Carnaval al culorilor cu OPI Venice


RO: Nu v-am mai aratat de mult ce mai lanseaza OPI, ci nu pentru ca nu as fi fost la curent cu noile colectii ci pur si simplu nu am mai apucat, m-am luat cu altele. Dar remediez astazi acest lucru pentru a va prezenta colectia pe care au pregatit-o pentru toamna acestui an: Venice.

Evadeaza in Italia
Cu noua colectie OPI, Venice

Gandeste-te la: Culori romantice inspirate din decadenta perioadei baroca.

Noi lacuri de unghii si gel care aduc un omagiu unuia dintre cele mai frumoase orase din lume. Expertii coloristi de la OPI au creat pentru toamna/iarna 2015 o colectie care captureaza esenta uneia dintre cele mai romantice si vechi capitale din Europa. Oras al placerile decadente, operelor de arta luxoase si arhitecturii baroce care-ti taie rasuflarea, Venetia a fost, de-a lungul secolelor, o sursa de inspiratie pentru operele artistilor si compozitorilor. OPI aduce, prin colectia Venetia, un omagiu asa-zisei "Regine a Adriaticii". Oferind cele 15 culori de oja si GelColor pentru a evoca eleganta somptuoasa si splendoarea grandioasa a orasului plutitor, OPI aduce la viata oriunde in lume, prin colectia Venice, spiritul ademenitor al Venetiei. 


Ce este diferit la aceasta colectie, fata de cele din trecut este faptul ca 12 nuante din colectie intra automat in gama permanenta, ca pana acum, insa 3 dintre ele sunt editie limitata.




Si pentru ca astazi a fost evenimentul pentru aceasta colectie, am profitat de ocazie si am ales pentru manichiura, una dintre culorile in editie limitata: Baroque...but Still Shopping. Este cea mai opulenta dintre toate, un auriu rece cu foite mici tot aurii care te duc cu gandul la foita de aur. Nu este o oja pe care s-o alegi zi de zi, dar mi s-a parut atat de speciala, imi inspira decadenta caracteristica Venetienilor secolelor trecute si mi-a placut atat de mult cum arata in sticla incat am zis ca trebuie s-o aleg. Si iata cateva poze cu ea facute pe loc, la eveniment.




Dar va las si o poza cu swatch-uri pentru toate ojele colectiei:

mai multe poze aici

Cum vi se pare colectia si care ar fi culoarea care va place cel mai mult?
Eu am observat ca Gelato On My Mind a fost foarte populara, cel putin azi. 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Ce culori frumoase <3 Nu as putea sa aleg doar una :) Pupici

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram