Short and simple...plus a hat


short and simple plus a hat

 RO: Dacă aproape toată săptămâna am fost plecată, cum am revenit în Bucuresti am simÅ£it nevoia de o ieÅŸire cu fetele iar propunerea Iulianei de a ieÅŸi la o ÅŸedinţă foto a venit la fix. AÅŸa că ieri, eu, Jules ÅŸi Aleka am ieÅŸit să facem poze, ne-am plimbat prin centrul vechi, prin Cismigiu, am băut ÅŸi Boba (Ruxi, e numai vina ta, să ÅŸtii :P).


Ţinuta e una simplă şi lejeră, fiind cu aparatul după mine nu am mai vrut să iau tocuri şi am ales balerinii, pentru mine asta reprezintă o ţinută perfectă pentru "lazy Sunday", pentru o plimbare prin oraş, prin parc. Pălăria e "courtesy of" Aleka, dar mi-a plăcut tare mult aşa că am făcut şi eu pozele cu ea. :D

Pentru voi care e ţinuta lejeră perfectă?



EN: After being away almost all of last week, so Jules' idea for a girl meet came at the perfect time, so we met yesterday, along with Aleka with the idea to take some photos.

My outfit is a simple, basic one, knowing that I would take my camera I chose my trusty ballerina flats instead of heels, for me, this is the perfect outfit for a lazy Sunday walk. The hat is "courtesy of" Aleka, I liked that much that I took the pictures with it. :D

What is, in your mind, the perfect lazy Sunday outfit?

short and simple plus a hat
shorts, flats, earrings, ring - H&M / blouse - Zara / bracelets - random / hat - Pimkie

 short and simple plus a hat

 short and simple plus a hat

short and simple plus a hat

short and simple plus a hat

short and simple plus a hat
pics by Bogdan Manea

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

17 comments:

  1. Bluza e wow, imi place foarte mult!

    ReplyDelete
  2. foarte draguta,perfect pentru plimbare! pupici

    ReplyDelete
  3. Tres, tres chic! Te prinde de minute tinuta!
    Ce oja ai pe unghii? Mi-a facut cu ochiul culoarea. :)

    ReplyDelete
  4. @Raluca L.C. nici n-am mai scris pentru ca am crezut ca nu se vede prea bine, e 122 chic reloaded de la essence, am sa o pun pe blog saptamana asta :)

    ReplyDelete
  5. me gusta, te prinde atat de bine stilul asta :)

    ReplyDelete
  6. Intotdeauna am fost de parere ca prin simplitate o femeie poate fi mult mai atragatoare! Tu ai reusit asta intr-un mod foarte frumos! Palaria... ma face sa plang, mai ales ca imi caut ceva de genul de vreun an si nici una nu mi se adapteaza pe cap:))

    ReplyDelete
  7. Nice blog. Would you like to follow each other? =)

    ReplyDelete
  8. ce frumoase sunt pozele! imi place tare palaria, iti sta f bine!

    ReplyDelete
  9. tinuta e 100% pe gustul meu, love it !!!

    ReplyDelete
  10. @maiamarcu si eu sunt in cautare de palarie si am fost asa de incantata ca asta imi venea bine, poti incerca la Pimkie, din ce am observat, palariile lor au succes si arata bine. :*

    ReplyDelete
  11. eu sunt din Cluj si nu avem Pimkie aici..si online nu ma incumet sa caut , pentru ca, dupa cum spuneam capul meu e selectiv:)) Cand ajung prin Bucuresti, voi cauta cu siguranta!

    ReplyDelete
  12. @maiamarcu ce oameni rai, sa nu deschida pimkie si in Cluj. :) Poate gasesti pana la urma, succes in cautarile tale :D

    ReplyDelete
  13. daaa, multe magazine faine s-au deschis in orase mult mai mici decat Clujul si pe noi ne-au uitat... merci oricum ;)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram