Non-Beauty Favourites #4


RO: Long time no non-beauty favourites. Am o agenda plina cu liste si listute unde tin in evidenta cam tot ce e pentru blog si aruncand saptamana trecuta o privire prin ea am constatat ca iar s-au mai strans cateva lucruri care nu au legatura cu produsele cosmetice sau cu frumuseatea, lucruri care imi plac mult asa ca m-am asezat frumos in fata laptopului ca sa va povestesc despre ele.

Yorkshire Tea si Teapigs Everyday Brew



Nu se poate articol in aceasta serie fara cel putin un ceai iar de aceasta data am sa va povestesc despre alte doua sortimente de ceai negru incercate in ultima vreme si am sa incep cu Yorkshire Tea. Varul meu, traind in Anglia de atatia ani, a prins gustul ceaiului negru englezesc si imi povestea cand ne-am vazut ce descoperire facuse, ce bun e ceaiul asta comparativ cu cel pe care beam amandoi inainte si mi-a trimis o mare cutie. Este total diferit de orice alt fel de ceai negru tipic englezesc pe care l-am incercat pana acum iar daca ii pui mai mult lapte parca i se schimba gustul. Este foarte intens, eu nu l-am baut niciodata fara un strop de lapte. Celalalt ceai este Teapigs Everyday Brew si ca sa-l citez pe varul meu, Teapigs este considerat "the dog's bollocks" in Anglia. Vazusem si eu Essie Button ceaiurile iar eu am primit tot unul negru si mi-a placut atat de mult incat era doar asa, ca un rasfat, pentru ca o cutie nu are decat 16 pliculete si inca mai am unul cred.

Solaris Incearca si Unt de arahide



Din nou, niciun NBF fara Solaris si din nou am doua lucruri, pentru ca nu m-am putut limita la doar unul. Intai ar fi produsele din categoria Incearca, produse cu gramaj mic, de doar 40-50g si care mie mi-au placut foarte mult pentru ca pot fi o gustare sanatoasa care sa inlocuiasca biscuitii, chipsurile si alte alea pe care ai tinde sa le iei. Am primit o punga mare de bunatati fix cand eram la munte si au fost minunate in drumetii, puneam pe langa apa cate o punguta in ghiozdan si gata. Evident ca pot fi luate si in geanta, prin oras, mai ales atunci cand ai mult de umblat si poate nu ai timp sau unde sa mananci ceva bun. Au atat chestii sarate, cat si dulci, deci pentru gusturile fiecaruia. Mie imi plac mult saratelele, atat cele picante cat si cele cu seminte de in, cajuul si biscuitii, pe toate le savurez cu mare placere si cu greu m-am abtinut sa nu desfac bunatatile inainte de a le poza.


Apoi, tot de la Solaris mi-a placut foarte mult si de cand am incercat prima oara tot luam: unt de arahide. 100% arahide  iar dupa o tentativa de a face unt de caju in casa am zis ca e mai comod sa iau gata facut. Cel de la Solaris nu are nici sare dar nu m-a deranjat si imi place sa-l mananc ca o gustare, impreuna cu mere, merge de minune si cu banane dar eu prefer prima varianta.Este ceva super rapid de facut, satios si sanatos.

Wannabe mason jar 

(pentru ca nu stiu cum altfel sa-i zic)


Mare nebunie cu aceste cani pe care le tot admiram pe blogurile din SUA si cand am vazut ca au aparut in mai multe locuri si la noi am dat o fuga pana la Auchan in Mega Mall si mi l-am luat pe cel mare, de 600 ml daca nu ma insel. Iar de cand l-am luat l-am folosit cam in fiecare zi. L-am luat special atat de mare si am tot pus in ele fie smoothies sau limonade cu multa gheata, de fapt pentru asta il si luasem. Singurul minus ar fi ca este inalt, gura este ingusta si e greu de spalat pe fund daca ai o mana mica asa cum am eu.

The Brink



Nu stiu cum reuseste mereu HBO sa scoata seriale misto dar au facut-o din nou cu The Brink. Este o comedie cu Jack Black si mi se pare atat de amuzant, bine scris, incat in fiecare luni asteptam sa ne uitam la el. Povestea pana acum a fost ca in Pakistan a avut loc o lovitura de stat si a ajuns la putere un nebun care ameninta Israelul si evident ca SUA este in mijlocul situatiei incercand sa previna un al treilea razboi mondial. Actorii joaca bine, umorul e bun, fiecare personaj are o poveste a lui pe care o descoperi cu fiecare episod.

Jumbo



Dupa nu stiu cate "haul-uri" vazute pe Youtube cu Jumbo, am zis ca trebuie sa ajung si eu pe-acolo, sa vad ce este atat de misto. Am ajuns recent la magazinul din Pallady si am luat de-acolo cateva lucruri care-mi plac foarte mult si am zis ca trebuie sa revin zilele astea pentru a mai lua cateva chestii. Magazinul este imens si la un moment dat  imi pierdusem rabdarea sa mai caut, dar mai mult si-o pierduse za bf, dar sa stiti ca jucariile sunt o mica parte din magazin. Mai gasiti tot felul de chestii organizatorice pentru birou, cosmetice, accesorii pentru par, vesela, chestii de baie, haine, papuci, multe cani misto - e care le-as fi luat daca as fi avut unde sa le pun - totul este sa ai rabdare si sa te uiti atent,pentru ca sunt foarte multe.  

Din ce mi-am luat eu, mi-au placut cosuletele de plastic pe care le-am folosit pentru organiarea produselor de machiaj, elasticele incolore pe care le pot folosit pentru impletituri si niste sticle de plastic ingenioase care au un lichid care ingheata si le bagi la congelator, apoi pui apa in ele si ti-o pastreaza rece. Le-am luat pentru munte. Nu sunt super incantata de suportul de rujuri pentru ca rujurile nu stau foarte bine in el, mi-ar fi placut sa fie peretii mai inalti, insa este oricum foarte practic. Iar dischetele demachiante pe care le-am luat - am ales unele mari pe care nu le gasesti in orice magazin si mie imi plac pentru ca nu consum la fel de multe - sunt foarte subtiri si firave, se rup imediat iar clamele de par nu au un arc bune si cand le pui in par nu se inchid la capat, asa ca nu le luati.

***

Si am mai incheiat o tura de NBF si voiam sa va intreb daca voi ati ajuns prin Jumbo si daca da, ce chestii misto ati gasit? Vreau sa-mi fac o lista pentru urmatoarea vizita si ma gandeam ca poate aveti vreo recomandare. 

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. In Jumbo trebuie sa ajung si eu neaparat! Am unt de arahide in frigider si nimeni nu mananca din el...o sa incerc cu mere si banane...cum ai mentionat poate imi va placea! :)
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, chiar incearca si vezi daca-ti place, mie imi place super mult cu mere. Prietenului ii place sa-l intinda pe o clatita si sa puna peste o banana intreaga, poti incerca si asa. Pup :*

      Delete
  2. Jumbo este magazinul meu preferat, gasesc acolo cam tot ce imi trebuie pentru casa si nu numai :) Pupici

    ReplyDelete
  3. Si eu imi doresc sa ajung in Jumbk. Am auzit ca au multe chestii. Am o lista imensa ... sper sa imi ajunga banii!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si eu fac acum lista pentru tura urmatoare. :D Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram