Duminica

Am vazut pe diverse bloguri acest tip de postare m-am gandit sa o preiau in principiu pentru ca n-o sa am eu chef de prea multe duminica si postarea asta merge usor. Deci, duminica asta:

Am văzut CSI
Am ascultat  City FM
Am citit Copiii mintii de Orson Scott Card
Am făcut tort cu foi de bezea
Am mâncat ciorba, Pringles, tort
Am băut apa si prigat
Am gândit ca ma enervez prea prea repede si ma consum cu nimicuri
M-am bucurat ca a iesit tortul bun
M-am enervat cand mi s-a branzit crema de ciocolata
Mi-am dorit sa fi trecut mai greu ziua asta
Click  bloguri, mail
M-am mirat ca n-am avut chef sa ies la plimbare desi afara era asa frumos

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

No comments:

Post a Comment

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram