To fuchsia or not to fucshia?

RO: Ieri citeam că Vogue ar fi desemnat culoarea fucsia ca fiind noul roÅŸu pentru 2012, în materie de buze, ÅŸi m-a pus puÅ£in pe gânduri. Nu am purtat până acum ceva atât de Å£ipător, dar parcă, parcă aÅŸ încerca niÅŸte buze fucsia, nu ÅŸtiu ce m-a apucat dar chiar mă tentează.

Aşa că am stat puţin, am studiat şi am ales câteva celebrităţi care au purtat această culoare pe buze şi câteva produse cu care puteţi obţine un look asemănător. Dintre cele 3, machiajul Emmei Stone îmi place cel mai mult şi probabil aş alege să port la fel, poate obrajii puţin mai roz, cam ca cei ai Sandrei Bullock.

Dacă stau să mă gândesc, aş mai putea include în lista produselor şi Lip Cream-ul meu, Sao Paulo, nu este atât de ţipătoare nuanţa, dar destul pentru început. :)

Voi ce ziceţi, aţi purtat această culoare pe buze, sau vă tentează s-o încercaţi?



EN: I was reading yesterday how Vogue has designated fuchsia as the new red for 2013 and that got me thinking. I have never tried such a vibrant, pop of color on my lips but maybe, just maybe, I might be willing to give it a try, I don't why but I'm really tempted.

So I started to do a little research and chose 3 celebrities that have worn fuchsia lips and then some products to recreate the looks. Of the 3, I like Emma's look the best and I would definitely choose her makeup with fuchsia lips, though I'd like the cheeks a little rosy-er, sort of like Sandra Bullock's.

And now that I think more about it, I could also include my Lip Cream, Sao Paulo, in the list of products, it's not that in your face but it's a good way to start. :)

What do you think about this trend, have you wore fuchsia lips before or are you tempted to try?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

20 comments:

  1. ba eu port si imi place :)

    ReplyDelete
  2. YES YES YES!
    Emma Stone e super!
    Eu am rujul de la Sleek - Fuchsia si imi place mult!

    ReplyDelete
  3. Mi-e frica de fuchsia! Purtam in facultate cand inca nu incepuse sa il poarte toate pitipoancele si sa devina o nuanta pitzi-style, dar acum mi-e frica de ea. Aveam un ruj de la Seventeen....chiar, ia sa ma studiez eu rujurile de la Seventeen!

    ReplyDelete
  4. i love fuchia:)) e revelatia anului 2012 pt mine, sunt in trend!:))

    ReplyDelete
  5. @Diana (boonDY) sa stii ca m-am gandit fix la rujul tau, dar am zis sa aleg produse cu texturi/consistente variate si am pus Pout Paint-ul de la Sleek.

    ReplyDelete
  6. @Ioana Dumitrache sa stii ca m-am gandit si eu la asta, dar cred ca daca o porti cum trebuie nu o sa arati pitzi. Hm, seveneteen zici, n-am incercat vreun ruf de la ei, ia sa ma uit si eu. :)

    ReplyDelete
  7. @Alexandra Rotaru esti, esti, cand ai comentat pe fb, mi-am adus aminte ca si tu porti culoarea asta, si ca-ti vine f bine. :)

    ReplyDelete
  8. Eu am purtat vara trecuta unul de la l`Oreal pe care il primises.La inceput mi se parea ciudat dara poi combinat cu un ruj nude a iesit o combinatie reusita pt mine.

    ReplyDelete
  9. Am purtat-o intr-o vreme si parca eram putin exagerata.Numai bine daca revine in tendinte,mi se pare o culoare foarte faina si glam !

    ReplyDelete
  10. Eu-s chicken, nici cu rosu nu ma dau... Mai degraba bate gandul la Sao Paolo... se pune? :)

    ReplyDelete
  11. Da,port si mi-am dat comanda la farmasi de rujul lichid de buze nuanta fuchsia,sper sa fie asa cum il stiam eu,din cate am observat s-au schimbat texturile rujurilor lichide farmasi fata de cum le stiam. Imi place foarte mult cum arata rujul Emmei Stone, observ ca da mai bine fuschia pe un ten deschis.

    ReplyDelete
  12. mai intai trebuie sa il incerc sa vad daca mi s-ar potrivi, imi place mult nuanta, inchisa cat si deschisa :)

    ReplyDelete
  13. Eu mi-am cumparat un ruj rimel by kate in vara, fix culoarea pe care o poarta Emma. A fost o cumparatura din impuls, muncisem mult si vroiam sa ma rasfat cu ceva din afara zonei mele de confort. Culmea e ca a ajuns sa-mi placa si l-am purtat toata vara, ba mai mult am si primit complimente de fiecare data :).

    ReplyDelete
  14. @maiamarcu dap, ai zis tare bine, o culoare glam, daca e purtata cum trebuie :)

    ReplyDelete
  15. @Sadie :( hai ma Sadie, macar rosu, sau si Sao Paulo, am zis ca se poate pune si el. :D Pup :*

    ReplyDelete
  16. @Mada Madalina hm...de Gleam Rouge zici tu? Am sa studiez si eu, imi plac produsele de buze Farmasi, ce bine ca ai zis. :*

    ReplyDelete
  17. @Coconut oh, ce nuanta, ce nuanta? Imi place cel mai mult nuanta Emmei, bine e si cea mai tipatoare. Foarte tare ca a ajuns sa-ti placa atat de mult, dovada ca uneori e bine sa mai explorezi si chestii inafara zonei de comfort. :*

    ReplyDelete
  18. @Sihaya
    Sa vina reducerea pe Cherry! :))

    ReplyDelete
  19. Vai, cat imi place fuchsia pe buze! Acum cativa ani n-as fi indraznit sa port, dar acum nu mai am nicio jena :D

    ReplyDelete
  20. @ABeautyTale vai, si cat imi place cum iti sta cu fuchsia pe buze. :D E clar, trebuie sa incerc si eu :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram