We like noise, it's our choice, it's what we wanna do

We don't care about long hairs
I don't wear flares
RO: Am ales niste versuri de la Sex Pistols pentru titlul acestei postari pentru ca atunci cand m-am gandit la tinuta pentru evenimentul KillyS am vrut sa ma inspir din curentul punk. Asa ca am ales un tricou facut sa para vechi si cu gauri, Conversii, tinte si...un element neobisnuit, care aparent nu l-ai asocia niciodata cu pisele vestimentare ce le-am enumerat deja: o fusta delicata cu dantela.

Atunci cand m-am documentat in privinta stilului britanicilor, dupa cateva articole si multe poze de street style am realizat ca ei mereu adopta tinute neconventionale, cand am citit undeva despre asocierea unei rochii delicate cu bocanci, in cateva secunde s-a si conturat tinuta. As fi ales niste bocanci, dar cum se preconiza canicula in ziua evenimentului am mers pe "the next best thing": Converse.

Nu am eu tocmai picioarele adecvate pentru a ma avantaja combinatia (mai lungi, mai subtiri) dar m-am simtit foarte bine in tinuta si intr-un fel chiar m-am bucurat ca dress code-ul imi permitea incaltari atat de casual.

Bratara cu tinte imi place la nebunie, estea prietenului meu, dar mi-a dat-o atunci cand ne-am cunoscut pentru ca a vazut ca imi place atat de mult, unde mai pun ca imi este fixa pe incheietura. Aproape niciodata nu gasesc bratari care sa-mi fie fixe din cauza ca am incheieturile foarte subtiri.

Va place, vi se pare british tinuta? :)



EN: I thought that what better rhyme to name this outfit than one from the Sex Pistols because when I thought of this outfit for an event I attended with a specific dress code, British style to be more exact, the punk movement came to mind. So, an aged T-shirt, Converse and studs with a little twist from the lace skirt.

While researching British style online, before the event and after reading some articles, looking at street style pictures I remembered that people in Britain have a knack for unusual combinations and as I read about the combination of delicate dresses with boots, this outfit popped into my head. Although I couldn't wear boots due to the incredibly hot weather announced for the day in question. So I went for the next best thing: my pair of Converse.

My legs don't really work with the combination (like they're not long and thin) but I felt good in this outfit plus, when you have the chance to wear such a comfortable pair of shoes for an event you take it, or at least I did. :)

And the bracelet is special to me, originally it was my boyfriend's but when we met and I saw it, and he saw that I liked it so much he gave it to me, it's the perfect size for my little wrists, a rare thing if you know what I mean.

What do you think, British enough?

Enjoy the pics!

T-shirt - H&M (Girl with the Dragon Tattoo collection) / skirt - no name / shoes - Converse







pics by Aleka

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

15 comments:

  1. Foarte dragute fotografiile si tinuta ta :)

    ReplyDelete
  2. Uber cool si so brit! Te-am admirat si la eveniment, iti statea foarte bine si mi se pare ca e unul dintre stilurile care ti se potrivesc bine, bine. Foarte frumoase si pozele :*

    ReplyDelete
  3. Imi place, stil grunge asa, e foarte in trend acum :)

    ReplyDelete
  4. me gusta, me gusta, ca de obicei :)

    ReplyDelete
  5. Mi-a placut atat de mult cum arataio :) Superb!

    ReplyDelete
  6. Ce fusta draguta!Foarte frumoasa tinuta,si stiu de comoditatea conversilor dar eu tot imi luam bocancii :))

    ReplyDelete
  7. Ai avut una dintre cele mai faine tinute, u looked great! :)

    ReplyDelete
  8. Si eu am cateva bratari asemanatoare. Imi place cum iti vine fusta, te avantajeaza:*

    ReplyDelete
  9. @Miuri m'encanta que te gusta :)) :*

    ReplyDelete
  10. @Georgiana awww, mersi, am fost foarte mandra de tinuta mea :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram