Noutati de la Flormar

RO: Cum aÅ£i petrecut de revelion? După o pauză ceva mai mare decât mi-aÅŸ fi dorit, iată că am ajuns la prima postare pe 2013 dar vreau să vă povestesc tot despre ceva din 2012. :)

Nu ştiu dacă aţi apucat să vedeţi pe Facebook, dar înainte de Crăciun am avut ocazia să văd cel mai nou magazin Flormar din Bucuresti şi totodata cel mai spaţios dintre toate, în Cora Lujerului iar cu această ocazie am văzut toate noutăţile pregătite de cei de la Flormar pe care am să vi le înşir pe scurt.

În primul şi în primul rând, eram tare curioasă cum sunt noile rujuri Deluxe Cashmere şi sunt foarte mişto. Gama cuprinde 10 rujuri în nuanţe foarte variate, menite să satisfacă gusturile oricărei femei, fie că preferaţi rosurile, coraiurile sau poate movurile, nude-uri găsiţi atât cu un subton galben dar şi cu subton roz. Ambalajul este simplu, auriu, elegant şi de efect iar rujurile sunt pigmentate, cremoase, au un finish mat şi se aplică foarte uşor. De când am primit-o, nuanţa DC23 a fost constant prezentă pe buzele mele.

ruj Flormar Deluxe Cashmere Stylo Ruj 32 lei, DC23 este al 3-lea de la stanga spre dreapta

Apoi ar fi primerul de ochi, disponibil în două nunate: 01 Warm Ivory (auriu) şi 02 Sweet Coral (uşor piersiciu). Este sub formă de cariocă, are un aplicator cu bureţel, consistenţa este una destul de lichidă, un tub are 3g de produs iar preţul recomandat este de 71 de lei. Da, ştiu, este un preţ destul de mare, aproape cât un TFSI şi pentru că ştiu că preţul a ridicat multe semne de întrebare şi de exclamare, am întrebat-o pe Irina, marketing manager Flormar, ce este cu preţul acesta ridicat. Nu ştiu dacă sunteţi la curent cu faptul că Yves Rocher a cumpărat pachetul majoritar Flormar aşa că multe decizii vin de la ei, inclusiv preţul acestui primer.

Flormar Eye Primer Make-up Highlighter 71 lei

Următorul pe listă este fondul de ten Soft Touch, disponibil în 8 nunate cu subtonuri roz sau galben.



O altă noutate ar fi paleta Beauty Set ce conţine: 12 farduri de pleoape, 2 farduri de obraz, 1 pudră şi 2 nuanţe de anticearcan/corector.

paleta Flormar Beauty Set 70 lei
Dual 2 Effect ce conţine la un capăt rimel iar la celălalt demachiant de ochi.


Am avut ocazia să văd şi colecţia limitată Wild. Produsele au ambalaje drăguţe şi în colecţie puteţi găsi:
  • 3 pudre compacte 
  • 3 farduri mono (am văzut că de fapt colecÅ£ia are 6 farduri mono, la stand nu le-am găsit decât pe cele 3 din poze)
  • 2 farduri de obraz 
  • 5 rujuri
  • 6 nuanÅ£e de ojă (dar îmi aduc aminte că am numărat doar 4, ori nu sunt din nou toate nuanÅ£ele, ori fiind asemănătoare le-am ratat eu)




blush Flormar Wild collection 49 lei

pudra compacta Flormar Wild collection 49 lei

fard mono Flormar Wild collection 28 lei

ruj Flormar Wild collection 32 lei
Ar mai fi şi două noi palete cu 5 culori, una ce conţine nuanţe de mov şi una nuanţe de verde şi albastru.

palete Flormar 5 culori #9 si #10 29 lei
Şi pentru că am fost cuminte am primit şi câteva produse dintre care am folosit deja oja Pretty (a fost o idee de moment s-o iau pentru că am ajuns la concluzia că nu am destule oje roşii care să-mi satisfacă nevoile :D) iar de ruj v-am zis deja că l-am folosit constant.

Flormar Hand and body cream with Aloe Vera, oja Wild Nails nuanta CW106, rimel MAXXL, oja Pretty nuanta P11 Deluxe Cashmere Stylo Lipstick nuanta DC23 si mostra fond de ten Soft Touch


Vă atrage vreunul dintre produsele noi?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

  1. Primele rujuri par destul de interesante, dar am interdictie :))

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram