The perfect combo...leather and lace


outfit leather and lace

RO: Deja este a doua È›inută pe care v-o prezint săptămâna asta, nu È™tiu ce-i cu mine. :)) Voiam să văd arăt cu totul altceva astăzi dar mai am de muncă È™i mai am acteva poze de făcut aÈ™a că, deÈ™i È›inuta era programată pentru săptămâna viitoare, am zis să v-o arăt totuÈ™i.

O să observaÈ›i câtă dorință pentru temperaturi mai mici există, cum miercuri a fost destul de răcoare afară, am fost aÈ™a de încântată È™i mi-a venit în minte o È›inută foarte miÈ™to pentru evenimentul la care urma să merg a doua zi. Numai că, joi a fost cald, prea cald pentru mijlocul lui Septembrie aÈ™ zice eu, aÈ™a că a trebuit să mai renunÈ› la ceva din È›inută să mai adaptez altceva, dar m-am încăpățânat È™i tot mi-am luat ghetuÈ›ele mele de la New Look (care atunci când le-am văzut în magazin mi-au adus aminte de Acne Pistols È™i d-asta le-am cumpărat fără să stau prea mult pe gânduri), la care am adăugat fusta mea preferată, adică cea din imitaÈ›ie de piele (cea care mereu primeÈ™te complimente) È™i ca să mai liniÈ™tesc tendinÈ›a rock-ish, am mers pe dantelă. Dacă vă vine sau nu să credeÈ›i, a fost prima oară când am combinat fusta cu dantelă, È™tiu, È™i eu m-am mirat cum de n-am făcut asta mai devreme. :D

Iar la sfârșit am un mic preview cu achizițiile de moment făcute ieri. Iar despre eveniment vă voi povești zilele următoare, pozele sunt deja prelucrate. :)

Voi în ce tabără sunteți, v-ați săturat de vară și vreți toamnă sau ați vrea să țină vara cât mai mult?



EN: Well, this is new, 2 outfits in one week, I don't know what's with me. :)) Actually, today I planned a totally different post but since there's a lot more work on it, not to mention additional pictures have to be taken, I guess an outfit post will do.

Here you can see my great desire for cooler weather and since Wednesday it was actually a little chilly outside, I was very excited and planned for the perfect outfit to wear the next day at an event.Only to hopelessly watch as the temperatures rose much higher the next day. So my outfit had to be adapted but I stubbornly kept on to the my New look booties (that reminded me of the Acne Pistols so, immediately after seeing and trying them on, I got them) and paired them with my faux-leather skirt (that always manages to get compliments) and to reduce the rock-ish tendency of my outfit, I added some lace. If you can believe, it was the first time I paired lace with this dress, I know for me it was a surprise when I thought about it. :D

And I also have a little preview of my yesterday's unplanned purchases.

Where are you at with the weather, are you tired of summer and impatiently await the fall or you'd wish for the summer to last as long as possible?

 outfit leather and lace
skirt - New Yorker / shirt, blazer, earrings, ring - random / glasses - H&M


outfit leather and lace

outfit leather and lace

outfit leather and lace
nail polish - essence 76 hard to resist and 39 lime up (on ring finger)

outfit leather and lace

pics by Ioana


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

4 comments:

  1. Imi place cimbinatie si fusta aia mi-a placut de prima data cand am vazut-o pe tine :)

    ReplyDelete
  2. Fusta,botinele-minunatii!

    ReplyDelete
  3. Ce faiiin e topul!! Tu arati tare bine:)

    http://girlpearl12.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Toamna! Toamna! Toamna! :D
    Imi place tare mult combinatia, iti sta si foarte bine!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram