10 Rujuri si Glossuri de Vara


RO: M-am tot gândit la nişte postări cu produsele mele preferate pentru vară şi m-am gândit întâi să fac cu câte 5, doar că nu m-am putut opri doar la 5 culori. Adică vă rog, am şi eu 2 plăceri mai mari printre produsele de machiaj, produse de buze (rujuri, luciuri de buze) şi oje, deci 5 era un număr prea mic pentru mine.


Deci, cum îmi făceam eu ordine printre produsele de buze, am ales nuanţele la care am să apelez în această vară şi vi le arăt în ordine aleatorie, nu m-am gândit la un top al lor, mi-ar fi cam greu - I love them all!!! :)).

*1. NYX Round Lipstick Louisiana


Nu am putut să nu încep cu noua mea pasiune în materie de rujuri. Multă vreme mi-a fost cam frică să port o culoare atât de ţipătoare iar acum nu mă mai satur de ea.

Culoarea este uşor mai caldă, fără subton albastru şi asta mi-a plăcut mult iar rujul este foarte cremos, are un finish uşor lucios, se aplică foarte uşor şi rezistă cu orele. Ce altceva să vrei mai mult? Ah, şi preţul este unul foarte bun, 18 lei la Makeup Shop, pe Cherryculture la 3$ sau BeautyJoint.

*2. NYX Round Lipstick Miracle


Ca să rămânem în sfera NYX, de curând mi-am adus aminte de rujul în nuanţa Miracle, un roşu-corai cu particule aurii, numai bun pentru vară. Este şi el cremos, finish uşor lucios, se aplică foarte uşor dar la rezistenţă este sub Louisiana, rezistă şi el câteva ore dar mai trebuie reaplicat pentru că îşi pierde din intensitate.

3. Farmasi True Color Lipstick no. 07 (review)


Rămânem tot la corai, doar că rujul Farmasi este mai portocaliu decât Miracle. Tot aşa, stătea uitat şi nu era băgat în seamă...no more. Cremos, miroase superb, rezistenţă ok, am scris despre el acum foarte mult timp. Îl găsiţi la standurile Farmasi, nu mai sunt la curent cu preţurile lor, dacă sunteţi în Bucuresti găsiţi preţuri foarte bune la standul din IDM (explicaţii aici) sau în Express Bazar Crangasi, acolo unde este şi standul Essence.

4. Yves Rocher Rouge Zéro Défaut no. 04


Trebuia să fie şi un ruj roşu, cât mai clasic, pentru orice eventualitate. :) De fapt, el arată roşu în ambalaj dar pe buze prinde o uşoară tentă roz. Pigmentat, foarte cremos, cu un finish uşor lucios şi rezistent.

Din păcate chiar nu ÅŸtiu dacă mai este disponibil acest ruj, l-am căutat mai devreme pe site-ul Yves Rocher ÅŸ  nu l-am găsit, chiar nu mă aÅŸteptam la asta, codul produsului este 39318.

5. Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC23


Un roz trandafiriu, o culoare cuminte, foarte purtabilă, pentru zilele în care nu vreau culori ţipătoare dar tot vreau ceva culoare pe buze. Pigmentat, cremos, finish mat, ambalaj foarte elegant, miroase bine, nu mai ţin minte cât rezistă pe buze pentru că nu l-am mai purtat de luni bune. :( Îl puteţi găsi la standurile Flormar la preţul de 32 lei.

*6. NYX Xtreme Lip Cream Bonfire (review)


Da, recunosc, sunt o mare fană a produselor de buze NYX, în special a acestor rujuri lichide, v-am povestit mai pe larg despre Bonfire aici, l-am ales pentru culoarea superbă ÅŸi pentru uÅŸurinÅ£a cu care se aplică pe buze, e ideal să-l ai atunci când eÅŸti pe fugă ÅŸi nu ai timp să te ocupi de conturarea buzelor ÅŸi aplicarea cu grijă a unui ruj clasic. Ceea ce nu ÅŸtiam atunci când am făcut articolul era că cei de la Makeup Shop au adus ÅŸi Xtreme Lip Cream-urile la 27 lei, chiar îi întrebasem la Cosmobeauty dacă o să le aducă. Din afară, tot Cherry (5$) ÅŸi BeautyJoint (6$) sunt de bază.

*7. NYX Soft Matte Lip Cream Sao Paulo (review)


Fratele mat al lui Bonfire, pe mâna culorile sunt aproape identice, pe buze însă nu. Este perfect pentru ieşirile cu iubi, care a învăţat că mă poate pupa fără să rămână cu ruj pe buze. Puteţi citi mai pe larg despre SMLC Sao Paulo aici. Îl găsiţi în aceleaşi locuri că produsele NYX anterioare, la aceleaşi preturi ca Xtreme Lip Cream.

8. Yves Rocher Sexy Pulp Volume Gloss Bej Rosé


Un luciu de buze discret, foarte natural, îl pot purta de unul singur atunci când nu am chef de altceva sau îl pot aplica peste un ruj pentru a-i da acel aspect lucios. Îl găsiţi la Yves Rocher , online costă 39 lei.

9. Flormar SuperShine Gloss no. 103


Este mai pigmentat decât luciul YR, plin de sclipici auriu, este un roz pe care l-aş purta la "bronze-y looks". Mă cam enervează aplicatorul de tip pensulă pe care îl are, la capitolul ăsta sunt o fană declarată a aplicatoarelor cu bureţel. Cred că îl găsiţi la standurile Flormar, dacă nu cumva a fost scos.

*10. NYX mega Shine Lip Gloss Smokey Look


Dacă am început cu NYX am zis să închei în acelaÅŸi mod. Smokey Look e un piersiciu cu sclipici fin argintiu, discret atunci când îl aplici pe buze. Este mai pigmentat, dar nu foarte ÅŸi e perfect de asortat la un smokey eye dramatic (Smokey look-smokey eye ;) ). Miroase divin, îţi vine să-l mănânci ÅŸi are un ambalaj super drăguÅ£, cu fundiţă în capăt. ÃŽl găsiÅ£i la MKS la 25 lei, pe Cherry la 4.5$ sau BeautyJoint (5.5$).



Cam acestea ar fi culorile la care voi apela în această vară, dintre cele pe care le am momentan, normal, pentru că pe lângă cele pe care le am vă mărturisesc că am un wishlist ce conţine Maybelline Color VIvids, Color Whispers (pe care ne-a anunţat Dara că se găsesc acum în Cora...woohoo!) şi sigur se mai găsesc pe parcurs.

Ce ziceţi de alegerile mele? Voi ce veţi purta pe buze în această vară?

PS: Scuzaţi feţele, nu mă pricep deloc să mă pozez şi cum să stau, dar am vrut să aveţi o privire de ansamblu, nu numai cum arată produsele pe buze.

*cruelty free

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

24 comments:

  1. Vai, cat de frumoase sunt primele doua! Eu inca n-am reusit sa trec de pragul psihologic dar poate pana la urma imi fac si eu curaj sa port astfel de culori!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Curaj, stii cum se zice ca incercarea moarte n-are, poate o sa te indragostesti si tu de vreo zuloare mai turbata. ;) Pup :*

      Delete
  2. Si eu am NYX Smokey Look si imi place foarte mult, e unul din glossurile mele preferate! :X

    ReplyDelete
    Replies
    1. da, sunt foarte misto luciurile Mega Shine :X

      Delete
  3. Wow, ai muncit ceva la postarea asta, cu atatea swatch-uri pe buze! :) Imi plac absolut toate, dar mi-a atras atentia Flormar Deluxe Cashmere... si bineinteles, vreau si eu Maybelline Color Whisper! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh, daca-ai stii, aveam textul pregatit de cateva zile, dar pana am editat pozele... Data viitoare cand ne mai vedem ti-l aduc sa-l vezi live. ;) Pup :*

      Delete
  4. Mare e tentatia cu NYX, poate ma duc si eu si imi iau unul, tare mult imi plac!

    ReplyDelete
  5. Ce frumos e ultimul. Si ce ochi expresivi ai!

    ReplyDelete
  6. Rujurile nu sunt specialitatea mea, pun accentul pe machiajul ochilor aproape mereu.
    Dar nu pot sa nu remarc cat de bine arata tenul tau!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu cum folosesc numai culori neutre si machiaje cumintele, compensez cu buzele :D

      Oh, esti o draguta, dar e fondul de ten + o usoara prelucarre pt those pesky pores. Din pacate nu e intr-o stare chiar atat de buna in ultimul timp :(

      Delete
  7. Doamnee ce frumoase sunt si cat de bine iti sta cu fiecare-n parte...si app ai un ten de nota 20!!!

    ReplyDelete
  8. Ceee frumoase sunt!! TOATEEEE! :) Sa le porti cu multa placere!
    Eu vara aceasta ma bazez masiv pe colectia de Jordana Easy Shine (in special nuantele Sugar Cookie, Watermelon Juice si Berry Colada). Vara asta ma simt cumva fuss-free si iubesc textura aceea de balsam de buze, hidratanta, cu doar un pic de culoare).
    Si mai e ceva: zici ca m-a prins moda "nude lips" cu intarziere! Jur! Pe mine - the pin-up kitty! Cred ca e de vina freza asta, care cere look-uri ori mai edgy, ori ultra-naturale.
    Insa marturisesc ca sunt in cautarea unui corai perfect (n-am gasit inca ceva sa ma multumeasca): as vrea sa fie hidratant, usor pe buze si un piiic transparent - sa lasa sa se intrevada culoarea naturala a buzelor; nu opac, dar nici gloss :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monica, poti incerca Coralize Me! dela Essence. Mie mi se pare coraiul perfect, nici portocaliu, nici roz. Si e exact cum vrei tu, lejer dar totusi vizibil. :)

      Delete
    2. Mirela, iti multumesc din suflet! O sa-l caut neaparat. Insa iti marturisesc ca am fost chiar zilele trecute la standul Essence din Crangasi si nu aveau nuanta (m-am uitat indelung la toate rujurile si am plecat cu un rimel :P ) Sper sa o gasesc prin alte parti.

      Delete
    3. @Monica - da...Jordana Easy Shine...de la tine le stiu si m-am uitat la ele, dar sunt prea sheer pentru gusturile mele :P, desi miros delicios.

      Daca tot vorbeam de Maybelline Color Whisper, am vazut ca au o nuanta de corai, Coral Ambition, check it out, au exact textura pe care o cauti tu.

      Delete
    4. hi-hi! Am gasit ieri rujurile Color Whisper. Si e CLAR ca primul in care m-am infipt a fost Coral Ambition. Din pacate am avut un soc: eu stiu ca am buzele destul de pigmentate, insa nu ma asteptam ca un ruj intitulat "coral" sa capete o tenta nuda si albicioasa pe buzele mele. Mai coral decat coralul s-a dovedit a fi insa nuanta lor portocalie, care se pare ca lucreaza cu rozul intens al buzelor mele pentru a crea un....corai.
      ...doar ca acum mi s-a pus pata sa testez rujul propus mai sus de catre Mirela :p (*this summer kitty is fussy*) :)))
      Huuugs! :)

      Delete
  9. Cat imi place NYX Xtreme Lip Cream Bonfire! Si tie iti sta tare bine cu el!

    ReplyDelete
  10. Eu port tot timpul nului culori neutre pentru ca n-am curaj sa prort rujuri intense si culori care ies in evidenta. Am si eu o nebunie :D Asta nu inseamna ca nu le admir cand le vad purtate de altcineva si nuantele alese de tine sunt tare faine.

    ReplyDelete
  11. woah cate culori faine, am salvat, dar nyx are o groaza de nuante, pfff.. de ce oi fi intrat pe site :D

    ReplyDelete
  12. Eu tot gaina lasa sunt, nu m-am mai atins de rujurile lichide NYX de vreo 2 luni, 3.
    Dar pe tine tare bine te prind!

    ReplyDelete
  13. Mi se pare ca Bonfire te prinde cel mai bine dintre toate. Oricum toate sunt frumoase. De cand visez si eu la niste gloss-uri Nyx...

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram