Favourites summer edition



RO: Cred că È™tiÈ›i leapÈ™a care circulă momentan prin blogosferă, cu cele mai purtate lucruri în această vară. Eh, eu m-am gândit să îmbin leapÈ™a cu postarea cu preferatele lunii È™i să iasă un melanj cu produsele dar  È™i accesoriile care mi-au plăcut cel mai mult în această vară. Ce ziceÈ›i? Eu m-am gândit că e intersant È™i rup puÈ›in monotonia postărilor de acest tip.


Că o mică introducere, am să vă mărturisesc că vară asta...
  •  ...am încercat puÈ›ine produse noi pentru ten È™i am apelat la clasicele care È™tiam că-mi plac È™i-mi fac bine 
  •  ...am purtat machiaj minimal, dar de multe ori am ieÈ™it pe ușă doar cu puÈ›in rimel, pudră È™i poate lipstain 
  •  ...mi-am îndeplinit o mare dorință: am pus mâna pe Naked 
  •  ...am acordat mai multă atenÈ›ie picioarelor È™i îngrijirii lor 
  •  ...am purtat obsesiv anumite accesorii 
  •  ...am întins mână după ojele OPI în 80% din cazuri 
 È˜i acum să vă arăt produsele preferate din această vară:


1. Paula's Choice RESIST Weekly Resurfacing Treatment

V-am mai arătat acest produs È™i în precedentul articol cu preferatele lunii È™i nu puteam să nu-l includ în acesta pentru că-mi place foarte mult dar, în continuare, vreau să mai aÈ™tept până să-i dedic un review.

2. Paula's Choice Skin Balancing Toner

Dacă tot l-am lăudat atât în review, nu se putea să nu-l includ aici. 


Câteva luni am încercat să mă conving că pot trăi È™i fără loÈ›iunea micelara de Bioderma, am investit destul de mulÈ›i bani în produsele de îngrijire (față de cât obiÈ™nuiam în trecut) È™i încercam să mai economisesc pe ici pe colo. AÈ™a că am folosit bifazicul de la Balea dar pentru că am găsit în FranÈ›a o ofertă de nerefuzat (2 Sensibio de 500 ml la 16 euro) am recumpărat-o È™i sunt aÈ™a încântată, este cel mai eficient È™i blând demachiant folosit de mine până acum. 

4. Paula's Choice Skin Perfecting 2% BHA Lotion

M-a ajutat foarte mult, È™i nu vorbesc aici despre punctele negre È™i porii dilataÈ›i. De multe ori când dădea să-mi iasă câte un coÈ™, m-a ajutat (probabil în combinaÈ›ie È™i cu ReÈ›in-A-ul) È™i de cele mai multe ori nu mai ieÈ™ea nimic fără să schimb ceva în rutina obiÈ™nuită. Cred că îi voi face review abia anul viitor, m-am gândit să fac review după un an de folosire pentru că vreau să-l las mai mult È™i apoi să pun în balanță rezultatele. 

5. Titania Cremă pentru călcâie crăpate 
  
 DeÈ™i nu o am de mult timp cu siguranță s-a numaraty printre preferatele lunii August È™i am vrut s-o includ pentru că a fost bună, călcâiele mele arătau foarte bine după ce am folosit-o È™i mi-a plăcut că nu este foarte grasă, nu se absoarbe tocmai repede dar mai repede decât crema de călcâie Apidermaliv cu propolis. 


Gelul de duÈ™ Floral 
  
 Am uitat să-l iau È™i să-l pozez dar mi-a încântat duÈ™urile în vara asta cu mirosul irezistibil de propolis. PuteÈ›i citit mai multe despre el în review. 


6. Too Faced Lockdown

Este un fard cremă excelent, primer, bază, È›ine în loc fardurile din paleta Naked cu orele fără că acestea să se strângă È™i să-È™i piardă din intensitate. Și acum, mulÈ›umită Antoniei, am să încerc È™i "the original" Too faced Shadow Insurance pentru că îmi place atât de mult Lockdown È™i deja mă gândesc că atunci când îl voi termină nu voi mai avea de unde să iau altul.  :(

7. Beauty Blender dupe
(am uitat să-l pun în poza de mai sus )

Burețelul minune pentru aplicarea fondului de ten, îmi place foarte mult și mi-am exprimat încântarea față de acest produs în review

8. Fond de ten Avon Ideal Flawless

Mi se pare că arată foarte bine pe ten È™i nu încarcă, își merită laudele È™i îi voi face un review cât de curând. 

9. Essence Vampire's Love lipstain

Cum vă ziceam mai sus, machiajul purtat vara asta a fost unul cât mai natural iar lipstain-ul se încadrează perfect, unde mai pun că este un roÈ™u-zmeuriu foarte frumos È™i am constatat eu că îmi stă chiar bine cu rujuri în nuanÈ›e puternice aÈ™a că am tot folosit lipstain-ul È™i încă un produs asemănător. 

10. Sigma E25

Am inclus-o pentru că mi se pare cea mai bună pensula de blending pe care o am È™i de curând am redescoperit cât de mult îmi plăcea. Am cam neglijat-o mult timp È™i am ales pensulele de la Eco Tools în defavoarea ei dar nu mai fac asta, aÈ™ mai vrea încă una ca să-i È›ină de urât, dar mai vedem prin Noiembrie, de Black Friday. :) 

11. Essence mono 01 Chill out

Mi-am dorit un fard pentru highlight dar unul aÈ™a mai evident, mai "in your face", mai strălucitor decât cele pe care le aveam, asta era înainte de a pune mână pe paleta Naked È™i după ce am studiat eu puÈ›in mono-urile Essence, nuanÈ›a 01 Chill out a fost destul de sclipicioasă pentru a se încadra în dorinÈ›ele mele È™i l-am folosit de multe ori, până să pun mână pe paleta Naked cu minunatele Virgin È™i Sin. :D 


Și dacă tot veni vorba de Naked, este minunată, îmi plac culorile la nebunie, sunt cremoase, È™i pigmentate È™i...È™i...trebuie să vă spun mai multe? Ah, È™i pensula cu care vine paleta este moale È™i îmi place foarte mult, aÈ™ fi preferat-o pe cea din Naked 2 dar după ce m-am tot gândit care dintre cele 2 palete s-o iau, am reuÈ™it să mă decid că originala are culori care-mi plac mai mult. 

13. NYX Cream Blush

Un piersiciu foarte frumos, aplicat pe față arată foarte natural și nu încarcă, dacă vreți să citiți mai multe despre el, i-am făcut un review

14. NYX Blush

NuanÈ›a este Peach, din nou o culoare naturală, este diafan iar acum vara abia se vede, mi-a plăcut să-l aplic peste fardul de obraz cremă. Nu i-am făcut un review dar vă puteÈ›i face o idee de cum de vede din postarea Naked Tuesday, am o poză în care se vede bine. 

15. NYX Matte Lip Cream

În nuanța Sao Paulo, este celălalt produs de buze care mi-a plăcut să-l port în această vară, motivele le puteți găsi în review. :)


Am uitat complet de oje atunci când am pozat produsele, aÈ™a că le-am inclus într-o altă poză. Scriam la începutul  postării că am tot întins mână după ojele OPI din dotare iar cele după care am întins cel mai des mâna vara asta au fost cele deschise: Gouda Gouda Two Shoes pe care o puteÈ›i vedea pe unghii aici È™i Monsooner or later căreia nu i-am dedicat o postare de tipul "Nails of the day" dar o puteÈ›i vedea pe unghii în această postare.

Accesoriile pe care le-am purtat cel mai des au fost cele H&M, toate din poză sunt H&M. Am fost foarte încântata când am găsit ochelarii din poză pentru că sunt destul de mici încât să îmi vină bine, față de majoritatea modelelor Aviator, care mi se par prea mari pentru fața mea.


Și să nu uităm de pantofi. Vara port în general încălțări comode așa că nu e de mirare că vedeți 2 perechi de balerini. Eh bine, pentru mine asta înseamnă încălțări comode. :P Iar sandalele le-am purtat atunci când voiam ceva înalt dar și acestea sunt foarte comode. Și ce surpriză, 2 dintre cele 3 perechi sunt de la H&M, ba pentru balerinii negri am în minte un mic DIY, să văd dacă apuc să-l fac în curând.


Cât despre cea mai purtată geantă a fost cu siguranță cea pe care ați văzut-o și în leapșa "What's în my bag"

Iar parfumul pe care l-am purtat foarte des in vara asta: este vorba de Davidoff Cool Water Wave pe care l-am primit cadou de la verisorul meu atunci cand a trecut prin tara. Va las cu o descriere a lui:

This perfume was created for a woman who celebrates her free spirit and femininity, but is still self-confident. Perfumer Philippe Bousseton created this floral and fruity cocktail inspired by Aphrodite. With its freshness Davidoff Cool Water Wave reminds you of pure, crystal water. It starts with summer notes: juicy, fresh and sweet watermelon that blends with the notes of passionate fruits: mango and guava with floral accords of freesia, datura, pink pepper, peony and corn. In the base of this seductive fragrance there are sandalwood, iris and amber. This tear-shaped bottle was designed by Elie Papiernik. Its iridescent ocean blue colour seduces modern, elegant and sophisticated women all over the world. It is available in 30 ml, 50 ml and 100 ml bottles. (via)  

Cam asta ar fi tot, ce ziceți, v-a plăcut ideea postării? Ați vrea să mai vedeți astfel de poștări?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

8 comments:

  1. Ce mult imi place postarea asta! :* Si eu ador NYX soft matte lipstick,iar geanta ta e cu totul deosebita!

    ReplyDelete
  2. Cum e lipstain-ul de la Essence?

    ReplyDelete
  3. @Andreea Ce ma bucur ca iti place.:D Pup :*

    ReplyDelete
  4. @Anonymous este destul de pigmentat si nu accentueaza daca ai vreo rana pe buze dar din pacate face parte dintr-o editie limitata din Decembrie si nu se mai gaseste. Din acest motiv nu am prea amintit de el pe blog si nici nu i-am facut un review.

    ReplyDelete
  5. Cat de mult persista Davidoff? Imi place cum miroase dar fiind apa de toaleta ma gandesc ca nu tine cat un parfum.

    ReplyDelete
  6. @Maya e foarte subiectiva rezistenta parfumului, mie imi rezista foarte bine si mai am si alte EDP care ma tin intreaga zi, dar nu e musai sa se aplice si in cazul tau, cel mai bine testeaza-l pe propria piele si vezi cat si cum iti tine.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram