Ce mi-am luat azi

Hello ladies!


Astazi dupa ce am plecat de la facultate m-am oprit in cateva locuri. Intai m-am oprit la plafar si mi-am luat Apidermin-ul si, pe langa crema mi-a luat si demachiantul Cosmetic Plant cu extract de musetel pentru ca tocmai mi s-a terminat demachiantul Garnier si am zis ca o sa incep sa caut un nou demachiant. Si cum a m auzit multe lucruri bune despre Cosmetic Plant am zis sa testez demachiantul lor. Va urma si un review.

Al doilea loc in care m-am oprit a fost merceria si mi-am luat cateva lucruri pentru un proiect DYI. Mi-am propus ca macar o data pe luna sa fac un post dedicat acestui tip de proiecte. Luna aceasta imi voi face un niste margele dragute, nu va spun insa ce model m-a inspirat, las pentru post-ul respectiv. Intre timp va las cu niste poze dragute, zic eu:




Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram