NOTD: Flormar Magnetic Twist [RO]


flormar magnetic twist mg 07



flormar magnetic twist mg 07

flormar magnetic twist mg 07
poza facuta la soare

flormar magnetic twist mg 07
poza facuta la umbra

flormar magnetic twist mg 07

RO: Stiu ca am fost total absenta in mediul online in ultimul timp, nu m-am simtit deloc in stare sa mai scriu pe blog, nu am prea avut inspiratie si mereu am gasit altceva de facut atunci cand ziceam ca ma apuc de scris, sper ca nu v-ati suparat dar am revenit cu forte noi, o groaza de articole in drafts ce asteapta sa fie terminate plus o surpriza pentru voi :)

Deja sta de ceva timp articolul asta si asteapta sa fie scris, astazi va povestesc cate ceva depre oja magnetica, un trend foarte in voga la noi in ultimul timp, in princiupiu datorat produselor recent lansate. Dintre cele doua brand-uri mai cunoscute in materie de oja, eu am oja magnetica de la Flormar, primita in goodie box-ul dragut de la lansarea magazinului Flormar din Auchan. Asa ca m-am gandit sa continui traditia si asa cum atunci cand am luat oja crackle v-am aratat cum s-o folositi intr-un scurt filmulet, am zis ca voi face acelasi lucru si pentru cea magnetica, cu atat mai mult cu cat am vazut ca exista interesul pentru oja magnetica (Analytics helped, ofc :) ).

Inainte de a va povesti mai multe despre nuanta si ce trebuie sa faceti pentru a obtine o manichiura reusita folosind oja si magnetul haideti sa va povestesc despre principiul din spatele ei, ca doar aveti in descrierea din sidebar faptul ca imi place fizica :P (deci exista o avertizare). Oja contine particule magnetizabile iar in momentul in care le introducem intr-un camp magnetic (adica bagati dej'tu sub magnet :D) acestea se orienteaza dupa liniile campului respectiv. De aici si dungile specifice, simplu, nu-i asa?

Dupa scurta lectie in magnetism, sa trecem totusi si la oja efectiva: nuanta mea este MG07 un mov superb in sticla iar pe unghii ia o tenta de gri-mov mai degraba, dupa ce aplicati magnetul. Particulele din oja mi se par superbe si sincer as purta oja si asa simplu, fara sa mai aplic magnetul, pentru ca imi place foarte mult cum se vad.

In ceea ce priveste modul de folosire pot marturisi ca am avut norocul de a vedea intai la Irina cum se foloseste oja si poate si din acest motiv mi-a iesit din prima, fara probleme prea mari (nu am atins decat 2 unghii din 10 :D ). Eu am aplicat oja intr-un strat mai generos (pentru ca nu mergea cu aplicarea in starturi), am fixat unghia exact pe micul tamburus si apoi am asezat magnetul pe deget. Am tinut ceva mai mult timp iar dungile rezultate au iesit asa ca in poze. Ca timp, cei de la Flormar recomanda sa tineti magnetul 10 secunde, in filmulet vedeti clar faptul ca eu am stat mai mult, asa mi-a placut mie. Va sfatuiesc sa mai asteptati cu aplicarea top coat-ului pana la uscarea ojei, altfel exista riscul de a distruge liniile si trebuie s-o luati de la capat.

De placut, mi-a placut sincera sa fiu. Nu am fost eu prea entuzismata atunci cand am aflat de oja magnetica si initial am zis doar ca o voi folosi pentru a va arata voua si atat, dar uite ca pana la urma mi-a placut rezultatul si probabil o voi mai folosi si pe viitor, dar intre timp am eu de folosit cateva noi achizitii :D

Nuanta: MG07
Aplicator: clasic subtire, lung
Acoperire: cum am zis, nu merge povestea cu aplicarea straturilor, aplicati un strat ceva mai gros, cat sa fie opac
Rezistenta: foarte buna, m-a tinut 5 zile lejer, fara base sau top coat
Timp de uscare: nu am fost foarte atenta, as zice maxim mediu, 10-15 minute, m-am culcat dupa ce mi-am facut manichiura iar dimineata nu aveam cutele specifice cearsafului :)
Alte aspecte:
 - este destul de usor de indepartat de pe unghii, dar trebuie sa insistati putin pentru particulele magnetizabile
 - mi-ar fi placut sa pot orienta si altfel magnetul, pentru varietate, macar la 90º
Pret: 12 lei
Valabilitate: 12 luni
Cantitate: 11 ml
Unde cumpar: standurile Flormar

In total, gama cuprinde 8 culori de oja magnetica si iata-le care sunt:

Va urez un weekend placut!

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

12 comments:

  1. Imi place rezultatul! Ai folosit base coat inainte de a aplica aceasta oja? Stii cumva daca influenteaza negativ base coat-ul formarea dungilor?

    ReplyDelete
  2. credeam ca sunt singura la care tine mult flormar :) pe mine m-a tinut 3 zile in conditiile in care orly mi-a sarit a doua zi. unghiile mele inca nu si-au revenit :( dar iau fier si unde a crescut unghia deja arata normal.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. @Oana - nu am folosit base coat la manichiura pentru ca nu il aveam la indemana atunci :( Nu stiu ce sa zic, teoretic nu ar trebui sa influenteze cumva si data viitoare cu siguranta nu am sa mai tin oja direct pe unghie, fara base coat pentru ca mi-a cam ingalbenit unghiile.

    ReplyDelete
  5. @Alina - nu esti singura :) Tine Flormarul la mine si cate o saptamana lejer. 3 zile chiar e ceva, mai ales stiind problemele tale, deci te inteleg, ma bucur ca totusi s-a mai imbunatatit situatia. Pup :*

    ReplyDelete
  6. EU URASC OJA ASTA..E ORIBILA SI MAGNETUL ALA NU FACE CE ZICE..NU SE COMPARA CU CEA DE LA NAILS INK NICI PE DEPARTE...SI CULOAREA MI SE PARE IEFINA..IMI PLAC OJELE FLORMAR INSA ASTA E UN FAIL.

    TE INVIT PE BLOGUL MEU
    siherabeauty.blogspot.com

    XOXO

    ReplyDelete
  7. @Sihera - sigur ca nu va fi pe placul tuturor dar parerea mea e ca magnetul isi face treaba, e un magnet amarat nu cine stie ce dispozitiv complex. Nu stiu cum e cea de la Nails Ink, asa cum ziceam nu m-a pasionat oja magnetica in mod special dar o fi cum zici tu :)

    ReplyDelete
  8. Multumim pentru ca ne arati cum se foloseste....mie imi place si nu pare o culoare ieftina cum spune sihera. Din contra, pe youtube, nails inc nu e cine stie ce..decat la pret,dar aspectul lasa de dorit, dungile nu se vad ca aici la aceasta oja a ta....
    Lucia

    ReplyDelete
  9. @Lucia - mersi pt comentariu, ma bucur atunci cand ceva va este de ajutor. Uite acum ca ai zis tu am dat si eu un search scurt pentru oja nails inc si sunt de aceeasi parere cu tine dar acum, fiecare cu gusturile lui, niciun produs nu va fi vreodata pe placul tuturor, altfel nu ar mai fi diversitate :)

    ReplyDelete
  10. Nu ma atrage oja magnetica (din fericire, ca si asa am suficiente oje si nu apuc sa le folosesc) dar am apreciat mult filmuletul, pt. fetele caora le place este de un real ajutor. In plus, mi se pare ca dungile ti-au iesit chiar foate bine, cu atat mai mult cu cat e prima incercare.

    ReplyDelete
  11. mie imi place oja magnetica! ti-a iesit foarte bine :*

    ReplyDelete
  12. @Coconut - mersi, eu chiar am ramas surprinsa atunci cand am vazut ca-mi ies din prima incercare :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram