24 Food Questions Tag


RO: Am leapsa asta pregatita de o mie de ani insa abia acum am reusit s-o public. Cand am vazut-o la Andreea, am zis ca trebuie neaparat s-o preiau avand in vedere ca este despre un subiect drag mie:mancarea. :D


1. Care este mic-dejunul tău preferat?

Ouale ochiuri, le ador si le-as putea manca in fiecare zi la micul dejun fara sa ma satur de ele, de fapt exista si perioade in care chiar asta mananc, zile la rand. Fie ca le mananc cu putina branza, ciuperci, somon sau pe paine cu guacamole, intotdeauna sunt ochiuri si galbenusul trebuie sa fie cat mai moale.

2. Cum îți bei cafeaua?

Sincer, mie nu-mi place deloc gustul cafelei asa ca de fiecare data cand o beau, trebuie sa fie ceva special si trebuie sa aibe neaparat ingrediente care sa-i mascheze gustul. Inainte nici nu beam cafea decat la iesirile in oras, insa de cand cu domnul Tassimo, m-am obisnuit sa-mi fac mai des iar daca fac unul dintre sortimentele de cafea simpla, adaug mult lapte - cel putin o cantitate egala cu cea de cafea - multa stevia si multa scortisoara.

3. Care este sandwich-ul tău preferat?

Oh, una dintre placerile mele vinovate sunt sandwich-urile calde cu cascaval, sunca si rosie, uneori mi se face asa o pofta de asa ceva.

4. Supă sau salată?

Niciuna. Ciorbele! Un alt lucru pe care il pot manca zi de zi fara sa ma satur sunt ciorbele si cand ma apuca pofta, mananc si de mai multe ori pe zi iar preferatele mele sunt cele de loboda si de perisoare, fara orez dar care au cartofi si fara smantana. Si pentru ca-mi plac atat de mult ciorbele, de fiecare data cand am mers la munte in ultimii ani, am fost in Brasov pentru a manca la restaurantul La Ceaun. Toate ciorbele lor sunt nemaipomenite dar si socata.

5. Care este cartea de bucate preferată?

Nu am una si in general nu folosesc asa ceva ci mai degraba caut retete online.

6. Ai renunța la dulce sau la sărat?

O citez pe Andreea, pentru ca ma regasesc in raspunsul ei: "La niciuna! Never!"

7. Care bucătărie este preferata ta?

Bucataria asiatica.

8. Care este filmul cu/despre mâncare preferat?

Din nou, la fel cum a zis si Andreea, si mie mi-au placut mult filmele The Hundred-Foot Journey si The Chef, daca nu le-ati vazut, vi le recomand.

9. Care este cea mai mare plăcere vinovată?

Am multe, din pacate, dar cred ca prajiturile si cartofii prajiti ar fi primele pe lista.

10. Care este inspirația ta cea mai mare când vine vorba de mâncare?

Sincer, nu am o sursa mare de inspiratie, mama era cam paralela cu gatitul, matusa si unchiul meu fac mancaruri nemaipomenite dar asa cum v-am zis mai sus, ma inspir mai degraba din retele pe care le gasesc pe net.

11. Gătit acasă sau masa în oraș?

Ambele variante, pentru ca exista anumite feluri de mancare care-mi plac dar pe care nu prea am rabdare sa le pregatesc eu.

12. Ce se află pe lista ta de mâncăruri pe care nu le-ai încercat niciodată dar ai vrea?

Hm, sunt foarte multe, pentru ca ma uit la multe emisiuni cu mancare de genul Antohony Bourdain No Reservations/Parts Unknown, Bizarre Foods, Delicious Destinations deci am vazut atatea dar primele lucruri care imi vin in minte ar fi scoicile Saint Jacques, Beef Wellington dintr-un restaurant al lui Gordon Ramsay, coaste la gratar in stil americam (barbeque), tagine marocan si un curry facut in India.

13. Care este restaurantul tău preferat?

Recent am facut o pasiune pentru hamburgerii de la Oro Toro si de fiecare data cand mergem la film, ne oprim si pe la ei.

14. ÃŽmi fac cumpărăturile de la…

Piata, Mega Image, Billa, Carrefour sau Kaufland pentru ca pe astea le am in zona.

15. Care este cel mai bun fel de mâncare pe care l-ai mâncat?

Foaie gras si dulceata de smochine, combinatia mi se pare geniala desi cand am auzit prima oara de ea mi s-a parut foarte ciudata. Si probabil, pentru ca tocmai am mancat, as pune aici si prajitura cu crema de zahar ars de la Cofetaria Mandinas din Sinaia. Am poftit dupa ea aproape doua saptamani, pana am ajuns la ei sa luam. Ah, si ar mai fi si Pate en croute tot cu foaie gras.

16. Care este cocktail-ul tău preferat?

Mai Tai si Long Island Ice Tea.

17. Cafea cu George Clooney sau Heston Blumenthal?

Blumenthal, dar ar fi si mai bine daca ar pune si el ceva pe langa. ;)

18. Ce nu lipsește de la tine din bucătărie?



19. Gustarea mea preferată este…

Guacamole sau hummus.

20. Ce pizza îți place cel mai mult?

Poate o sa radeti dar pizza mea preferata este cea margherita cu ciuperci si atat. 

21. O mâncare care nu-È›i place deloc. 

Cam orice mancare cu smantana pentru ca in general nu-mi place smantana in mancare si le prefer pe cele cu sos de rosii. 

22. Blogul de food preferat?

Nu am unul pentru ca nu citesc bloguri de food. Dar in trecut mi-a placut mult blogul Chez Mazilique si ii eram cititoare fidela.

23. Cel mai nebunesc lucru pe care l-ai mâncat vreodată. 

Salata de meduze, am mancat-o la un restaurant chinezesc din cartierul chinezesc din Paris si cred ca era destul de autentica. Si sa stiti ca era nimic scarbos, nici nu prea aveau vreun gust anume dar erau usor gelatinoase si chiar mi-a placut textura.

24. Nu pot trăi fără…

Oua, cum va scriam si mai sus, le-as manca in fiecare zi non-stop. 


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Foarte dragut acest tag :) Nici mie nu imi plac mancarurile cu smantana,mi se par foarte gretoase. Pupici

    ReplyDelete
  2. Foarte fain tag-ul. Am savurat fiecare raspuns. Daca nu te superi voi prelua acest tag, pup!

    ReplyDelete
  3. Ai uitat sa raspunzi la intrebarea 18 sau nu ai raspuns intentionat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am uitat, sarisem peste intrebare si am uitat asta cand am programat postarea. Ma bucur ca ti-a placut atat de mult si evident ca nu ma supar daca preiei leapsa. Pup :*

      Delete
  4. Hmmm eu iubesc smantana! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiecare cu gusturile lui, nu-i asa? :D Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram