Essence's Oh, my glitter!


essence 133 oh my glitter swatch

RO: Dacă săptămâna trecută v-am arătat o ojă roşie, simplă, clasică, săptămână asta vin cu o nuanţă mai aparte, un mov superb ce rupe şirul de oje închise pe care le-am tot purtat pe unghii în ultimul timp.

De mult timp nu am mai purtat pe unghii o culoare atât de vie pe unghii (clasicul roşu nu intră la socoteală :P) dar îmi doream de ceva timp să încerc ojă essence 133 oh my glitter! pe care am primit-o la întâlnirea blogger-iţelor din decembrie iar acum nu mă mai satur de ea.


Este un mov foarte frumos plin de particule mici de sclipici cu reflexii de la auriu, la roz şi albastru care chiar te fac să exclamezi exact "oh my glitter". :D Aplicarea a fost de vis, are o consistenţă cremoasă dar s-a aplicat foarte frumos din 2 straturi (unul subţire iar al doilea ceva mai gros) şi s-a uscat foarte, foarte repede. Nu mai vorbim de aplicatorul minunat al pensulelor essence: plat, lat şi rotunjit; aşa cum o vedeţi oja în poze, aşa am aplicat-o fără a fi nevoie să fac retuşuri după. E deja a treia zi în care o port pe unghii şi încă arată perfect.

Verdictul: I love it! Cu siguranţă am s-o port mai des.

essence 133 oh my glitter swatch

essence 133 oh my glitter swatch

essence 133 oh my glitter swatch
essence 133 oh my glitter! 2 coats in natural light

essence 133 oh my glitter swatch
essence 133 oh my glitter! 2 coats in natural light

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. In sfarsit o vad si eu clar, e tare dragalasa!

    ReplyDelete
  2. Si eu o am si ba imi place, ba simt ca nu-i o nuanta pe gustul meu. Acum ca o vad la tine imi place iar! :))

    ReplyDelete
  3. vai, ce imi place!!!! sper sa o gasesc si eu pe undeva cand mai vin in tara. pup!

    ReplyDelete
  4. @Alice wonders da, acum imi dau seama de diferenta fata de lumina aia chioara :)

    ReplyDelete
  5. Foarte, foarte frumoasa nuanta! Frumoase mai sunt ojele astea de la essence, o sa-mi iau si cateva in curand (nu ca as avea nevoie de si mai multe oje) :D

    ReplyDelete
  6. Asa bine arata, dar presimt ca nu ma va prinde.... Ojele prea colorate parca nu dau bine pe pielea mea!
    Noh, macar o admir la tine!

    ReplyDelete
  7. E minunata si i-ai facut poze absolut superbe! :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram