Monthly review: Iulie 2015

RO: Iata ca a venit vremea pentru o noua retrospectiva a lunii si un o revenire pe Youtube cu favoritele lunii, pentru ca nu puteam sa ratez sansa de a va povesti despre toate produsele misto pe care le-am folosit in Iulie, dar si ce am mai facut.

#InstaIulie



  1. La inceputul lunii am aflat despre un brand nou de produse profesionale pentru par: Elgon. Si am sa va povestesc cat de curand despre ei si despre cel mai misto produs pe care l-am folosit vreodata pentru par.
  2. Am fost absolut obsedata de aceste sandale de la Stradivarius si le-am purtat intr-una de cand le-am luat. Sunt comode si culoarea este un roz atat de pal si delicat, mult mai misto decat decat un nude clasic.
  3. Am dat o fuga pana la munte si ador sa stau cu laptopul si sa lucrez pe terasa, desi nu sunt chiar foarte productiva.
  4. O surpriza nemaipomenita de la Solaris: o mare cutie plina de bunatati iar produsele cu gramaj mic au fost numai bune de aruncat in rucsac si de luat in drumetii.
  5. Mic dejun energizant: musli fara zahar cu iaurt si nectarina. Yummy!
  6. Noutati in dulap si pe raftul de cosmetice: adidasi de munte Salomon, Bioderma Photoderm Max Crema si Bioderma Sensibio Tolerance Plus, care nu este o noutate dar am reevenit la ea.
  7. O parte din captura din Jumbo. Am ajuns si eu in faimosul magazin si concluzia a fost ca trebuie neaparat sa mai trec pe acolo.
  8. Cateva preferate pentru zilele caniculare: limonada de pepene rosu, oja L'Oreal Color Riche 238 si spray de corp Yves Rocher cu lamaie si busuioc, fresh si racoritor.
  9. Unul dintre preferatele lunii:Bioderma Photoderm Autobronzant. 

Preferatele lunii


Top 5 articole

  1. Ins & Outs #11
  2. Monthly review: Iunie 2015
  3. Produse travel size incercate in vacanta
  4. Noutati Sephora toamna I
  5. The travel tag

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

2 comments:

  1. Sunt curioasă și nerăbdătoare sa încerc produsele Elgon.

    ReplyDelete
  2. Si eu vreau sa merg la Jumbo...sa vad cand! :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram