Lotiunea tonica Derma E Soothing Toner


RO: Pentru saptamana aceasta am lucrat la ceva mai special pentru voi si, inspirata de blogurile din afara, am sa dau drumul primei "Drugstore week" sau "Mass-market week" ca sa fie mai in tema dar parca tot prima varianta suna mai bine, nu-i asa? Deci, va fi o saptamana in care va voi prezenta si voi vorbi numai despre produse accesibile ca pret, in general produse mass market dar dupa cum puteti observa am mai strecurat si cateva produse de pe iHerb. Planul este sa fac 2 clipuri saptamana asta, plus o surpriza pentru voi iar saptamana viitoare va fi "Luxury week" (nu m-am hotarat inca la un nume exact).

Inainte de a trece la review voiam sa va mai sugeres si doua articole scrise in trecut dar care se incadreaza foarte bine in tema: Top 10 produse de ingrijire sub 50 lei si Top 10 produse de machiaj sub 50 lei.

Primul produs care intra in scena in aceasta saptamana este o lotiune tonica foarte utila pentru cele dintre voi cu ten cu tendinte de uscare, sau sensibil sau daca pur si simplu va place sa aplicati asa ceva imediat dupa ce va spalatati pe fata, si inainte de a aplica orice alt produs: Derma E Soothing Toner.

Am mai mentionat-o de cateva ori pe blog si chiar regretam faptul ca nu apucasem sa scriu un review inainte de a o termina insa cum a revenit in dulapul si am reintrodus-o in rutina am vrut sa profit de ocazie pentru a va povesti mai multe.

Daca va aduceti aminte - sau chiar daca nu oricum am sa va las link pentru a citi - lotiunea tonica Paula's Choice Skin Balancing a fost cea care m-a convins de utilitatea acestui tip de produs insa in ceea ce priveste lotiunile tonica mai ieftine mi s-a parut cam dificil sa gasesc una cu o formula care sa ma multumeasca din punct de vedere a ingredientelor.


Derma E Soothing Toner insa se numara printre putinele gasite si lista ei de ingrediente m-a convins s-o iau. Desi are o formula simpla si putine ingrediente, contine un amestec de umectanti, antioxidanti, anti-iritanti si nu este parfumata.

Textura este una foarte light si din aceasta cauza eu prefer sa folosesc un atomizor pentru aplicare (daca mai aveti atomizoare Paula's Choice, se potrivesc perfect) pentru a controla mai bine cantitatea aplicata. In general cam 6 pufuri sunt de ajuns dar nu le dau direct pe fata pentru ca asa sunt sigura ca produsul ajunge pe fata nu prin par sau pe langa. Nu o aplic folosind o discheta pentru ca mi se pare ca irosesc prea mult produs asa si m-am obisnuit (de atatia ani) sa aplic produsele d eingrijire lichide cu mana.

Daca aveti tenul mixt spre gras si sensibil, este un produs ideal pentru hidratarea tenului dimineata, tocmai pentru ca are o textura atat de usoara si nu incarca deloc tenul dar il hidrateaza usor. Altfel, puteti folosi lotiunea tonica ca un pas intermediar dupa ce v-ati spalat pe fata si inainte de a aplica orice alt produs. Mult timp mi-a placut sa folosesc asa lotiunea tonica pentru ca hidratata usor tenul si ma scapa de senzatia de piele care tine atunci cat asteptam pana sa aplic exfoliantii chimici. Pe langa asta, este si un aliat bun atunci cand aveti tenul iritat, doar ii spune Soothing, tocmai datorita umectantilor si ingredientelor care calmeaza si ajuta la refacerea barierei de protectie.  

Iar daca ati crezut ca am terminat cu modurile in care o puteti folosi, sa stiti ca nu e asa. Poate stiti de MAC Fix+ dar poate nu stiti ca are o formula de lotiune tonica iar daca aveti un atomizor destul de fin, puteti folosi si Derma E ca un ultim pas in realizarea machiajului, pentru a lua aspectul pudrat si a reda tenului un aspect natural si practic in acelasi moduri in care ati folosi Fix+.

O sticla contine 175 ml, costa aprox 51.62 lei (12.4 $) si gasiti aici.

Ingrediente: Water (aqua), glycerin, pinus pinaster (pycnogenol) bark extract, panthenol, allantoin, camellia sinensis (green tea) leaf extract* (.1%), organic chamomilla recutita (matricaria) flower extract* (.1%), organic aloe barbadensis leaf extract* (.1%), phenoxyethanol, ethylhexylglycerin.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Imi place lotiunea asta tonica, si a mea are pompita si mi se pare foarte misto cand o pulverizez pe ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, iti da o senzatie foarte placuta pe ten. Pup :*

      Delete
  2. Ma teneaza si pe mine sa introduc lotiunea tonica in rutina de ingrijire. Imi poti spune care e diferenta majora (ca si efecte) intre asta si cea de la Paula's Choice pe care o laudai? Mersi :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scuza-ma ca-ti raspund atat de tarziu, ma tot luam cu altele si uitam e comentariul tau. Cred ca diferenta majora ar fi lista de ingrediente si faptul ca PC are mult mai multe ingrediente benefice/ Ah, si poate faptul ca mi se pare ca Derma E are o textura mai light decat SB si tind sa dau mai multe pufuri ca sa obtin efectul dorit. Pup :*

      Delete
    2. Mersi mult :* Cred ca il pun in cos la urmatoarea comanda.. after all e oricum la jumatate de pret fata de PC (unde mai am vreo 2 produse pe waiting list) :D

      Delete
  3. Eu nu folosesc lotiuni tonice. Prefer dupa demachiere apa termala.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram