Vacanta la Paris - partea a II-a [pic heavy]


RO: In sfârÈ™it m-am apucat È™i de partea a doua a articolului despre vacanÈ›a pe care am petrecut-o la Paris, în caz că aÈ›i ratat prima parte, daÈ›i click pe link È™i în caz că vreÈ›i să citit câteva sfaturi la care m-am gândit eu atunci când va faceÈ›i bagajul pentru a pleca într-o călătorie, click. Am stat destul de mult atunci când m-am apucat d eprima parte aÈ™a că am făcut o mică pauză, aÈ™a poate mai creÈ™te È™i suspansul, îmi mai pun È™i eu ideile È™i pozele în ordine. :) Deci, să continuăm...

 MÂNCAREA

 Trebuie să va mărturisesc faptul că, din cauza circumstanÈ›elor, eu la Paris am mâncat 60% mâncare asiatică, 20% fast food È™i 15% mâncare franÈ›uzească (restul de 5 e pentru altele :P ). Micul dejun È™i cina o luăm la gazdele mele È™i doar prânzul în oraÈ™.

 Dar am să va zic cam ce am remarcat eu:

  • în general restaurantele au preÈ›urile afiÈ™ate la intrare, deci vă puteÈ›i orienta dacă să intraÈ›i sau nu 
  • pe Champs Elysées restaurantele sunt scumpe dar sunt È™i câteva fast food-uri unde va puteÈ›i opri, eu am mâncat pe undeva prin zonă, Hippopotamus se chema restaurantul È™i  mâncarea a fost bună (am găsit È™i o hartă pentru toate restautantele Hippopotamus din Paris) 
  • în general există meniuri ce includ antreu+fel principal / fel principal+desert / antreu+fel principal+desert È™i au preÈ›uri foarte avantajoase 

 Dar am încercat totuÈ™i câteva mâncăruri franÈ›uzeÈ™ti:




Știți ce e culmea? Că acum când m-am întors din Franța m-am tot răsfățat cu delicatese franțuzești, brânzeturi, pate de rată făcut în casă și cunoscutul foie gras, mai ceva ca acolo la ei. Să va spun și cât m-am îngrășat de când cu atâtea răsfățuri? Nu, nu vă spun. :P

 SHOPPING

 achiziÈ›iile mele de la Paris, în sfârÈ™it am Naked, uhu :D

 Am nimerit fix în perioada reducerilor È™i cu greu am reuÈ™it să-mi potolesc impulsurile de a cumpăra, alteori, mi-a fost foarte simplu, având în vedere că puneam ochii pe piese ce costau jumătate spre 2 treimi din banii pe care îi alocasem pentru vacanÈ›a mea.

 Locuri bune pentru cumpărături, aÈ™a mai ascunse nu È™tiu să va zic, mi-a plăcut mult pe Champs Elysées, Sephora este imens È™i găsiÈ›i atâtea, eu m-am oprit la standul Urban Decay È™i la cel MAC. H&M este È™i mai mare È™i nu numai cel de pe Champs Elysees, mai sunt 2 magazine mari È™i în zona galeriilor Lafayette È™i parcă Printemps.Da, eu sunt o mara fana H&M, aÈ™ fi pierdut cu orele în magazinele lor din Paris, doar că programul nu îmi permitea.

 È˜i dacă tot a venit vorba, în Galeriile Lafayette am avut un mare È™oc atunci când am ajuns în zona de beauty, vă pun poză mai jos că să înÈ›elegeÈ›i, fix în mijloc era un stand la care am suspinat ceva mai mult: Bobbi Brown. Nu am înÈ›eles dacă se È™i vindeau produsele la standul respectiv, dar machiaje sigur se făceau, drept urmare era È™i o nebunie mare pe-acolo, dar m-am bucurat că am putut să-mi bag nasul măcar aÈ™a puÈ›in. :D

 Ce vă pot recomanda este la capitolul dulciuri: Laduree È™i La Cure Gourmande. Macaroon-urile celor de la Laduree sunt cunoscute în întreaga lume È™i sunt delicioase, vă recomand să încercaÈ›i să ajungeÈ›i la restaurantul lor de pe Champs Elysees. Cât despre La Cure Gourmande, habar nu aveam de el, am intrat pentru că Julie voia să cumpere niÈ™te caramele de la ei È™i cum am intrat în magazin am fost întâmpinate de o domniÈ™oară foarte drăguță care ne-a invitat să degustam un fel de biscuiÈ›i umpluÈ›i cu cremă de ciocolată. I-am gustat È™i au fost atât de buni încât nu am ieÈ™it din magazin fără câteva caramele È™i o cutie minunată cu acei biscuiÈ›i. Absolut delicioÈ™i, au fost primii care s-au mâncat dintre toate dulciurile cu care m-am întors.





 ÃŽn rest, ce să vă zic, mi-a plăcut tare mult, de mulÈ›i ani îmi doream să vizitez Parisul È™i mă bucur că am reuÈ™it în sfârÈ™it să ajung. A fost frumos să stau pentru câteva zile undeva unde oamenii sunt mai amabili, relaxaÈ›i, zâmbitori È™i dornici de a te ajuta, unde nu ai parte de privirile alea în scârbă de la vânzători, mă întorsesem în È›ară È™i încă îmi venea să zic "Bonjour!" È™i "mersi".

 Arhitectura este superbă, Cite des Sciences nu este un loc doar pentru copii, deÈ™i vin mulÈ›i, pe mine m-a fascinat È™i în cele 5 ore petrecute acolo nu am apucat să vizitez decât jumătate, cartierul latin mi-a plăcut foarte mult, a fost foarte bine să lenevesc pe scaunele din parcul Luxemburg iar coada pentru a urca în turnul Eiffel este luunga rău, chiar È™i la 11 noaptea. Eu am urcat în Nôtre-Dame È™i în Arcul de Trimf, dar mi-a plăcut  mai mult vederea de sus din Nôtre-Dame. ÃŽmi pare rău că nu am avut mai mult timp, cred că È™i dacă aÈ™ fi stat o săptămâna nu mi-ar i ajuns, poate de la 2 în sus. :)

 È˜i ca să nu mă mai lungesc foarte mult, vă mai las acum cu câteva poze făcute în Paris, găsiÈ›i mai multe poze È™i pe pagina de Facebook, în albumul Paris. Da, în sfârÈ™it mi-am luat inima-n dinÈ›i È™i m-am avântat spre alegerea câtorva poze dintre cele 1000 (!!!) făcute pentru a vă arată È™i vouă. :) Sper să va placă ;;)




 aÈ™a arăta complexul de apartamente unde am stat eu 

 maÈ™ină de îngheÈ›ată, exact pe sistemul de la americani, dacă-l È™tiÈ›i, nu mă aÈ™teptam să aibă È™i alÈ›ii aÈ™a  


detaliu de pe Pont d'Alma, deasupra tunelului unde a avut loc accidentul ce a dus la moarta prințesei Diana


Sacre Coeur

Palatul Luxemburg


 un joculeÈ› de la Cite de Sciences, pe măsură ce È›ineai apăsat butonul care declanÈ™a soneria, se crea vid iar sunetul se auzea tot mai încet (pentru că nu mai avea un mediu de propagare) 

Galeriile Lafayette 

pendului lui Foucault din Panteon (demonstrează existenÈ›a miÈ™cării de revoluÈ›ie a Pământului în jurul propriei axe) 

cartierul La  Defense

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. Te invidiez la modul cel mai bun posibil pentru vacanta de la PAris. De trei ori m-am uitat la poze in ultima jumatate de ora, am sorbit din ochi fiecare detaliu si aproape am simtit ca am calatorit cu tine. Imi plac pozele, imi place cum ai scris, imi place tot. Ma bucur ca te-ai simtit bine si te-ai bucurat de frumusetile "Orasului dragostei". Iar acum ma duc sa ma delectez cu alte poze puse pe FB. Pupici.

    ReplyDelete
  2. @Ana's Beauty Blog ce mesaj dragut, mersi, ma bucur ca am reusit sa redau cat de cat putin din experienta mea, sper ca ti-au si pozele de pe FB. Pup :*

    ReplyDelete
  3. Foarte frumos, sa te bucuri de vacanta!!:*:*

    ReplyDelete
  4. Aaah, ce frumos! N-am negat vreodata frumusetea Parisului, desi nu am simtit ca ar fi chiar pe sufletul meu. Fotografiile si relatarile tale, insa, asa ma fac sa-mi fac acum bagajul si sa plec acum spre Paris, cum nu-ti imaginei :D

    ReplyDelete
  5. ce frumoos.. imi imaginez ca te-ai bucurat de fiecare clipa petrecuta acolo :)

    ReplyDelete
  6. Nu ma mai satur de pozele astea frumoase!! Parisul e un oras superb, indeed!

    ReplyDelete
  7. Multumesc pentru comentarii, asa ma bucur ca v-a placut articolul. Va pup :*:*

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram