10 oje de vara

RO: După ce v-am arătat 10 rujuri şi luciuri de buze de vară, a venit şi vremea ojelor unde e aceeaşi poveste: nu m-am putut opri doar la 5, aşa că am mers pe 10 şi chiar şi pe cele 10 le-am ales cu greu. Am căutat prin cutia mea cu oje, am ales unele, apoi m-am răzgândit şi tot aşa.

În plus, este atât de urât afară încât am zis că o postare colorată ar fi perfectă pentru o duminică mohorâtă ca asta.

Iată cele 10 finaliste:

Flormar 423 / Rimmel 045 Misty Jade / Rimmel 053 Apricot Punch
essence 133 oh, my glitter! /  OPI Gouda Gouda Two Shoes


OPI Do You Think I'm Tex-y? / OPI Big Hair...Big Nails / Golden Rose Jolly Jewels 115
China Glaze Sexagon / Orly Go Deeper

***

scuzaţi calitatea pozei, este una veche

Am să-ncep cu Flormar 423 de care uitasem complet, o am de 2 ani dar vara trecută nu cred că am purtat-o deloc. Însă mi-am adus aminte de ea şi am pus-o în folosinţă pentru că m-a apucat dorul de nuanţele pastelate pe unghii. Se aplică frumos şi obţin o acoperire uniformă şi opacă din 2 straturi iar că rezistenţă, Flormar au rezistat mereu foarte bine pe unghiile mele.


Apoi, rămânem în sfera ojelor pastel, Rimmel I ♥ Lasting Finish 045 Misty Jade pe care o port ÅŸi în acest moment pe unghii. Am o pasiune destul de mare pentru verdele mentă aÅŸa că am scos-o de la naftalină ÅŸi pe Misty Jade. Din păcate formula ei cam lasă de dorit, am reuÅŸit să obÅ£in o acoperire uniformă ÅŸi opacă din 3 straturi ÅŸi nici nu rezistă foarte bine pe unghiile mele.

culoarea de pe inelar

Tot de la Rimmel, sora lui Misty Jade,  053 Apricot Punch. E o nuanţă de piersică, superbă, ÅŸi mai era ÅŸi parfumată, doar că se pare că în timp îşi pierde mirosul, acum nu-l mai simt după ce s-a uscat oja. :( Dar tot este o culoare perfectă pentru vară. Formula e ceva mai bună decât cea de la Misty Jade, o aplic numai în 2 straturi ÅŸi rezistă mai mult pe unghii.


O culoare ceva mai specială, Essence 133 Oh, my glitter! e un mov uşor pastelat cu spclipici fin. Mai am un mov de la Flormar care-mi place foarte mult însă, în final, am ales Oh, my glitter! pentru că sclipiciul acela fin se vede frumos în soare. Formulă foarte bună, o aplic în 2 straturi şi rezistă bine pe unghii.


Tot o ojă pe care am ales-o pentru că excelează în lumina soarelui, ÅŸi tot o culoare pastelată, OPI Gouda Gouda Two Shoes. Nu puteam să n-o includ. ♥


Dacă tot am ajuns la OPI, să continuăm cu Do You Think I'm Tex-y?. Zmeuriu superb, din păcate este o ojă jelly şi trebuie aplicată în cel puţin 3 straturi dar merită, o iubesc şi de când o am am folosit-o de câteva ori, ba chiar am şi inclus-o de 2 ori consecutiv la preferatele lunii.


Ultima OPI este tot o ojă jelly, Big Hair...Big Nails. O am de la Ioana unde o aştepta o soarta tragică, însă am salvat-o eu, ştiţi vorba: "one man's garbage is another one's treasure"? Cam aşa ceva a fost cu oja asta, numai că pe lângă DYTIT este mai uscată aşa că, deşi jelly, scap doar cu 2 straturi mai groase. E un portocaliu-corai superb dar care am înţeles că va fi scoasă din producţie (dacă nu deja a fost scoasă :( ).

Apropo, cu greu m-am oprit doar la 3 oje OPI, aş mai fi pus 2 dar am zis să mai las loc şi pentru altele. :)) Ce să fac? Îmi plac prea mult culorile lor. ;;)


Bun, pe final am lăsat "the really special ones". Începem cu Golden Rose Jolly Jewels 115, care am descoperit că arată foarte, foarte bine aplicată într-un singur strat peste ojele pastelate, eu am intitulat combinaţia "sprinkled nails". Plus că e şi ceva mai uşor de dat jos atunci când ai aplicat doar un strat. :D


Normal că dintr-o selecţie de oje de purtat vara nu putea lipsi oja holografică, în cazul meu China Glaze Sexagon, pentru că şi oja holografică este spectaculoasă ori sub bliţ, ori la soare. Altfel, nici nu ai realiza cât de frumoasă e. Îmi place s-o aplic în 3 straturi peste o bază argintie.


Şi, în cele din urmă, superba Orly Go Deeper. De când am văzut-o la Cristina pe unghii mi-a rămas gândul la ea şi nu am stat liniştită până nu am luat-o. Sunt atât de încântată de ea, ba şi iubi a zis că e cea mai frumoasă ojă pe care o am. :D Din păcate, tot uit să-mi iau PVA pentru a-l folosi atunci când am chef de oje cu sclipici aşa că nu am purtat-o decât o dată pentru că e un chin s-o dau jos, aşa că de fiecare dată când mă tentează s-o folosesc, îmi aduc aminte că nu am PVA, dar trebuie remediat cât de curând.

***

Acestea au fost cele 10 oje pe care le-am ales din colecţia mea, lipseşte un albastru frumos, de fapt ojele albastre cam lipsesc din colecţia mea aşa că intenţionez să rezolv problema asta.

Voi ce culori preferaţi vara? Aveţi oje pe care le purtaţi numai în sezonul cald, nu şi în sezonul rece?

*Pentru cele care vă întrebaţi ce-i cu PVA-ul ăla şi ce e exact, este un adeziv netoxic care poate fi folosit pe unghii fără să le atace în niciun fel. E foarte folositor atunci când purtaţi sclipici pe unghii pentru că PVA-ul face posibilă exfolierea ojei de pe unghii .

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

34 comments:

  1. Replies
    1. I know! :D O aveam pe unghii joi, dra nu cred ca ai apucat s-o remarci

      Delete
    2. Nu, pacat! Cred ca mi-o iau si eu, sa stii :D

      Delete
  2. Uaaa, ce faina e Do You Think I'm Tex-y!!! ♥

    ReplyDelete
  3. Smechere rau de tot primele doua poze, felicitari si sa mai pozezi asa produsele :D. Te superi daca te intreb cum ai facut? Daca ar fi sa ghicesc, as spune ca ai folosit light box cu o oglinda inauntru.
    Revenind la oje, imi plac la nebunie Rimmel Misty Jade si cea de la China Glaze. Stii cumva daca se mai gaseste CG? :D
    Pupici :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cred ca ai sa razi, dar am o masa neagra lucioasa iar in spate am asezat o patura si am folosit tele-obiectivul ca sa fie totul blurry in spatele ojelor. :D

      Nu stiu dar nu cred ca mai poti face rost de Sexagon, eu am luat-o prin roxana, dar este o colectie foarte veche, nu cred ca are rost sa te agiti daca tot se gasesc atatea oje holo. Cand am luat-o eu, in Romania nu aveai cum sa faci rost cat de cat usor decat de China Glaze.

      Pup :*

      Delete
  4. Toate sunt superbe, dar adoooor Golden Rose Jolly Jewels. De unde le cumperi? Le-ai gasit undeva online? Eu sunt din Cluj si nu reusesc sa dau de ele nicicum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pe 115 am luat-o de la o alta blogger-ita dar in Bucuresti se gasesc in diverse locuri, daca ai pe cineva sa te poate ajuta. Imi pare rau ca in Cluj nu reusesti sa le gasesti :(, nu exista vreun stand mai mare Golden Rose?

      Delete
    2. Nu am vazut, din pacate. Eh lasa, atunci se impune sa gasesc un pretext pentru o calatorie la Bucuresti! Mersi oricum! :)

      Delete
  5. Superbe alegeri si nu mai zic de poze, sunt fantastice <3 Imi place mult manichiura cu Misty Jade. Orly Go Deeper am trecut-o deja pe lista, trebuie sa o am :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi! :) E superba Go Deeper dar trebuie sa vezi si celelalte oje din colectia Flash Glam FX, pe toate le-as vrea <3

      Delete
  6. Misty Jade e frumoasa tare! Neaparat sa rezolvi cu nuantele de albastru, sunt cele mai frumoase si potrivite pentru vara, dupa parerea mea :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da musai, maine intentionez sa remediez cat de cat situatia. :D Eu nu eram o mare fana a ojelor albastre, d-asta si lipsesc, eu am fixurile mele cu ojele rosii si variatiile lor :))

      Delete
  7. Wow, ce frumoase sunt absolut toate!! :)
    PVA trebuie sa-mi cumpar si eu, neaparat, am o gramada de sclipiciosenii greu de dat jos de pe unghii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O sa fie asa o placere sa folosim "sclipiciosenii" cand o sa avem PVA...abia astept :D

      Delete
  8. Hmmm...tre sa-mi iau si eu Go Deeper :)))

    ReplyDelete
  9. Eu nu sunt pretentioasa... Mie toate imi plac. Da parca mi se inmoaie inima cand ma uit la OPI, Orly si la China Glaze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si stii ca si eu sunt asa, chiar daca nu apar am si multe oje essence, Flormar, dar la un moment dat inevitabilul s-a produs si am cedat OPI-urilor, in mare :D

      Delete
  10. Foarte frumoase ojele alese de tine ! Si eu am in gand sa fac o postare cu top 10 oje de vara,insa astept sa primesc inca cateva oje noi si abia atunci pot face postarea :) Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atunci astept sa le vad si pe ale tale :D Pup :*

      Delete
  11. faine pozele - mai ales primele doua! si ojele sunt foarte faine, toate sunt pe gustul meu. eu vara port mai mult nuante pastelate, acum am una minty la maini si una albastru inchis la picioare. vreau una JJ cu prima ocazie, arata superb! te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, le tot admir si eu :)) Sunt foarte misto JJ, dar asa de greu de dat jos de pe unghii :(

      Pup :*

      Delete
  12. Ce faine-s! Pline de culoare si optimism, asa le percep eu.
    De obicei, port ultimele oje intrate in colectie sau ojele pe care nu le-am mai purtat de mult. Dar da, vara am o inclinatie catre pasteluri si culori de bomboane. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam asa faceam si eu de obicei dar in ultimul timp am preferat sa le port pe cele pe acre el am si sa nu iau oje noi.

      Parca iarna nu-ti prea vine sa porti nuante pastelate, nu?

      Pup :*

      Delete
  13. Ce frumoase sunt toate! Eram mare fan french, dar de un an port doar culori vii, foarte tari, mov, roz, albstru!

    ReplyDelete
  14. superbe pozele, dar si ojele :)
    Preferata mea e Orly go deeper <3
    Tu de unde iti cumperi pva?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am sa-l iau de la ei: http://casaretro.com/advanced_search_result.php?x=-1092&y=-70&keywords=PVA, chiar ajung azi pe la Victoriei, unde au magazin fizic

      Delete
  15. Imi plac super mult primele doua. Pe cea bleu o am si eu dar aia Misty Jade imi place mult de tot si cred ca imi iau si eu curand o nuanta asemanatoare ca am tot salivat pana acum la toata lumea. Btw, imi place super mult forma unghiilor tale.

    ReplyDelete
  16. Rimmel Apricot Punch imi place cel mai mult!

    ReplyDelete
  17. Eu imi port toate ojele in tot timpul anului in functie de starea de spirit. Mi se pare ca o culoare pastel inveseleste iarna si o culoare inchisa calmeaza caldura de afara :D

    PS: oja essence imi place cel mai mult din cele prezentate.

    ReplyDelete
  18. Gouda, Gouda two shoes este pe lista mea de ceva vreme, o ador! La urmatorul sale, e a mea, ca altfel nu a indur sa dau 16 euro pe o oja cat e aici :)

    ReplyDelete
  19. Eu abia acum apuc sa citesc postarea asta... si daca n-ai apucat sa-ti cumperi PVA, trebuie sa purtam o discutie! :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram