Real Techniques Your Eyes/Enhanced Starter Set

real techniques your eyes enhanced starter set

RO: Dacă tot am pomenit la preferatele lunii Mai de pensula Deluxe Crease Brush, m-am gândit că ar fi cazul să vă vorbesc despre cel mai recent set de pensule Real Techniques: Your Eyes/Enhaced Starter Set.

L-am achiziţionat de pe iHerb (no surprise!) atunci când au avut reducerea de 20%, la preţ întreg nu ştiu dacă aş fi făcut-o, dar despre asta mai încolo.


Setul de pensule vine cu husa deja cunoscută, ce se poate îndoi pentru a deveni un fel de suport, dar fiind adaptată pensulelor mici din colecţie nu mi se pare chiar atât de versatilă că cea a setului Core Collection (review). Oricum, şi ea este foarte bună pentru a-ţi tine pensulele atunci când pleci undeva.

real techniques your eyes enhanced starter set

Culoarea gamei de pensule pentru ochi Your Eyes/Enhanced este mov, şi ca atare, manşoanele de aluminiu au această culoare.

Pensulele nu sunt foarte lungi, în comparaţie cu pensulele de ochi Sigma, de exemplu (chiar am făcut o poză să vedeţi cât este Sigma E25 pe lângă pensulele Real Techniques de ochi) şi îmi place mult asta pentru că mânerele prea lungi pot fi incomode uneori, te poţi trezi că dai cu coada pensulei de oglindă. Sunt, de asemenea, foarte moi, firele sunt sintetice, din fibre de taklon, 100% cruelty free, se întreţin uşor şi nu pierd fire la spălat. Şi pentru că sunt sintetice, ştiţi voi povestea, se pot folosi cu produse cremoase, lichide sau pudră.

Setul Your Eyes/Enhanced Starter Set conţine următoarele pensule:
  • Base Shadow Brush
  • Deluxe Crease Brush
  • Accent Brush
  • Pixel-Point Eyeliner Brush
  • Brow Brush
Să le luăm pe rând...

real techniques your eyes enhanced starter set

1. Base Shadow Brush - este o pensulă uşor aplatizată, deasă, destul de flexibilă şi tăiată conic. Mie îmi place s-o folosesc pentru a aplica fard pe pleoapa mobilă dar o puteţi folosi foarte bine şi pentru aplicarea fardului în pliu, datorită formei şi flexibilităţii firelor merge foarte bine. De asemenea mai merge şi pentru anticearcan, tot datorită vârfului puteţi intra exact în liniiile de sub ochi (a nu se înţelege riduri, ci ceva de genul celor de sub pungi sau chiar ele) pentru a le ilumina.

real techniques your eyes enhanced starter set

2. Deluxe Crease Brush - o pensulă cu vârful rotunjit, foarte deasă, uşor flexibilă despre care v-am mărturisit de curânt că este pensula mea preferată pentru anticearcan. Numele indică faptul că ar putea fi folosită în pliu, dar mi se pare destul de mare pentru aşa ceva iar eu prefer pensule ca Sigma E25 pentru aşa ceva. Poate dacă sunteţi în grabă şi nu vreţi să vă faceţi un machiaj complex, puteti aplica o nuanţă pe pleoapă şi apoi s-o difuzaţi cu această pensulă, însă pentru anticearcan mi se pare foarte tare, nu degeaba le-am văzut pe surorile Pixiwoo folosind-o doar în acest fel. :D

real techniques your eyes enhanced starter set

3. Accent Brush - o pensulă foarte mică, aplatizată, cu vârful rotunjit şi ridiga, aş zice că e o micro shadow brush, pentru că arată la fel, doar că este mult mai mică. Îmi place mult pensulica asta, am folosit-o în special pentru iluminarea colţului intern al ochiului dar şi pentru camuflarea micilor semne - fiind atât de mică poţi aplica corectorul foarte precis şi doar acolo unde ai nevoie - sau, zilele trecute am folosit-o pentru a crea V-ul extern.

real techniques your eyes enhanced starter set

4. Pixel-Point Eyeliner Brush - de aici lucrurile nu mai sunt atât de roz, nici pensulele atât de mişto. Această pensulă este destul de deasă pentru o pensulă de tuş şi cu peri prea lungi, am încercat s-o folosesc pentru aşa ceva dar pe ochii mei mici rezultatul nu a fost cel dorit. Nu-mi place nici design-ul, mânerul este destul de gros comparativ cu dimensiunea pensulei. I-am găsit totuşi o întrebuinţare: aplicarea fardului sub ochi.

real techniques your eyes enhanced starter set

5. Brow Brush - o pensulă unghiulară ce are aceeaşi problemă ca anterioara: este mult prea deasă şi parcă perii sunt prea lungi pentru a o folosi în scopul în care a fost concepută - umplerea sprâncenelor. Am încercat-o, eram curioasă, dar sprâncenele mele sunt destul de subţiri, cred că trebuie să ai nişte sprâncene groase pentru a putea folosi pensula. Şi intervine din nou problema firelor prea lungi care nu oferă precizie în aplicare. Din punctul meu de vedere, este o pensulă proastă şi nu i-am găsit încă nicio intrebuitare.

Preţul setului este de 17.99$ şi îl puteţi achiziţiona de pe iHerb, dar aşa cum am scris şi la început, nu cred că l-aş fi luat dacă nu ar fi fost reducerea de 20%. Practic, acea reducere m-a scutit de plata pensulei de sprâncene care mi se pare intutila.

real techniques your eyes enhanced starter set

Voi aveţi acest set, cum vi se pare? Aveţi şi alte idei pentru utilizarea diverselor pensule, în special pentru cea de sprâncene?

Dacă aţi ratat articolul precedent cu Real Techniques, revin cu câteva detalii despre această gamă de pensule.

Pensulele Real Techniques au foat concepute împreună cu Samatha Chapman, Sam de la Pixiwoo şi sunt o variantă mult mai accesibilă altor pensule mai scumpe (Sigma, MAC). Aşa cum v-am mai spus, toate pensulele sunt sintetice (cruelty free) şi se găsesc atât seturi de pensule ce vin în huse ca cea de la acest set dar există şi pensule individuale.

Pensulele au fost concepute ÅŸi grupate pe 3 categorii mari, fiecare categorie având o culoare după care puteÅ£i  identifica pensulele:
Preţurile pensulelor individuale variază între 6$ şi 10$.

Singurul dezavantaj pe care l-aş avea de menţionat este faptul că dacă îţi doreşti o anume pensulă din vreunul din seturi, nu o găseşti separat ci trebuie să iei tot setul.

*Link-urile din acest articol conţin codul meu iHerb, iar dacă sunteţi la prima comandă vi se înregistrează automat şi veţi beneficia de o reducere de 10$ pentru comenzi de cel puţin 40$ sau de 5$ pentru comenzi sub 40$ iar eu voi primi un comision între 1-4%.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

9 comments:

  1. Am si eu setul si imi place mult. L-am cumparat la pret intreg si nu imi pare rau. Eu folosesc pensula de sprancene si chiar imi e utila, nu ma deranjeaza grosimea ei. Din pacate insa nu prea ma ating de pensulele Pixel_poin si Accent.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poate m-am obisnuit eu cu pensula mea de sprancene iar asta e prea diferita si poate ti-am dat idei ca sa folosesti mai des Pixel-Point si Accent. :)

      Delete
  2. Ma tot gandeam sa-mi cumpar un set de pensule pentru ochi insa cred ca o sa merg pe cele de la eco-tools ca-s mai accesibile. In plus nu le-as folosi extrem de des ca sa se merite investitia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Categoric iti recomand Eco Tools, il am si eu, am un review pe blog pt el, daca dai search pt eco tools trebuie sa-ti apara. Sunt foarte misto si mult mai ieftine, pe mine m-a mancat rau de tot pentru ca voiam Deluxe crease Brush, asta a fost motivul principal din spatele achizitionarii setului asta RT.

      Delete
  3. Ce groasa e pensulita aceea pentru eyeliner... Mi-s curioasa daca cineva a reusit sa faca treaba buna cu ea :-))

    ReplyDelete
  4. Pe mine nu m-a atras prea tare setul asta, am niste pensule ELF si chiar imi plac. Daca erau toate faine, poate, poate...

    ReplyDelete
  5. Imi plac pensulele Real Techniques si anul asta trebuie sa pun manuta pe ele!
    Pe cele pentru fata le-ai achizitionat? Eu pe aceleea mi le doresc mai mult! :)
    Util articolul tau! Multumesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bcuur ca ti s-a parut util articolul, Da, normal ca le am si pe cele de fata ;) , setul Core Collection, aici gasesti si review-ul pentru ele: http://sihayaslovelyworld.blogspot.ro/2013/01/real-techniques-core-collection-review.html Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram