Physician's Formula Healthy Wear Powder Foundation SPF50


RO: Cred că sunt printre voi curioase care abia aşteptau să citească despre fondul de ten pudră Physician's Formula, aşa că m-am mobilizat să vă povestesc de el.

Nu ştiu dacă are rost să vă spun sau nu, dar sunt uşor mai ghinionistă aşa de felul meu, mai ales la prins produse pe stoc, iar Physician's Formula stătea în wish list de muult timp, ba mă şi abonasem la email, să primesc notificare atunci când intră pe stoc, dar email-ul s-a lăsat aşteptat, o săptămâna, 2, o lună, credeam că nu le mai merge lor treaba asta. Astrele s-au aliniat exact în seara în care mă hotărâsem să dau comanda pentru setul Real Techniques Starter Set, când am dat din întâmplare şi la Physician's Formula. Bam! Pe stoc, încă 9, m-am grăbit să nu cumva să-mi ratez sansă. De dimineaţă a venit şi email-ul ăla, dar atunci deja dispăruse tot stocul. Cam asta ar fi aventura comenzii, acum însă, îl puteţi comanda liniştite pentru că am observat că şi-au făcut stoc.


Bineînţeles, toată treaba asta se aplică la nuanţă cea mai deschisă, Translucent Light, celelalte am văzut că mai greu ies din stoc. Pe lângă Translucent Light mai există încă 3 nuanţe: Translucent Medium, Natural Beige şi Creamy Beige.

Ambalajul este unul pe cât de drăguţ, pe atât de practic, este dintr-un plastic de calitate şi rezistent, sistemul de deschidere e tare drăguţ, are un moţ de unde ţii şi apeşi pe buton, are oglindă şi un burete care pare foarte bun, într-un compartiment sub produs. Mi s-a părut foarte mişto că este un burete în locul pensulei absolut inutile pe care ştiu că o au pudrele din gama Healthy Wear, măcar buretele poate fi folosit.

Iniţial m-am cam impacientat puţin atunci când am văzut că produsul nu are decât 9.6 grame, după ce mă obişnuisem cu pudra Stay matte care are vreo 12 grame, dar apoi am observat că este chiar o cantitate generoasă pentru Physician's Formula şi-o să mă refer tot la pudrele Healthy Wear care au doar 7.5 grame. Deci destul produs cât să te ţină mult timp.

Produsul în sine are un grad de acoperire mic, doar uniformizează tenul, nu ascunde imperfecţiuni mai serioase cum ar fi semne, coşuri sau cearcăne şi are un finish natural, nu este foarte mată/matifiantă. Eu am folosit fondul de ten pudră şi singur dar şi aplicat peste fond de ten, eu pentru asta l-am şi luat, pentru a-l folosi că o pudră.

Mi s-a părut că la capitolul matifiere face o treaba mai bună de unul singur decât aplicat peste fond de ten, oricum cred că nu se prea înţeleg fondul de ten pe bază de apă cu crema cu SPF care e mai degrabă în bază de silicon şi luciul apare mult mai repede iar Physician's Formulă ţine o vreme sub control lucrurile însă în cazul meu şi cu produsele folosite acum excelează de unul singur.

Eu îl ador pentru că, aşa cum vă povesteam în articolul despre preferatele lunii Mai, în vremea în care tenul meu a fost într-o stare proastă a fost singurul lucru pe care-l puteam pune pe faţă care să arate bine. Este foarte fin, aplicat cu mişcări de tapotare nu scoate în evidenţă zonele uscate şi descuamate şi arată natural, chiar aplicat în mai multe straturi.

Iar motivul principal care m-a determinat să-l cumpăr: SPF50. Ştiţi şi voi că atunci când suntem plecate de acasă de dimineaţă până seară şi suntem machiate nu putem reaplica protecţia solară, iar o pudră cu protecţie solară e minunată pentru a suplimenta uşor crema de sub machiaj. Totuşi, chiar dacă scrie SPF50, nu vă entuziasmaţi şi nu săriţi peste crema cu protecţie solară pentru că un produs de machiaj nu-l poţi aplică în cantitatea necesară pentru asigurarea factorului de pe ambalaj, însă, aşa cum am scris deja, e minunată pentru suplimentarea ei. Şi aş mai adăuga că la capitolul protecţie UVA, nu stă minunat pentru că singurul filtru UVA, oxidul de zinc, este într-o concentraţie destul de mică, doar 3%.

Şi acum să vă povestesc şi despre singurul lucru negativ pe care îl am de zis despre acest produs: din păcate atunci când intră în contact cu sebumul şi transpiraţia se formează o pojghiţă solidă la suprafaţa lui care trebuie răzuită cumva pentru a mai putea lua produs din acea zonă. Din acest motiv, eu nu l-am folosit cu buretele cu care vine şi iau cu mine pensula mini kabuki Eco Tools, mică şi perfectă pentru a stă în portfard. Folosind pensulă, nu s-a mai întărit stratul de la suprafaţă decât foarte puţin şi rar, în schimb prima şi singură oară când am folosit buretele s-a făcut ditamai zona.Deci, nici nu se poate lua în considerare aplicarea lui cu un buretele sau pensula ude. :(

Per ansamblu, sunt foarte mulţumită de produs, dar nu ştiu dacă l-aş reachizitiona ci mai degrabă mi-aş îndrepta atenţia către pudra Physician's Formula Mineral Wear SPF30.

Produs Physician's Formula Healthy Wear Powder Foundation SPF50
Nuante
disponibil în 4 nuanÈ›e 
Textură pudră
Rezistenta maxim 8 ore
Cantitate
9.6 g 
Expiră  12 luni de la deschidere
Ingrediente  Active Ingredients: Octinoxate 4%, Titanium Dioxide 21%, Zinc Oxide 3% / Inactive Ingredients: Talc, mica, nylon-12, caprylic/capric triglyceride, styrene/acrylates copolymer, ascorbyl palmitate, diacetyl boldine, diisostearyl malate, dimethicone, genistein, glycyrrhetinic acid, lauroyl lysine, alpha lipoic acid, octyldodecyl stearoyl stearate, PEG-12 glyceryl dimyristate, solanum lycopersicum (tomato) fruit extract, squalane, tocopherol, tocopheryl acetate, ubiquinone, zinc stearate, disodium EDTA, phenoxyethanol, sodium dehydroacetate, sorbitan sesquioleate. May contain: Iron oxides, titanium dioxide, ultramarines.
 Rezumat
 + acoperire mică
  +  ambalaj practic
 + finish natural
+ fină
  - la contactul cu sebum+transpiraÅ£ie poate forma pojghiţă la suprafaţă, pojghiţă ce trebuie îndepărtată

 Unde cumpăr iHerb
 PreÈ› 14.35$
Rating:





zonele închise sunt datorate pojghiţei de care v-am vorbit



scuzaţi va rog sprâncenele, nu le conturasem şi mă chinuiesc s-o îndesesc pe dreapta

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Eu chiar sunt impresionata de pudrele de la PF, am doua cu care ma inteleg de minune. NU stiu daca as vrea ceva in locul fondului de ten, prea sunt obisnuita cu el :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, stii ca eu nu sunt atat de atasata de fondul de ten lichid :P

      Delete
  2. Partea cu spf 50 e grozava, dar portiunea aia intarita mi-ar sta pe creier. Mai ales cand trebuie sa o indepartezi si pierzi produs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si mie imi sta pe creier, dar daca l-am folosit numai cu pensula nu s-a facut decat foarte putin, atunci ce-ai vazut tu era din cauza buretelui.

      Oricum, nici eu nu stiu daca as mai lua inca o data produsul, si aia cu SPF30 e promitatoare, plus ca are mult mai mult oxid de zinc. :D

      Delete
  3. si eu o am si fix aceiasi nuanta si a fost multa disperare inainte de a o comanda aceleasi prob ca si tine cu stocul:)) si pe cat de nerabdatoare eram pe atat de bosumflata cand am si primt-o. O lusem cu gandul sa o folosesc in loc de fdt ziua dar pe langa faptul ca nuanta nu mi se poriveste prea bine, nu are nici acoperire (fata de alt powder foundation pe care il foloseam inainte) si fata mea dupa fix 3 ore lucea groaznic. Apoi cand am introdus abc derm clar nu am mai putut sa o folosesc din cauza ca eram sperietoare:))pelicula alba lasata de crema plus pudra putin mai deschisa decat tenul meu aratam horror...am incercat intr-o zi sa o aplic peste nearly naked in strat subtire si a fost ok,am avut tenul destul de mat. Buretelul nu imi place aceeasi prob am intampinat o si eu cu pojghita, plus ca scartaie pe piele acel buretel. M-a dezamagit...

    ReplyDelete
  4. Asta e unul dintre produsele pe care trebuie sa le incerc. Pudra Mineral wear imi place tar mult, ti-o recomand cu incredere.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram