Noutati Marionnaud: Models Own, Barry M, SpaRitual si Lee Stafford


RO: Aparent, mai nimic, poate doar că 3 dintre ele au oje, dar pe toate le găsiÈ›i în magazinele Marionnaud. :)

Joi am avut plăcerea de a vedea noul magazin Marionnaud din Orhideea È™i să descopăr cu entuziasm brand-urile exclusive pe care le găsiÈ›i Ã®n lanÈ›ul de magazine. Dacă mai È›ineÈ›i minte, v-am anunÈ›at în martie,cu foarte mare entuziasm, că cei de la Marrionaud au adus produsele The Balm, au continuat pe această politică È™i  acum găsiÈ›i numeroase alte brand-uri noi.

Marionnaud Models Own


Models Own este un brand britanic È™i mie persoanl mi-a atras atenÈ›ia cu colecÈ›ia Beetlejuice, o colecÈ›ie de oje duochrome cu nuanÈ›e care mai de care mai speciale, numai că trebuia să le comanzi de pe site-uri din Anglia. Deci atunci când am văzut standul cu ojele Models Own am început să caut È™i am găsit vreo 4 nuanÈ›e din colecÈ›ie: Golden Green, Indian Ocean, Emerald Black (pe care cred ca am s-o iau) È™i Purple Blue parcă. Pe lângă cele amintite, puteÈ›i observa că există numeroase nuanÈ›e din care să vă alegeÈ›i, preÈ›ul uneia este de 28 de lei (pe Asos de exemplu este 5 lire, deci cam acelaÈ™i preÈ›) È™i momentan au o ofertă specială la ojele Models Own: 3 oje la 75 lei.

Marionnaud Models Own

Apoi am văzut că cei de la Marionnaud nu s-au limitat doar la oje ci au adus și produse de machiaj Models Own. Eu am ochit farduri de obraz, farduri mono, rujuri, luciuri de buze, un kit de contur (cred). Produsele de machiaj erau la casă, separat de standul cu oje.

Marionnaud stand Barry M

Tot de la britanici vine și Barry M, poate mai cunoscut la noi decât Models Own și acum are un stand care nu are cum să nu-ți atragă atenția: mare și roz. :D Barry Mero, fondatorul brand-ului, a avut în anii '80 câteva magazine de tip outlet in care vindea produse cosmetice ce se adresau celor cărora le plăcea machiajul dramatic, în culori vii. În 1982 a pus bazele brand-ului pentru că el considera că nimeni de pe piață nu producea la momentul respectiv produsele și culorile care sa-i multumeasca clienții și așa a luat naștere Barry M Cosmetics, ce oferă peste 400 de culori și produse variate la prețuri accesibile și este numărul 1 în Anglia.

Marionnaud oje Barry M

La capitolul oje Barry M am văzut foarte multe culori frumoase, atât ojele clasice dar È™i cele cu sclipici, magnetice, crackle, metalice (colecÈ›ia Instant Nail Effects Foil). Apoi ar mai fi produsele de machiaj: farduri de obraz, pigmenÈ›ii Dazzle Dust, trio-uri de ochi, rujuri (printre care È™i cel verde :D ), luciuri de buze, rimel colorat, creioane de ochi È™i buze inclusiv jumbo, tuÈ™ lichid È™.a. Nu îmi mai aduc aminte dacă am văzut fonduri de ten sau alte produse de față,  toate culorile alea frumoase mi-au luat ochii. :))

Marionnaud Dirty Works

Următorul brand este Dirty Works. De unde credeți că provine? Dacă ați zis Anglia, ați ghicit, acum observ un model formându-se. :) Descrierea lor o s-o preiau complet pentru că este tare interesantă:

Once upon a time... The people of the Dirty Works Kingdom suffered from dull, drab and dreary lives. They longed to create glamorous products that would transform their existence from tedious to tremendous, dingy to dazzling and boring to brilliant! So that's exactly what they did!
After researching and developing what made them tick, the exciting and quirkybrand was born... Everything from sensational skincare to beautiful bodycare, some very gorgeous gifts and oodles of accessories thrown in for good measure too!
Life was never the same again... these attractive and charming products became their trusty faithfuls, never to leave their side again.
And now it's time to spread the word and inspire everybody to change their ways and have some "GOOD CLEAN FUN"! We're always looking to brighten up the bathtime routine so keep an eye out for some fantastic new products to hit the shelves in the near future.

Marionnaud Dirty Works

Produsele îți atrag atenția prin ambalajele drăguțe cu desene pin-up, în culori pastelate și găsiți atât produse pentru îngrijirea feței cât și a corpului (chiar și anticearcăn și lip plumper), la prețuri cât se poate de accesibile.

Marionnaud Lee Stafford


Și pentru că vreau să acopăr toate necesitățile unei femei, am vorbit despre unghii, machiaj, îngrijirea feÈ›ei È™i a corpului iar acum vă voi prezenta un brand ce se adresează îngrijirii părului: Lee Stafford. Lee Stafford este un hairstilist foarte cunoscut în UK, cu o experiență de peste 20 de ani È™i cu numeroase premii la activ, care a creat mai multe linii de produse ce-i poartă numele pe care le găsiÈ›i acum în Marionnaud: gama roz (The Pink Range) È™i Arganoil.  Mi-au atras atenÈ›ia produsele pentru blonde È™i cele pentru brunete, È™amponul uscat pentru È™atene (disponibil È™i în varianta clasică dar È™i în varianta dark, pentru brunete) È™i produsele mini, numai bune de luat cu tine în bagaj atunci când călătoreÈ™ti. Gama Arganoil, pe bază uleiului de argan după cum v-aÈ›i dat seama, conÈ›ine È™ampon, balsam, spray pt protecÈ›ie termică, ulei tratament È™i masca de păr.

 Pe lângă brand-urile de care v-am povestit, aÈ™ mai amintit de The Balm, essence È™i SpaRitual.

Participantele la eveniment au putut beneficia de machiaje sau manichiură cu produse Barry M. Eu am optat pentru o manichiură cu o culoare drăguță duochrome, Silvery Liliac, ce seamănă cu OPI Not Like The Movies care a rezistat foarte bine pe unghiile mele, fără top coat, dar mi s-a părut că s-a uscat puțin cam greu. Am să-ncerc să-i fac o poză că să va arăt nuanța.


Marionnaud stand The Balm
deschideti poza separat la dimensiunea originala pentru a vedea si preturile :)

Marionnaud stand essence
standul essence era foarte bine dotat, mai ales la capitolul oje :))

Ce v-ar tenta cel mai mult să-ncercați dintre brand-urile prezentate de mine?

PS: AÈ™a cum v-am obiÈ™nuit, găsiÈ›i mai multe poze de la eveniment pe pagina de Facebook, în albumul Numai surprize la Marionnaud 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Ideea in sine e ca trebuie sa stau cat mai departe de Marionnaud. :))

    ReplyDelete
  2. Cate tentatii! Oare in Cluj au aparut noutatile?

    ReplyDelete
  3. @Raluca L.C. habar n-am dar am sa incerc sa aflu si revin cu mai multe detalii :)

    ReplyDelete
  4. Wooow! Trebuie sa merg pe la Marionnaud, sper ca au adus produsele astea si in Timisoara! Poti sa-mi spui te rog cat costa ojele Barry M? Nu am observat din poza (si nici in text).

    Pupici!

    ReplyDelete
  5. @Anda Zelenca cele normale erau 18 lei, cele magnetice 30 si parca alea cu sclipici erau 23-24 dar nu sunt sigura, se pare ca nu le-am prins pretul in nicio poza. :( Pup :*

    ReplyDelete
  6. Pe mine m-ar tenta the balm, de mult timp vreau sa incerc 2-3 produse de la ei.

    ReplyDelete
  7. @Sihaya

    Wow, eu ma asteptam sa fie umflate preturile, la fel ca la NYX, dar tot atat costa si pe Asos o oja Barr M (poate chiar putin mai mult)! This is so amazing!:X Numai sa apara si la noi in TM!:X:X:X:X

    ReplyDelete
  8. @Anda Zelenca cred ca am o banuiala de ce sunt asa mari preturile la NYX, dar in rest au preturi foarte bune, si pentru The Balm, si la Models Own :)

    ReplyDelete
  9. In ce magazin Marionnauld ai gasit toate produsele astea?

    ReplyDelete
    Replies
    1. In Marionnaud din Carrefour Orhideea, Bucuresti, dar de atunci le-au mai adus si in alte Marionnaud.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram