What's in my bag



RO: Bun, one down two to go.  Următoarea leapÈ™a în ordine invers cronologică, este cea primită de la Ioana, era curioasă ce se află în geantă mea. Multe, Ioana, multe! :) ÃŽn mod normal, în ultimul timp n-am mai cărat atât de multe pentru că de obicei îl luăm È™i pe "micuÈ›ul" (aÈ™a alint eu Nikon-ul D3100), el ocupă mult loc È™i nu-mi mai permite să car tot arsenalul cu mine, asta că să nu fiu nevoită să umblu cu 2 genÈ›i după mine.


Am să va arăt totuși ce car în geanta mea normală:

  1.  portofelul Solitaire, nu este nici pe departe "girlie" sau "lady-like", dar pe la începutul relatiei cu iubi, am fost cu el la Himalaya È™i l-am luat, plus că e waterproof :D 
  2.  cheile È™i stick-ul 
  3.  telefonul 
  4.  aparatul foto Sony, unul dintre motivele pentru care l-am luat a fost că e destul de mic È™i uÈ™or încât pot să-l car mereu cu mine, în caz că mă izbeÈ™te inspiraÈ›ia 
  5.  agenda Vichy, e albă, mică È™i drăguță 
  6.  pixuri 
  7.  ochelari de soare sau umbrela luată din Paris, după caz, sau poate ambele, au fost zile în care am avut nevoie de ambele, ce stresant 
Mai am un pseudo-portfard, e o pungă din avion, È™tiÈ›i voi cele pe care le primiÈ›i pentru cursele mai lungi, o folosesc pentru că îmi place foarte mult sistemul de sigilare, plus că fiind transparentă, pot găsi lucrurile foarte repede fără a fi nevoie să mai scotocesc. ÃŽn ea È›in:

  1.  soluÈ›ie de dezinfectare (luată din DM) 
  2.  o mini cremă de mâini Weleda din gama cu cătină 
  3.  balsam de buze Sundance cu SPF 30 
  4.  diverse cărÈ›i de vizită si  carduri de la farmacii (m-am săturat să-mi ocupe locurile din portofel)  
  5.  hartă cu toate localurile din centrul vechi în caz de orice, luată din 7 Seri
  6.  È™erveÈ›ele 
  7.  No SPA pentru "those days", de fapt doar în prima zi am probleme, ultima oară nu È™tiu ce s-a întâmplat dar mi-a fost atât de rău încât de atunci nu mai scot No SPA-ul din geantă 
  8.  Travalo 
  9.  mostră de parfum Miss Dior în caz că uit Travalo 
  10.  rujul/lipgloss-ul pe care îl folosesc în ziua respectivă 
  11.  pudra, momentan încerc destul de lăudata Stay Matte de la Rimmel 
  12.  gumă de mestecat Orbit cu pepene roÈ™u (love it! :D)
  13.  balsam de buze normal, Atoderm de la Biodermă 
  14.  oglindă 
  15.  È™erveÈ›elele matifiante Beauty Formulas, luate din DM, care nu m-au prea dat pe spate 
  16. castile de la telefon
Cam atât. :D M-am minunat și eu cât de multe chestii port în pseudo-portfardul meu, tot scoteam, și scoteam. Geanta pe care am ales să v-o arăt este una luată de la H&M pe care am purtat-o aproape non-stop tot anul asta, mi-a plăcut, în momentul în care am văzut-o, nu știu de ce am asociat-o eu, mi s-a părut la momentul respectiv că seamănă, cu una de la Givenchy care-mi plăcea mult, așa că am luat-o.

***

E atât de veche leapșa asta că nici nu mai știu cine a făcut-o și cine nu, dacă va place, poftiți și preluați-o. :)

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

10 comments:

  1. O sa fur si eu leapsa asta :D Imi place mult!

    ReplyDelete
  2. @Lestie be my guest, abia astept s-o citesc :)

    ReplyDelete
  3. Ma tenteaza sa iau leapsa, dar totusi cred ca mai astept, sunt prea noua prin blogosfera..

    ReplyDelete
  4. Nu sunt foarte multe lucruri.
    Eu, din comoditate si ca sa nu am dureri de umeri, car dupa mine putine lucruri. Am si observat de-a lungul timpului ca aveam lucruri in geanta pe care nici nu le foloseam. In plus, geanta are tendinta sa devina grea de la nelipsita sticla de apa de 0,5.
    Si eu am purtat tot anul o geanta verde cumparata de la H&M. :)

    ReplyDelete
  5. @maiamarcu in primul rand, welcome, daca esti mai noua prin blogosfera, in al doilea rand, daca te hotarasti sa-l faci, lasa si aici link ca sa-l citesc. Nu te ghida pe faptul ca esti noua, am si eu tag-ul asta facut pe la incepututl blogului. :D

    ReplyDelete
  6. @Papadiile Ruxandrei d-asta nu car eu apa cu mine, stiu ca nu e bine si ar trebui dar crede-ma, nu stiu cum, dar desi nu sunt multe lucruri, geanta tot e grea. :( Nu-i asa ca sunt frumoase gentile astea de la H&M? :D Pup :*

    ReplyDelete
  7. Cu siguranta asa voi face daca ma hotarasc sa o fac! Merci de sustinere :)

    ReplyDelete
  8. Si eu car apa dupa mine, chit ca imi pica umarul. :))
    Gentile de la H&M Sunt superba, am si eu vreo 2 pe acasa si nu mai ma despart de ele :)

    ReplyDelete
  9. Vroiam sa-mi iau si eu servetelele alea matifiante, insa daca zici ca nu-s grozave, raman la cele de la elf. Ai o geanta foarte organizata, imi place.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram