuie sa platesti?


Daca alegeti totusi varianta de transport Global Mail by DHL, este indicat sa va duceti la posta vamala cu factura printata si taxele sunt:
  • TVA pentru comenzile de peste 10 euro - 9% pentru alimente si suplimente / 20% pentru restul
  • taxe vamale pentru comenzile de peste 150 euro
  • 8 lei taxa de prezentare
*In functie de vames, posibil cat de aglomerat e si alte motive necunoscute, fie veti plati aceste taxe, fie veti scapa de ele. Posta vamala e ca o nebuloasa.

Pentru UPS:
  • TVA 9% se aplica la toate comenzile iHerb si se calculeaza la suma totala (comanda + transport)
  • taxe vamale pentru comenzile peste 150 euro

Iar in cazul transportului cu DHL:
  • TVA in functie de produsele din colet pentru ca se cere factura (tradusa chiar)
  • taxe vamale pentru comenzile peste 150 euro
  • comision special* pentru ca DHL efectueaza procedurile vamale pentru voi aka plata taxelor la stat (in jur de 100 lei, era o valoare fixa la acre se daauga un procent din comanda din cate am inteles)
* puteti evita plata comisionul insa trebuie sa obtineti un numar EORI pe persoana fizica pentru a putea plati personal taxele catre stat

Pentru transport cu DPD:
  • transportul include si taxele deci nu mai trebuie sa platiti nimic atunci cand ajunge coletul in tara insa per total iesiti mai scump fata de UPS

Cum a decurs comanda prin UPS?


A fost cea mai placuta experienta legata de o comanda iHerb pentru ca de la inceput am stiut ca pot sta linistita ca nu se va pierde coletul. Desi in atatia ani si atatea comenzi, o singura data s-a pierdut unul, tot stii in subconstient ca e posibil sa se piarda coletul si e un usor stres in aceasta privinta mai ales daca iti trebuie neaparat unul dintre produsele comandate. 

Eu am plasat comanda intr-o Joi, tocmai vazusem ca era 10% reducere pentru toate cosmeticele si comanda mea avea predominant astfel de produse. Abia a doua zi, Vineri a fost expediata si a plecat din depozitul lor. Pentru ca nu mai comandasem prin UPS, Luni am fost sunata pe numarul de telefon trecut in datele de expediere - apropo, nu uitati sa va completati datele cu numarul vostru de telefon ca sa stie unde sa va caute. Din cate am inteles, ar fi trebuit sa-mi ajunga de Luni comanda dar nu s-a intamplat asa asa ca a doua zi, vrand sa stiu ceva mai sigur (poate e nevoie sa plec pe undeva) am sunat eu la UPS si am aflat ca pachetul este la curier iar persoana din call center a fost draguta si a anuntat curierul sa ma sune inainte de a ajunge.

Singurul incovenient a fost faptul ca nu am stiut sigur cand ajunge pachetul si ar fi tare misto daca UPS ar adopta o practica intalnita la alte firme de curierat: trimiterea unui SMS dimineata prin care sa anunte faptul ca urmeaza sa vina curierul

Dar haideti sa trecem si la chestii mai frumoase, cum ar fi continutul comenzii.

ALIVE MAX3 DAILY MULTI-VITAMIN NO IRON ADDED

* 17.92$/ 90 capsule * link produs *


Daca stiti, am mai tot luat vitaminele Alive de pe iHerb doar ca era o varianta mai ieftina ce costa 10$/90 capsule. Diferenta intre cele doua variante este faptul ca doza de vitamine din varianta aleasa acum este dubla fata de varianta ieftina si de aceea am ales sa fac schimbarea. Dieta mea a fost haotica in ultimele luni, desi in prezent pot spune ca sunt pe calea cea buna insa am vrut sa incerc si varianta aceasta sa vad cum este comparativ cu cele pe care le luam inainte si in functie de asta ma decid daca sa raman la ele sau sa iau altceva la urmatoarea tura.


MADRE LABS OMEGA-3 PREMIUM FISH OIL

* 5.95$/ 90 capsule * link produs *


Pe langa suplimentele Alive am vrut sa iau separat si unul cu Omega 3 in principiu pentru par. Stiu ca Omega 3 e una dintre vitaminele care ajuta la regenerarea parului si cum tocmai ce am trecut printr-o perioada in care mi-a cazut prea mult par, am zis sa-i dau un boost pentru a ajuta regenerarea firelor pierdute. Va mai dura ceva pana am sa apuc sa vad daca da sau nu rezultate dar am sa va tin la curent.

ANDALOU NATURALS BLOSSOM + LEAF REFRESHING TONER

* 11.75 $/ 178 ml * link produs *


Pentru ca mult iubitul Derma E Soothing Toner nu era in stoc si pentru ca stiam ca si Derma E a trecut recent printr-un rebranding, bantuita fiind de disparitia produselor Alpha Hydrox si nestiind cand si daca va mai intra in stoc lotiunea tonica, am fost nevoita sa ma reorentiez. Dupa un scurt studiu, am constatat ca nici nu sunt foarte multe variante cu formule ok dar aceasta de la Andalou ar fi fost una dintre ele. Am ales varianta Blossom + Leaf pentru ca era adresata tenului uscat si am zis ca poate are o textura mai hidratanta decat, sa zicem, cea Clementine + C. Pana acum imi place si mi se pare ca are cam aceleasi efecte ca Derma E hidratand usor tenul doar ca mi-a luat putin sa ma obisnuiesc cu parfumul pe care-l are avand in vedere ca produsele folosite de mine sunt in general neparfumate, la fel si toner-ul Derma E. Insa ma bucur ca cel putin pentru moment e ceea ce cautam.

Ingrediente: Aloe barbadensis juice*, panthenol (pro-vitamin B5), tocopherol (vitamin E), lauric acid, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, resveratrol, ubiquinone (CoQ10), magnesium ascorbyl phosphate (vitamin C), aspalathus linearis (rooibos), hibiscus rosa-sinensis and camellia sinensis (white tea) extracts*†, phenethyl alcohol, ethylhexylglycerin, citrus aurantium (petitgrain) and geranium maculatum oils*

ANDALOU NATURALS AVO COCOA SKIN FOOD MASK

* 12.71$/ 50g * link produs *


O alta noutate de la Andalou o constituie aceasta masca. Dupa aproape 2 ani de folosire constiincioasa a mastii Honey Pumpkin Glycolic Mask m-am hotarat ca e timpul pentru o schimbare, in principiu si datorita tenului care se incapataneaza sa se usuce excesiv in frunte si sa nu mai raspunda la aplicarile mastii cu dovleac. Asa ca am zis sa incerc si eu masca Avo Cocoa, cealalta masca Andalou foarte laudata. La primele folosiri a fost ok, a hidratat tenul lasandu-l foarte fin si "plumped" dar trebuie sa recunosc ca eu nu sunt atat de incantata de miros. Mi se pare ca miroase a ciocolata cu lapte, deci prea dulce pentru gustul meu si mi se pare usor gretos dar dupa ce aplic masca, neavand borcanasul deschis in fata mea, parca nu mai simt mirosul atat de intens. Ramane de vazut cum va fi si in viitor, mai ales comparativ cu masca hidratanta Paula's Choice Skin Recovery pe care am folosit-o cativa ani exclusiv.

Ingrediente: Aloe barbadensis juice*, theobroma cacao (cocoa) powder*†, vegetable glycerin, theobroma cacao (cocoa) butter*, cetyl alcohol, cetearyl glucoside, butyrospermum parkii (shea) butter*†, persea gratissima (avocado) and cocos nucifera (coconut) oils*, cyamopsis tetragonolobus (guar) gum*, sclerotium gum, caprylic/capric triglyceride, saccharum officinarum (sugar cane) juice*, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, coffea arabica (coffee) extract*, tocopherol (vitamin E), resveratrol, ubiquinone (CoQ10), helianthus annuus (sunflower) and simmondsia chinensis (jojoba) oils, lecithin, phenethyl alcohol, ethylhexylglycerin, camellia sinensis (white tea) extract*†

ANDALOU NATURALS REVITALIZE SERUM AGE DEFYING

* 21.21 $/ 32 ml * link produs *


Pentru ca mi se terminase serul Andalou Naturals cu Turmeric si vitamina C pe care il luasem in vara si pentru ca mi-a placut, mi-am dorit sa incerc celalalt ser cotat cu BEST pe Beautypedia, cel de fata. In acelasi timp, venind frigul, varianta anterioara devenise prea light pentru ce-mi trebuie mie asa ca am sperat ca Revitalize Serum sa fie ceva mai hidratant. Si intr-adevar aceasta varianta mi se pare mai hidratanta fata de cea Brithening, chiar si textura se simte ceva mai densa fata de cea foarte lejera  a serului cu vitamina C. Mie imi place sa-l folosesc dimineata, inaintea aplicarii cremei cu protectie solara pentru ca am nevoie de hidratare iar acest ser aduce si un aport de anti-oxidanti.

Ingrediente: Aloe barbadensis juice*, lauric acid, cetearyl alcohol vaccinium macrocarpon (cranberry) juice*, vegetable glycerin, fruit stem cells (malus domestica, solar vitis) and bioactive 8 berry complex*, resveratrol, ubiquinone (CoQ10), magnesium ascorbyl phosphate (vitamin C), hyaluronic acid, olive squalane, hydrolyzed myrtus communis (myrtle) extract, lycium barbarum (goji) glycopeptide, healianthus annuus (sunflower) oil*, tocopherol (vitamin E), glyceryl monolaurate, vitis vinifera (grape seed) polyphenols, borago officinalis (borage), rosa canina (rosehip), linum usitatissimum (flax), oenothera biennis (evening primrose) and hippophae rhamnoides (sea buckthorn) oils*, theobroma cacao (cocoa) butter*, aspalathus linearis (rooibos), hibiscus rosa-sinensis and camellia sinensis (white tea) extracts*†, laminaria digitata (kelp) extract, allantoin, cetyl alcohol, glyceryl stearate, cyamopsis tetragonolobus (guar) gum*, phenethyl alcohol, ethylhexylglycerin, citrus aurantium dulcis (orange) oil*.


CERAVE PM LOTION

* 14.48 $/ 89 ml * link produs *


Mare bucurie, mare atunci cand, in sfarsit, au intrat in stoc produsele Cerave pentru ca de mult timp imi doream aceasta lotiune hidratanta. Mi se pare o alternativa excelenta, fiind o crema cu niacinamide dar si alte ingrediente benefice tenului, ca ceramidele si acidul hialuronic, neparfumata si avand un pret accesibil si o cantitate foarte generoasa, 89 ml fata de clasicii 50-60 ml ale cremelor in general. Abia am asteptat s-o folosesc si imediat am introdus-o in rutina mea de ingrijire seara.


Ingrediente: Purified water, glycerin, caprylic/capric triglycerides, niacinamide, behentrimonium methosulfate and cetearyl alcohol, ceteareth-20, cetearyl alcohol, ceramide 3, ceramide 6-11, ceramide 1, phytosphingosine, hyaluronic acid, cholesterol, dimethicone, polyglyceryl-3 diisostearate, potassium phosphate, dipotassium phosphate, sodium lauroyl lactylate, disodium EDTA, methylparaben, propylparaben, carbomer, xanthan gum.


JASON NATURAL MINERAL SUNSCREEN SPF30

* 10.84 $/ 113g * link produs *


Pentru ca anul acesta m-am hotarat sa revin la protectia solara minerala si pentru ca Bioderma ABCDerm Solaire nu are cea mai placuta consistenta cand o aplici am cautat alternativa cu SPF30 pentru toamna-iarna oprindu-ma la crema Jason cu o combinatie de 14.5% oxid de zinc si 2% dioxid de titaniu. Asteptarile mele erau de o varianta mai prietenoasa a cremei dar, fiind cu protectie minerala, ma asteptam la aceeasi putere matifianta pe care insa nu prea am primit-o. Nici consistenta ei nu o minune (si nici nu e o asteptare realista de la o crema ieftina cu procente mari de filtre minerale pentru ca este nevoie de o tehnologie mai avansata si de filtre cu o dimensiune a moleculei mult mai mica - vedeti aici) dar nu ma deranjeaza si stiu ca trebuie s-o intind foarte bine. Lasa si o usuoara pelicula alba dar abia se observa pe un ten deschis insa eu nu am reusit nici cum sa obtin un aspect mat si de fiecare data cand o aplicam lucea foarte mult. Pe deasupra, cred ca se repeta istoria cu Kiss My Face SPF30 si suspectez crema Jason ca-mi blocheaza porii in barbie si-mi apar cosuri de la ea. Nu sunt inca 100% sigura dar pentru moment am renuntat la ea si am revenit la eterna Bioderma.

Ingrediente: Zinc Oxide 14.5%, Titanium Dioxide 2.0% // Aqua (water), caprylic / capric triglyceride, dimethicone, ethylhexyl palmitate, sorbitan sesquioleate, glycerin, glyceryl isostearate, butyrospermum parkii (shea butter), helianthus annuus (sunflower) seed oil(¹), simmondsia chinensis (jojoba) seed oil(¹), polyglyceryl-3 ricinoleate, vitis vinifera (grape) seed oil, aloe barbadensis leaf juice(¹), calendula officinalis flower extract(¹), camellia sinensis leaf extract(¹), chamomilla recutita (matricaria) flower extract(¹), magnesium sulfate, silica, sodium chloride, tocopheryl acetate, benzyl alcohol, phenoxyethanol, polyhydroxystearic acid


ETUDE HOUSE DRAWING EYE BROW IN #02 GRAY BROWN

* 5.35 $ * link produs *


Desi in trecut nu eram o mare fana a creioanelor de sprancene, anul asta am vazut avantajul lor, in special al celor cu acest tip de mina, lata si triughiulara, pentru ca scurteaza tot procesul de umplere a sprancenei iar eu sunt in categoria de femei care ar sta 10 minute doar la sprancene. Creionul Goof Proof de la Benefit mi-a deschis apetitul dar atunci cand am ochit creionul Etude House pe iHerb l-am trecut imediat in wish list. In primul rand este considerabil mai ieftin decat varianta Benefit dar al doilea plus era nuanta Gray Brown care este mai cenusie decat orice nuanta Goof Proof. Si cu ocazia asta recunosc ca am deprins o usoara obsesie pentru nuante cat mai cenusii, cat mai gri cu atat mai bine - mi se trage de la Karima McKimmie, I love her brows - asa ca nuanta creionului Benefit nu ma mai multumea. Creionul Etude House e foarte practic si intr-adevar imi scurteaza timpul alocat sprancenelor, iar capatul cu spoolie te ajuta mult pentru perierea sprancenelor si distribuirea produslui. Trebuie sa-l incercati!


***

Daca sunteti la prima comanda pe iHerb, puteti folosi codul SIH411 (sau puteti da click pe link-urile de mai sus si vi se va aplica automat) pentru a beneficia de o reducere de 10% reducere din valoarea totala (si veti obtine si 10% credit de loialitate pentru a fi folosit la urmatoarea comanda. 

Incepand din August 2016 s-a trecut de la International Airmail la Global Mail by DHL iar cu aceasta schimbare coletele iHerb nu mai ajung la posta locala ci la cea vamala unde se percepe TVA (9% pentru suplimente si alimente / 20% pentru restul produselor). De asemenea, pentru provincie pot aparea intarzieri mari datorita timpului mare cat ii ia Postei Romane sa proceseze coletele ajunse in tara. Pentru orice eventualitate, puteti opta pentru plata prin Paypal, disponibila doar cand selectati ca preturile sa fie afisate in dolari sau euro. Pentru comenzi peste 150 euro va fi nevoie sa platiti atat TVA cat si taxe vamale (12.8% din valoarea comenzii)

Daca nu aveti radbare si doriti sa aveti tracking , puteti opta pentru una dintre cele trei variante de transport prin curier: DHL, UPS sau DPD. In acest caz, coletul va fi livrat direct la adresa.

  • Trebuie sa aveti insa in vedere ca DHL percepe un comision de vamuire (in jur de 100 lei/ evitabil daca aveti nr. EORI si platiti personal taxele catre stat) pe langa taxe, care se platesc in functie de continutul comenzii (9% TVA pentru alimente si suplimente, 20% restul). Pe langa asta, procesul lor de vamuire necesita si destul de multe acte, inclusiv o traducere a facturii. 
  • Exista si varianta de transport prin UPS, mai scumpa ca DHL insa nu vi se va percepe acel comision de 100 lei si veti plati doar taxele vamale aferente comenzii. Transportul este inclus atunci cand se calculeaza taxele si veti plati 9% din valoarea totala (comanda+transport). Nu este nevoie nici de documente suplimentare dar la prima comanda cu ei veti fi contactati de ei pentru a va cere datele personale necesare vamuirii.
  • DPD este cea mai noua metoda de transport si pretul platit pe site include taxele. Insa, per total, transportul prin UPS este mai convenabil si nu cunosc mai multe detalii despre livrare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

37 comments:

  1. Creionul pentru sprâncene are un design pe care nu l-am mai văzut până acum, m-ar tenta să-mi comand unul, dar bănuiesc că nu ar fi chiar profitabilă comanda pentru un singur produs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca intri pe site sigur mai gasesti ceva interesant. :D E plin iHerb-ul de produse misto,nu doar cosmetice. Pup :*

      Delete
  2. Wow cate produse Andalou! Le-am mai gasit prin review-urile fetelor din blogosfera si mereu m-am intrebat daca sunt intr-adevar asa de bune! Ma tenteaza sa comand si eu unul dintre ele ca sa ma conving. Creionul pentru sprancene mi se pare genial! Si varful, si faptul ca are si acea mica pensula pentru aranjarea lor! L-am mai vazut si pe acesta si am inteles ca este foarte bun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, mi-am cam facut stocul de Andalou de data asta. :D Sa stii ca eu am fost foarte multumita de tot ce am luat de la ei pana acum insa studiez mereu listele de ingrediente si vad daca mi s-ar potrivi, conteaza si asta in alegerea produsului.

      Stiu ca si Andreea, A beauty tale, isi luase creionul Etude si da, este un creion foarte misto pentru cat costa. Pup :*

      Delete
  3. Serumul de la Andalou m-ar fi tentat si pe mine iar ingredientele mi se par destul de safe, dar de cand au schimbat optiunile de livrare....nu imi mai vine sa comand de la ei. Pacat ca au atatea produse interesante care la noi nu se gasesc sau sunt exagerat de scumpe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt chiar foarte safe ingredientele serului (mai putin uleiul ala de portocala din coada dar e intr-o concentratie foarte mica). Nici mie nu mi-a venit prea usor sa mai comand de la ei dupa schimbarea transportului, dar dorinta de a avea produsele a invins, Totusi, sigur nu am sa mai comand ca inainte cand obisnuiam sa dau si cate 2 comenzi/luna. Pup :*

      Delete
  4. Welcome back miss <3
    1. Lotiunea CeraVe si creionul de la Etude House ma tenteaza si pe mine, dar am zis sa astept sa fac un wishlist mai lung - sa scad din pretul transportului.
    2. Cand sedimentezi parerea despre masca Andalou, abia astept sa aflu cum e comparativ cu cea de la PC. Eu momentan "amestec" Glamglow Thirsty mask cu moisture surge(? Clinique) si cu mostre de la PC - in functie de cum imi simt tenul - dar nu am luat la niciuna varianta full size.

    ReplyDelete
  5. Imi place ca ai scris despre acest subiect. Nu fac des comenzi pe acest site, insa m-am lamurit cu o treaba importanta: transportul - UPC voi alege cand voi da o noua comanda! Merci de informatii! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. M-am gandit ca ar fi util, avand in vedere toata nebunua creata cu schimbarea transportului. Ma bucur ca ti-a placut. Pup :*

      Delete
  6. Nu am mai facut comanda la iherb dar ma atrage creionul de sprancene. Intr-adevar posta vamala este o nebuloasa si este descurajant pentru comenzile din afara. Multumim pentru review ;)

    ReplyDelete
  7. Cam complicat cu posta vamala. Atunci cand comand din afara evit pe cat posibil sa ajunga la ei comenzile mele. In alta ordine de idei, pe mine m-ar tenta vitaminele :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asa e, tare complicat dsr e bine ca exista posibilitatea de a alege transportul prin curier. Pup :*

      Delete
  8. Cate chestii dragute ti-ai luat! :D Ma tenteaza masca Skin Food.
    Desi ador iHerb, m-a descurajat complet faza cu posta vamala si cu toate complicatiile. Poate totusi cand imi voi dori mai multe produse o sa incerc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu ma gandesc sa ma risc totusi si cu posta vamala, vad cum e. Pup :*

      Delete
  9. Ma tenteaza si pe mine, dar momentan nu am dat nici o comanda la ei.

    ReplyDelete
  10. Nu am folosit produsele iHerb , dar am avut si eu o experienta tare neplacuta cu DHL si nici nu vreau sa mai aud de ei. Ca a fost vina mea sau a lor dar nici macar pana in ziua de azi nu am primit coletul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tind sa cred ca nu a fost vina ta. Eu nu am avut "placerea" de a primi colete extracomunitare prin ei dar am citit umai povesti horror. D-asta am zis ca daca am optiunean-o sa-i aleg niciodata.

      Delete
  11. Ce pacat ca nu-ti place crema cu SPF de la Jason. Mie-mi place din ce in ce mai mult si cred c-o s-o folosesc si la vara. Mie nu-mi lasa deloc pelicula alba pe fata si nici film uleios, dar o masez foarte foarte bine. Ma rog, eu nici n-am ten gras, nici macar mixt :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nici nu inteleg care-i problema pentru ca daca aplic Bioderma Photoderm Creme, nu luceste atat de rau tenul. Oricum, inca nu am renuntat complet la ea, doar ca momentan prefer sa nu-mi bat capul cu ea, eventual sa scap si de semnele de pe ten inainte s-o folosesc din nou. Pup :*

      Delete
  12. Atunci cand am vrut sa dau si eu o comanda pe iherb, s-a schimbat modalitatea de transport. Cu Dhl nu as cumpara niciodata. Daca faci o comanda prin noua metoda, sa ne spui si noua cum e. Mi-as dori si eu cateva suplimente de pe site dar sunt ATAT de multe incat ma cam pierd. Bine ca au si secțiunea de pareri,eventual ma iau si dupa experientele altora :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acum vreau sa fac o comanda cu transortul ieftin asa ca sigur o sa va tin la curent. Pup :*

      Delete
    2. Ca sa stii ce sa te astepti de la Global Mail: sunt 50/50 sanse sa primesti comanda si nu mai repede de 4-6 sapt; daca iti trebuie ceva urgent nu iti bate capul; la vama mi se pare ca devin mai zeloși vamesii decat de obicei: de exemplu am primit zilele astea o comanda de pe Jolse si abia au aruncat un ochi la ea, nici vorba de taxe sau ceva. In schimb cu ăștia, zici ca se asteptau sa găsească cel putin marijuana înăuntru, plus taxe, plus un ceas cat i-a luat unei tanti sa imi scrie chitanțele.., mai bine ma las.
      Cu UPS problema e ca se scumpește transportul pe măsura ce creste greutatea, ceea ce nu e prea avantajos daca vrei sa comanzi in cantitate mai mărișoară.
      Loțiunea Cerave a fost o dezamagire pentru mine. In loc sa imi hidrateze tenul, il deshidratează si irita. Chiar nu imi dau seama ce nu imi priește la ea, nu pot sa o folosesc nici macar pe gât. Inca mai caut un produs din categoria ieftin si bun, probabil o sa ma îndrept spre night repair, de la Andalou.
      Ma tentează si pe mine serul de la Andalou, mai am un pic din cel cu tumeric si nu e cine stie ce de unul singur, dar merge foarte bine in combinație cu serul cu Vit. C 23 % de la the Ordinary.
      Crema cu Spf preferata e Hydrabio de la Bioderma, urmată de cea de la Simple. Chiar ți-o recomand pe cea din urma, daca si ocazia sa o încerci, o poti aplica in cantitatea corecta fara sa arate dubios.

      Delete
    3. Cristina, 50/50 mi se pare cam exagerat, cel putin pentru Bucuresti (provincia e cu totul altceva :D). Din cate am observat eu, in Bucuresti e cam la fel ca inainte, inclusiv cu termenul de livrare. Oricum, asa cum am si scris, stiu ca acum, pentru ca ajunge la vamala, ma pot astepta si la intarzieri.
      Hydrabio e si preferata mea cu SPF30 din ce am incercat (pentru ca celelalte imi blocau porii) dar eu vreau protectie minerala. La Hydrabio e cam la fel de munca cu textura ei cam ca la una minerala dar fara sa ofere din filtre fizice. :))

      Delete
    4. Asta a fost experienta mea cu global mail. 4 colete de pe doua site uri diferite, doua au ajuns, doua nu. Mai repede de 6 saptamani nu am primit nimic, in timp ce cu international airmail veneau cam in 2. Poate e diferit in Bucuresti,am mai pățit sa imi trimita un colet la Prahova din greseala si dupa aia sa mai facă o lună pana la Suceava, probabil de la intrarea în țară le trimit cu măgarul in celelalte orase. Ca termen de comparatie, comenzile din Asia ajung cam in 4 saptamani.
      Am inteles ca spf_ urile asiatice ar fi ok ca textura si ingrediente.

      Delete
    5. Da, din pacate in provincie e cam dezastru cu coletele iHerb. Am auzit multe povesti de colete venite dupa 2 luni dar vina sa stii ca doar a celor de la Posta Romana. Fiind colete neprioritare le pot procesa in termen de pana la 6 saptamani din cate am inteles si de aici intarzierile.
      Mersi pentru recomandarile de spf-uri dar cred ca momentan raman la ABCDerm pt ca e si un primer excelent pentru machiaj. :D

      Delete
  13. In mare parte am cam auzit de aceste produse , eu nu ma incumet momentan sa dau o comanda la ei deoarece nu vreau sa mi bat capu cu posta vamala , nici macar nu stiu unde e la mine in oras.

    ReplyDelete
  14. N-am dat comanda de cand cu schimbarea transportului, dar ma bucur sa aud ca e ok si cu UPS. AM vreo doua produse pe care le vreau de pe Iherb, cand se vor mai aduna sigur voi alege UPS, pe la vamala nu mai calc :D

    ReplyDelete
  15. incearca neutrogena http://ro.m.iherb.com/Neutrogena-Ultra-Sheer-Dry-Touch-Sunscreen-SPF-55-3-0-fl-oz-88-ml/66612 e f ok pus peste ser cu hialuronic. e usor de intins si cu mana, dar eu prefer o pensula stipple de la real. e si un primer perfect, daca o lasi minim 10 min sa se "aseze", inainte de fdt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai e un SPF50 cu filtre chimice dar eu caut SPF30 cu filtre minerale. Am auzit ca este buna insa eu nici nu tolerez oxibenzona deci nu am cum s-o folosesc.

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Stie cineva ce se întâmpla cu iherb? Am vrut sa plasez o comanda, insa cand am vazut cat costa transportul m-am lăsat păgubasa. Pentru ultima comanda am platit transportul prin UPS 12$, acum pentru aproximativ aceleași produse era peste 30$. Global mailul se învârte undeva la 10$, pentru o greutate de vreo de ~600g si o valoare se ~50$. Nu pare sa fie o valoare fixa si habar nu am pe ce criteriu se calculează. Daca se ramane la situația actuala o sa ii zic la revedere, nu prea e rentabil sa platesti transport+TVA 50% din valoarea comenzii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cum sa platesti tva 50%? E 19% sau 9% pentru alimente si suplimente. Legat de transport, tocmai si-au schimbat algoritmul de calculat transportul si au zis ca nu mai ofera rate fixe, ci transport in functie de valoare, gramaj si volum pe deasupra. Din pacate UPS-ul iese de acum din ecuatie si intra DHL care ofera niste rate f bune pentru comenzi cu valori mari (dar numai cu nr EORI as lua cu ei). Cu cat ai coletul mai usor dar cu o valoare cat mai amre, transportul va fi mai ieftin, poate fi chiar gratuit. Am sa scriu mai in detaliu saptamana viitoare, pentru ca tot am o comanda recent venita.

      Delete
    2. Transport + tva iese cam 50% din valoarea comenzii, nu doar Tva-ul. Eu comand, in cea mai mare parte, produse cosmetice si de îngrijire si, doar foarte rar suplimente, deci TVA ar fi 19$. Dacă mai adaug 10-14 $ transportul, pentru o comanda de 50-60$ ajungi sa plătești inca 20+$ transport plus TVA. Poti sa ai produse usoare si relativ scumpe, si tot mare e transportul. Stiu ca, teoretic, sunt produse pentru care transportul scade, dar habar nu am care sunt alea, pentru ca iherb nu ofera astfel de informatii. Plus că, probabil ar trebui să adaug in cos produse de care probabil nu am nevoie cu adevarat, ca sa nu plătesc transportul exagerat cerut de ei. Prin DHL express nu comand pentru ca am avut numai experiente neplăcute cu ei, si sunt de o nesimțire crasă. In plus, nu mi se par normale toate pretențiile lor, nu le vezi la alte firme de curierat. Eh, macar am avut vreo 4 ani de preturi avantajoase. Din fericire mai sunt si alte optiuni, asa ca nu raman fara produsele preferate.

      Delete
    3. Concluzia e ca au dat-o rau de tot in bara iHerb cu schimbarea asta si mai toata lumea e nemultumita de noile costuri ceea ce va duce la scaderea numarului de comenzi. Eu am reusit totusi sa dau o comanda la care am avut transport 1$ prin GM dar oricum nu voi mai da asa des comenzi. E bine daca ai si varinate de unde poti lua, zi-ne si noua. :D

      Delete
    4. evitamin, care fac livrare a prin international airmail, Vitacost, care au mereu cupoane de reducere si program de afiliere bun, swanson vitamins, care au multe opțiuni de transport, prin DHL, într-adevăr, dar nu esti atat de limitat de greutate si luckvitamins, care au redus tarifele de transport pentru Europa.

      Delete
    5. Eu vad ca si evitamin are preturi f mari pentru transport iar Vitacost pe care l-am inecercat deja imi dadea doar DHL sau FedEx. :(

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram