Cum mi-am organizat cosmeticele


RO: In vara va aratam comodele Lennart luate de la Ikea pentru a-mi depozita cosmeticele, le-am inclus si in Non-beauty favourites si inca de atunci m-am hotarat sa va arat si cum l-am umplut. Initial voiam sa filmez, dar e prea complicat de filmat pentru “a newbie” in ale filmatului asa ca am zis ca pozez totul.

Am bagat aproape toate produsele, cu exceptia celor pentru ten si celor de ingrijire pe care le folosesc de zi cu zi. Pentru produsele pentru ten am avut un motiv intemeiat de a nu le muta: am vrut sa ramana intr-un dulap in care nu patrunde lumina si in care se mentine o temperatura constanta. In rest, cam tot am adunat la un loc in Lennart. Imi place sa am lucrurile cat mai bine organizate si imi face placere sa le organizez asa ca va imaginati cat de incantata am fost atunci cand a venit vorba de organizarea cosmeticelor.

Cele doua comode sta in dormitor, langa pat si se integreaza bine in peisaj si au si rol de noptiera.


Am ales doua comode pentru ca stiam ca am cu ce sa le umplu iar cele sase sertare arata cam asa:

click pentru a vedea poza la dimensiunea originala

1. Machiaj


In acest sertar stau cam toate produsele de machiaj pentru ten si ochi. In prezent este cam cel mai haotic si putin organizat si constant ma gandesc cum as putea sa optimizez produsele in el astfel incat sa am acces usor la toate. Dupa cum vedeti, am grupat produsele pe categorii iar unele chiar in functie de formula (crema/pudra), intr-un pahar decorativ am pus toate produsele pe care vreau sa le am la indemana - rimelurile pe care le folosesc momentan, creioane, primer de ochi s.a. - si in picioare langa pahar am pus fondurile de ten pe care le folosesc. Pe langa toate cutiile, acolo unde am mai ramas spatiu, am asezat paletele de machiaj ca sa le am la indemana. Iar fardurile de ochi mono presate stau, mai nou, intr-un fel de portfard mic dar trebuie neaparat sa fac ceva cu ele pentru ca nu-mi place deloc cum stau.


2. Produse styling de par

In urmatorul sertar am toate produsele pe care le folosesc in mod normal pentru styling: placa, fixativ, spuma, sampon uscat, uleiuri de par si cateva masti de par pe care nu le folosesc dar vreau, asa ca le-am pus acolo pentru a le vedea (altfel uit de ele).

3. Oje

Asa imi tin acum colectia de oje si atunci cand umplu sertarul si nu mai am unde sa pun alte oje stiu ca e timpul sa mai triez colectia. Am si o cutiuta foarte utila pe care o pot scoate imediat in care am pus produsele pentru manichiura: base coat, top coat, ulei cuticule etc.

4. Produse de buze

Pentru ca rujurile &co. nu au incaput in sertarul cu machiaj, le-am pus in cel alaturat iar in spatele lor este o cutie in care tin produsele de machiaj neincepute sau ambalaje pe care vreau sa le pastrez pana apuc sa postez despre produsele respective.

5. Traveling

Acest sertar este dedicat produselor de calatorie si aici imi tin toate portfardurile. Unul este deja pregatit cu produsele pe care le folosesc acum asa ca atunci cand plec undeva nu trebuie decat sa pun in el produsele pentru ten si gata. Mai am unul in care am produse travel de rezerva si unul mai mic in care tin mostrele.

6.  Rezerve

In ultimul sertar am pus cateva dintre produsele de rezerva, fie noi care asteapta sa fie folosite fie cele pe care nu le mai folosesc pe moment.

***

Cum vi se pare sistemul meu de organizare? Voi cum va depozitati cosmeticele/colectia de machiaj?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

20 comments:

  1. Wow! Foarte dragut!

    ReplyDelete
  2. Trebuie neapaeat sa fac si eu chestia asta cat de curand

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci iti urez spor la organizare. :) Pup :*

      Delete
  3. Hehehe ce chestie! Dupa asa ceva ma uitam fix acum! Insa eu am putine fata de ceea ce vad eu acolo, la tine! tare! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, atunci a venit la fix articolul pentru inspiratie. :) Pup :*

      Delete
  4. Kinda looks like Heaven to me!:)) Ce drag mi-e sa le vad pe toate puse frumos pe categorii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie inca nu mi se pare chiar heaven, le-as aranja eu mai la sange, but this will do for now. :)) Pup :*

      Delete
  5. Trebuia sa pui si o poza cu dulapuorul! Mi-ar trebui si mie ceva de genul ... Spațiu lângă pat am ... Imi poti spune cat a costat?
    Sa il folosesti cu plăcere !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu este un dulapior special cumparat pentru cosmetice ci chiar un dulap in toata regula dar un raft este rezervat pentru produse. Este acelasi raft pe care l-am aratat in acest tag acum ceva vreme: http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2012/05/tag-youre-it-make-up-station.html Doar ca acum am mutat produsele de machiaj si le-am inlocuit cu parfumurile. :))

      Iar o comoda Lennart costa 50 lei, daca la asta te refereai cand ai intrebat de pret.

      Pup :*

      Delete
  6. Si eu am un dulap de asta si mi-am pus cosmeticele in el. In primul sertar sunt produsele de ochi si rujurile, puse in cutii, in al doilea sertar sunt paletele de farduri si in ultimul sunt fondurile de ten si blush-uri, bronzere etc., puse in cutii. Am incercat sa imi pun ojele la un moment dat, dar la 300 de oje, un singur sertar nu a facut fata. Mi-ar trebui un astfel de dulap doar pentru oje. Data viitoare cand ajung in Bucuresti, o sa merg la Ikea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ce frumos, ar trebui sa faci o postarecu toata colectia ta de machiaj, eu chiar as fi curioasa cum arata. :D Oje as fi strans si eu o suma maricica dar nu-mi place sa le tin pe toate pentru ca multe nu le-as folosi, asa ca am zis ca o sa le triez periodic si pastrez doar ce stiu sigur ca voi mai folosi. Pup :*

      Delete
  7. cred ca trebuia sa faci invers adica postarea sa fie "My make-up colection" si la sfarsit sa dai niste detalii despre dulapioare etc :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu exact asta nu am vrut sa fac, ci sa ma axez strict pe organizare. Nu mi se pare ca am o colectie atat de impresionanta cat sa fac un "My makeup collection" :) Pup :*

      Delete
  8. Ce frumos sunt aranjate! Trebuie sa ma organizez si eu...ca e nebunie la cosmeticele mele :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta am zis si eu in vara, ca e prea mare haos si trebuie sa le aranjez cumva, si 2 ore mai tarziu asamblam comodele. :D Asa ca iti urez spor la organizare. Pup :*

      Delete
  9. Postarile despre organizare sunt printre preferatele mele si nici aceasta nu face exceptie. :)

    ReplyDelete
  10. Foarte frumos. Si eu vroiam sa-mi cumpar asa o comoda pt toate cosmeticele si..in cazul meu, medicamentele de acasa, dar eu vreau sa fie inchise sa nu patrunda lumina. Acum m-ai convins sa-mi fac mai devreme ordine. Mulțumesc pt articol. Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca te-a impulsionat articolul meu. Sa stii ca exista si Helmer, o comoda tot din metal dar inchisa si in care nu patrunde lumina. Andreea, A Beauty Tale, are o postare cu Helmer, daca imi aduc bine aminte. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram