Promotii tentante in DM #18

RO: A aparut un nou catalog de reduceri DM, asa ca am revenit si eu cu un nou articol pentru voi. Nu sunt foarte multe lucruri care mi-au sarit in ochi insa am gasit cateva oferte demne de mentionat pe blog si haideti sa vi le arat mai jos.

Garnier Micellar Cleansing Water 400 ml 17 lei


Pe prima pagina troneaza mare apa micelara Garnier pe care, daca nu ati incercat-o pana acum, v-o recomand din toata inima. este foarte eficienta iar 17 lei pentru 400 ml este un pret excelent.

L'Oreal Gloss Infallible 30 lei


Aceste luciuri de buze abia au ajuns si in Romania, dar oricum sunt o noutate si din cate am mai vazut pe blogurile straine, cele mate sunt chiar misto, cremoase, pigmentate si in culori vii.

Dove Gel de dus 750 ml 17 lei


Daca sunteti fane ale gelurilor de dus, mie una imi plac mult cele cu arome fructate, puteti profita de aceasta oferta pentru a va face stoc.

B.U. In action deo spray 7 lei


O oferta de care voi profita cu siguranta pentru ca au ajuns sa-mi placa foarte mult si pot spune acum ca am o varianta preferata: Soft skin. Dar mi-a mai placut mult si cea Lively spirit.

Gliss sampon 250 ml + balsam leave-in 200 ml 17.77 lei


Am folosit acum cativa ani un balsam Gliss leave-in si imi aduc aminte ca isi facea treaba foarte bine.

***

Daca vreti sa vedeti si celelalte oferte, va las catalogul complet pentru a-l rasfoi. Reducerile sunt valabile in perioada 6.08-16.08.2015.


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Apa micelara de la Garnier = The best :)
    Nu stiu daca ai incercat de la DM, marca Balea, apa de gura cu gust de grapefruit. E "delicioasa" ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu am incercat-o, mersi pentru recomandare, sunt foarte bine si chiar mi se terminase apa de gura. Pup :*

      Delete
  2. Trebuie sa imi iau si eu un spray de la B.U, am vazut ca sunt tare laudate. Si produsele Gliss isi merita banii, mie imi plac tare mult!

    ReplyDelete
  3. Apa micelara Garnier nu o voi rata sigur :) Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiam eu de ce o pun cap de lista in articol. :D Pup :*

      Delete
  4. Chiar o sa dau o fuga la DM sa iau apa micelara Garnier :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram