De-ar fi toate dupa-amiezele de joi asa...



RO: Trebuie să vă povestesc despre 2 evenimente, unul mai drăguÈ› ca altul, la care am avut ocazia să iau parte joia asta È™i joia trecută, din acest motiv È™i titlul, ce frumos ar fi dacă fiecare joi ar fi aÈ™a. 8->


Ieri, ne-am adunat, "cu mic cu mare", destul de multe fete din blogosferă, ca să descoperim unde este faimoasa, pentru mine, ceainărie Infinitea. Zic faimoasă pentru mine, pentru că de mult îmi doream să fac o vizită pe acolo după ce m-au ispitit fashionistele noastre Oliviana (Wonder Fashion), Nookie (Fashion in my eyes), Mina (Glitter in my veins), Sandra and Eve (The Hearabouts) cu pozele lor minunate făcute în această ceainărie. Deci, vă imaginați entuziasmul meu în momentul în care am primit invitația de la Laura, brand manager, și am văzut că locul de desfășurare era fix ceainăria frumoasă din poze. Spre deosebire de Serendipity, unde am fost cu ocazia evenimentului Montagne Jeunesse, Infinitea este mai cochetă și mi se pare perfectă pentru o întâlnire între fete, îmi pare rău că nu am apucat să pozez fiecare colțisor, pentru că unde te uiți descoperi detalii inedite, ascunse printre multitudinea de plante și copăcei presărați pe toată terasă.



Motivul adunării noastre: să aflăm mai multe detalii despre gama de produse KillyS. KillyS este o gamă de produse È™i accesorii de ingrijile a unghiilor, produse distribuite de cei de la Apollo Mod, gazdele noastre, È™i disponibile în lanÈ›urile de supermarket-uri È™i hypermarket-uri.

Am băut ceai rece delicios, am mâncat prăjiturele bune iar Cristina Udrea, tehnician de unghii al saloanelor Keune Fashion Hair Studio, ne-a vorbit despre fiecare dintre produsele KillyS, despre tendințele în materie de culori și forme ale unghiilor pentru sezonul ce se apropie, a răspuns întrebărilor și nedumeririlor noastre.


Pe fiecare masă, se găseau produse KillyS, astfel că am avut ocazia să le și încercăm , dintre aceste produse am să amintesc:
  •  2 tratamente pentru unghii fragile 
  •  ulei de cuticule 
  •  soluÈ›ie pt îndepărtarea cuticulelor 
  •  tratament de netezire a unghiei (filler) 
  •  pilă de sticlă 
  •  buffer 
  •  pilă pt strălucire 
  •  creion pentru corectarea manichiurii cu 4 capete de rezervă 
Iar la sfârÈ™itul prezentării, fiecare a scris o întrebare pe unul din cartonaÈ™ele puse la dispoziÈ›ie È™i cele mai bune  10 întrebări au fost premiate. Iar asta nu a fost singura surpriză pregătită: în invitaÈ›ie ni se indica să nu ne accesorizam È›inuta È™i recunosc că asta m-a mirat, iar răspunsul l-am primit atunci când a apărut în faÈ›a noastră un coÈ™ maare plin cu pliculeÈ›e Meli Melo ce conÈ›ineau câte un accesoriu, o brățara sau colier È™i am fost È™i mai entuziasmată când am deschis plicul meu È™i am descoperit un colier drăguÈ›, panglică bleumarin înfășurată pe un lanÈ› auriu, îl ador, este exact în stilul care îmi tot place în ultimul timp.


ÃŽncă un detaliu drăguÈ› despre care vreau să vă povestesc a fost faptul că am avut È™i un dress code pentru eveniment: British style. ÃŽn momentul în care am citit partea asta, m-am tot întrebat cum de fac eu să respect dress code-ul, nu aÈ™ spune că acest stil mă caracterizează, dar cu puÈ›ină imaginaÈ›ie am reuÈ™it să compun o È›inută de care am fost foarte mulÈ›umită È™i pe care v-o voi arăta în curând, am să-i dedic o postare separată, pentru că merită.  :)




poza de deasupra si de jos by Razvan Danaila
za ladies and my partners in crime: Antonia (Macnetize), Catalina (Katynel), Georgia (Georgia's Mirror), Pixie (Not Another Beauty Blog), Ioana Dumitrache, Lucia (Jurnal de machiaj), Cristina (Shopping Therapy) care e fix in spatele cocului dragut al Larisei (La taina despre cosmetice), Aleka (Sunshine Sarah), Jules (Beauty by Jules) si Stella (Fashion Doctor)

Și acum să trec È™i la evenimentul de săptămâna trecută, unde am aflat mai multe despre produsele Titania, dedicate îngrijirii picioarelor. cadrul a fost cu totul altfel, dacă la KillyS a fost ca o întâlnire între prietene, la un ceai bun È™i poveÈ™ti, la Titania am fost invitate la Body Fly Gim unde Marian Cristian Marin ne-a învățat primii paÈ™i de Salsa.


Mie îmi place să dansez foarte mult, când eram mai mică eram destul de timidă dar atunci când dansam toată timiditatea dispărea, așa că m-a bucurat că voi avea ocazia să învăț câțiva pași de salsa, cu atât mai mult cu cât dansurile sud-americane îmi plac foarte mult. Și am dansat ceva, la sfârșitul orelor de dans eram cam obosită și m-am bucurat să mă așez pe scaun și să stau s-o ascult pe Jules povestindu-ne despre experiența ei cu produsele Titania.


De când am intrat în sezonul estival și automat am început să port păpucei, sandale, mi-am adus aminte că ar trebui să mai acord ceva atenție călcâielor, mai ales după ce m-am întors de la Paris, după atâta mers pe jos, am avut de făcut mult "damage control". Iar Titania ne poate fi de ajutor, cuprinzând diverse produse adresate diverselor nevoie pe care le pot avea picioarele noastre. Produsele sunt făcute în Germania și le găsiți în lanțurile de magazine Carrefour, Cora, Auchan și Real. Cred că ați citit destul de multe despre ele în ultimele luni, în blogosfera de beauty, au fost foarte populare. Eu aș amintit dintre ele:
  •  crema pentru călcâie crăpate 
  •  crema hidratantă 
  •  gelul răcoritor 
  •  spray deodorant pentru picioare 
  •  pilă de picioare 
Și pentru că îmi place să împărtășesc cu voi fiecare detaliu, iată È™i bunătățile primite cu ocazia evenimentelor, dacă vă interesează să vă vorbesc despre vreun produs KillyS, lăsaÈ›i-mi un comentariu. 


Ați încercat produse Titania sau KillyS? Sau ce v-ar tenta să încercați?

PS: Am descoperit ca exista o promotie KillyS in magazine, daca va tenteaza cumva sa incercati produsele:

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

11 comments:

  1. Nice pics! :)
    Tu de unde ai luat fotografii de la eveniment? Le-au pus undeva?

    ReplyDelete
  2. Le-am gasit acum in mail. sunt tare ametita :)

    ReplyDelete
  3. Tare fain, va invidiez! :*

    ReplyDelete
  4. Foarte frumos a fost :)
    Voi ati primit pozicile pe mail ?

    ReplyDelete
  5. Da, @Alyce, pozele de la eveniment puse de mine sunt primite pe mail :)

    ReplyDelete
  6. Ce dragut! Eu n-am putut ajunge la Titania, desi mi-ar fi placut sa invat cativa pasi de salsa :( pup!

    ReplyDelete
  7. Ce poze superbe ai facut! :)
    Mie imi place mult, mult, mult oglinda primita, sunt innebunita dupa ea. Si cred ca dau astazi o fuga la Real sa-mi cumpar uleiul galben pt cuticule, ca prea tare mi-a placut.
    Si vorba ta... sa fie asa fiecare zi de joi :)

    ReplyDelete
  8. @Lauren Ce pacat :(, ar fi fost frumos. Pup :*

    ReplyDelete
  9. @Georgiana Daa, si mie imi place mult oglinda. :D Hm, zici ca ti-a placut? Merita investigat atunci. :)

    ReplyDelete
  10. tare frumos ce-ati facut voi acolo :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram