La joaca prin parc


RO: MarÈ›i a fost o zi în care am fost la o plimbare scurtă prin parc È™i m-am bucurat de fiecare detaliu. Și de nu m-am jucat...m-am jucat cu jucăria mea nouă bineînÈ›eles.

Săptămâna trecută am tăiat de pe wishlist ceva ce-mi doresc de...ani de zile: am făcut în sfârșit trecerea la DSLR. Așa că acum, pozez tot ce prind și încerc să mă obișnuiesc cu setările aparatului. Focalizare manuală, timp de expunere setat manual, ISO mare fără "puricii" de care aveam parte pe aparatul compact...de când visam la ele.

În parc am fost special pentru a face poze, acum îmi face din nou plăcere să pozez și cum nu am mai pus pe blog niște poze de mult timp, vă las cu câteva făcute marți.

PS: La 2 poze am saturat puÈ›in culorile dar în rest nu am prelucrat nimic, resize+watermark È™i asta a fost . :D

Cum vi se par? :)









bonus o poza facuta de my sweet bf, pe unghii purtam Wocka Wocka

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. superbe pozele! sa-l stapanesti sanatoasa si la cat mai multe fotografii!

    ReplyDelete
  2. sa-l folosesti cu drag..si eu imi doresc !

    ReplyDelete
  3. Foarte faine! Si eu mai umblu la culori sau la contrast pentru ca ies putin sterse de multe ori. Binee...tu sigur ai o camera mult mai jmechera ;)).

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoase pozele, coada aia de paun e minunata. Si detaliul cu floare impodobita cu o albina ... vreau si eu aparat nou, nu exagerez cu dorinta de DSLR, asa unul ... normal :)
    Superba Wocka Wocka, go OPI! (degetelul ala pleca cumva spre caps lock?)
    Spor la pozat si cadre frumoase in continuare!

    ReplyDelete
  5. Foarte frumos, un peisaj inedit.

    ReplyDelete
  6. Superbe imaginile! Si pe mine m-ar tenta sa adaug pe wishlist un DSLR, dar nu ma pricep deloc la setari manuale. Eu am un ap digital Nikon, il folosesc pe macro pentru ce pozez eu si nu-mi place blitz-ul. Cam la asta se rezuma cunostintele mele! :)))

    ReplyDelete
  7. Ladies, multumesc pentru comentarii, ma bucur ca v-au placut.

    ReplyDelete
  8. @Federova Eh, nu e chiar asa de smecher, ba chiar pozele sunt facute cu obiectivul kit. ;;) Am observat ca pozele facute la umbra sunt cele la care as fi vrut niste culori ceva mai intense.

    ReplyDelete
  9. @Girl Pearl este un Nikon D3100 cu obiectivul din kit (18-55mm)

    ReplyDelete
  10. @Papadiile Ruxandrei daca nu ai alte asteptari de la un aparat si nu te pasioneaza atat d emulkt fotografia, sa stii ca si aparatele compacte sunt bune, tehnologia se imbunatateste si chiar astea micute pot face poze frumoase, fara mari batai de cap. :) De exemplu sunt cele bridge (parca asa le zice) adica au mult zoom optic, calitate mai buna decat compactele dar obiectivul nu merge schimbat. Bine,acum cum iti doresti tu, evident, si DSLR-urile au Auto si Macro. :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram