Strip...your nails


RO: Cred că ştiţi deja că sunt o mare iubitoare de oje şi că am ajuns să le colecţionez, aşa că joi am fost foarte încântată să încerc ceva nou în materie de manichiură. Ce aţi zice de un lac permanent care să te ţină până la 10 zile, să nu necesite obligatoriu o vizită la salon ci să poate fi aplicat chiar de tine acasă, să se usuce şi repede iar când vine timpul să-l îndepărtezi, să o faci fără vreun dizolvant, ci doar printr-o simplă cojire? Alessandro Striplac promite toate aceste lucruri.

Ideea acestei manichiuri este următoarea:
  1. aplici lacul special Twin Coat ca bază după care ţii unghiile 60 de secunde la lampa UV
  2. aplici oja Striplac în 2 straturi şi după fiecare strat, o nouă tură de 60 de secunde la lampă
  3. aplici Twin Coat ca top coat şi ultima tură la lampă

Şi gata, după ce ai scos unghiile, sunt perfect uscate, nu trebuie să ai grijă cu ele, nu trebuie să stai cuminte şi să aştepţi să se usuce manichiura. Nope, îţi poţi vedea de treburile tale.

De ce să alegi o astfel de manichiură? Iată câteva avantaje:
  • din nou pomenesc de faptul că nu trebuie să mai aÅŸtepÅ£i ca ojă să se usuce
  • poÅ£i avea o manichiură de durată fără să apelezi la alte proceduri care ar putea afecta suprafaÅ£a unghiei
  • perfectă atunci când pleci în vacantă, mai ales dacă stai câte o săptămână, nu trebuie să stai cu grijă că Å£i se vor strica unghiile ÅŸi să cari în bagaj oja, dizolvant ÅŸi toate celelalte (ÅŸi nu va mai povestesc ce probleme am avut eu atunci când am luat dizolvantul cu mine)
  • potrivită ÅŸi pentru femeile foarte ocupate, care nu îşi permit să-ÅŸi facă manichiură des dar vor una impecabilă ÅŸi de durată
  • acest tip de manichiură nu afectează cu nimic suprafaÅ£a unghiei


alessandro striplac
Momentan sunt disponibile doar 24 de nuanţe de Striplac dar în final veţi găsi toate cele 77 culori din gama Alessandro.


alessandro striplac

Şi vă povestesc abia acum, după mai bine de o săptămână pentru că, dacă tot am avut ocazia să încerc acest nou tip de manichiură, am vrut s-o pun la test. A venit la fix pentru că urma să plec o săptămână din Bucuresti şi chiar îmi puneam problema manichiurii.

În ceea ce priveşte culoarea aleasă, deşi iniţial m-au atras nuanţele de roşu şi Bubble Gum, într-un final i-am cedat lui Crazy Lazy, un turcoaz superb.

alessandro striplac 61 crazy lazy

Cam aşa arătau unghiile în prima zi, aveau un luciu pronunţat, exact cum îmi place mie şi acest luciu s-a menţinut până am dat oja jos, un mare plus din punctul meu de vedere.

alessandro striplac 61 crazy lazy

alessandro striplac 61 crazy lazy

alessandro striplac 61 crazy lazy

ÃŽn ceea ce priveÅŸte rezistenÅ£a manichiurii, m-a Å£inut 8 zile, în ultima zi am remarcat că s-a dezlipit uÅŸor oja de pe arătător dar nu am îndepărtat-o, am crezut că mai rezistă însă a doua zi s-a dezlipit cu totul. Nu ÅŸtiu ce s-a întâmplat cu acea unghie pentru că la celelalte oja era ok ÅŸi cred că ar fi rezistat lejer încă vreo 2 zile. ÃŽn tot acest timp, nu s-a ciobit, nu s-a tocit, singurul lucru care dădea de gol faptul că port oja de mult timp erau unghiile mele care crescuseră.

Şi ca să vă arăt că într-adevăr îndepărtarea ojei se face foarte uşor, am filmat cum o decojesc.

este disponibila si varianta HD
alessandro striplac 61 crazy lazy

Alessandro este importat de Top Line iar manichiura Striplac va fi disponibilă în saloanele partenere. Dar, dacă vă doriÅ£i, veÅ£i putea achiziÅ£iona Starter Kit ce conÅ£ine următoarele: lampă UV, pilă, beÅ£iÅŸor de cuticule, dischete cu dizolvant (cred) pentru curăţarea unghiilor, Twin Coat ÅŸi o ojă Striplac. 
alessandro striplac
Iar dacă vă îndrăgostiÅ£i iremediabil de vreuna dintre culorile Striplac, aÅŸa cum am făcut-o eu cu Crazy Lazy, ÅŸi vă doriÅ£i ojă normală într-o culoare cât mai apropiata, frumuseÅ£ea sistemului Alessandro este aceea că oricare dintre cele 77 nuanÅ£e se găseÅŸte în varianta de ojă normală, eu chiar mă gândesc să mă duc ÅŸi să-mi cumpăr Crazy Lazy. Sau poate e invers, aveÅ£i deja o nuanţă preferată ÅŸi vă doriÅ£i manichiurta Striplac cu aceeaÅŸi nuanţă.
Pe sfârşit vă mai las cu câteva poze de la evenimentul de joia trecută dar nu înainte de a vă întreba cum vi se pare inovaţia celor de la Alessandro şi dacă aţi încerca o manichiură Strplac.
alessandro striplac
alessandro striplac
am aflat toate detaliile legate de Striplac direct de la Simina FarcaÅŸiu, Export Area Manager & International Trainer alessandro International

alessandro striplac

alessandro striplac

alessandro striplac

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Abia asteptam sa vad cat de usor se inlatura! :) Foarte, foarte interesant! Imi place ideea ca au nuante corespondente in linia normala.

    ReplyDelete
  2. Suna foarte bine si as incerca si eu aceasta metoda. Cred ca ar fi foarte buna dat fiind faptul ca poti sa iti aplici singura oja. De multe ori nu ai timp sa te duci sa iti faci manichiura la salon ...

    ReplyDelete
  3. Foarte tare spotul publicitar! Dar parca prefer sa-mi schimb oja dupa cateva zile pentru ca ma plictisesc. Deci as prefera ojele normale.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi...daca-ti spun si ca lansarea lacului s-a facut intr-un strip club? :) Si eu de obicei prefer sa-mi schimb mai des oja, dar atunci cand mai plec pe undeva e tare enervant sa ma car cu toate cele dupa mine.

      Delete
    2. Foarte, foarte tare! Ideile originale sunt mereu apreciate si nu au cum sa treaca neobservate.

      Delete
  4. Foarte interesanta smecheria, dar as opta pentru ea doar in cazuri de urgenta, ca si tine, de obicei imi place sa-mi colorez unghiile des.
    Imi place fusta ta foaaaarte mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, am zis ca e cazul sa mai alternez putin clasica mea fusta din imitatie de piele. :))

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram