OPI Gouda Gouda Two Shoes



RO: De când mă È›in să va arăt această ojă. Și totuÈ™i, deÈ™i am purtat-o de foarte multe ori în ultimele luni (cel puÈ›in o data pe lună), lenea învingea È™i nu apucam să fac poze cât era lumina È™i soare afară. Dar nu È™i de data asta.


 Când au apărut primele swatch-uri pentru colecÈ›ia Holland de la OPI, colecÈ›ie din care face parte È™i Gouda Gouda Two Shoes, multe culori mi-au atras atenÈ›ia dar atunci când am fost la Top Line, m-am hotărât că o să merg pe o culoare deschisă (pentru că aveam deja 2 OPI-uri închise) de care să nu mă satur: de un roz prăfuit cu siguranță nu mă voi plictisi prea curând, cu atât mai mult cu cât există un mic detaliu care îl scoate în evidenÈ›a față de alte rozuri prăfuite.


 NuanÈ›a: Gouda Gouda Two Shoes (somon prăfuit ce tinde È™i înspre bej cu mici particule aurii, are atâtea tente încât îmi este greu să o definesc)
 Aplicator: puÈ›in aplatizat
 Acoperire: acoperire bună È™i uniformă din 2 straturi
 Rezistentă: bună, fără top coat m-a È›inut cam 4 zile
 Timp de uscare: s-a uscat relativ repede, cam 10 minute
 Consistență: nu este aÈ™a lichidă ca alte oje OPI pe care le am,este puÈ›in mai vascosa, cremoasă
 Alte aspecte: 
  • din cauza consistenÈ›ei, mie mi se pare ceva mai dificil de aplicat față de cele mai apoase (Midnight in Moscow È™i Monsooner or later) È™i se usucă È™i mai greu decât ele 
  • mă aÈ™teptam ca particulele aurii să fie mai vizibile însă sunt destul de discrete, se văd mai bine atunci când unghiile sunt în soare sau fix sub o sursă de lumina 
  • este o culoare versatilă È™i cuminte ce poate fi purtat cu succes de cele care nu poartă culori neobiÈ™nuite pe unghii 
 Valabilitate: 24 luni
 Cantitate: 15 ml
 Unde cumpăr: 
Pentru a va arata oja am ales un mod mai deosebit de data asta, acum as vrea sa-mi spuneti voi daca va place abordarea sau daca vreti sa revin la pozele "clasice".



EN: I've been meaning to show you this nail polish for such a long time. And yet, though I have been wearing it intensively these past months (at least once a month), my laziness would always win and I'd never manage to shoot some pics while I had good lighting. But not this time.

When I first saw the Holland collection swatches, collection Gouda Gouda Two Shoes is a part of, a lot of colors caught my attention but when I thought about what shade I should actually buy, my first idea was to go for a light shade (because I already had some dark OPIs), a color I would not get bored of easilly: dusty rose is a color I wouldn't abandon quickly, especially one with a special detail that differenciates it from say, other dusty rose nail polishes.


The color: Gouda Gouda Two Shoes (dusty salmon that tends to go on the beige side with gold subtly glitter)
The aplicator: flattened
Coverage: uniform and opaque coverage with 2 coats
Resistance: quite good, lasted 4 days without a top coat
Drying time: ok, completely dry in about 10 minutes
Formula: it isn't as runny as some other OPIs I have (Midnight in Moscow and Monsooner or later), it's more creamier
Other notable aspects:
  • because of the consistency I find it a little more difficult to apply it than the more runny OPIs, they also dry faster than this one
  • I would have expected for the gold glitter to be more visible, you can see a little shimmer when the nails are in direct sunlight or directly under a light source
  • it's a versatile color, great for the ones that love to wear classical colors on their nails
Expiry date: 24 months
Quantity: 15 ml/0.5 Fl Oz

I tried a different approach to the pictures part of this article and I'm curious what do you think about it: do you like it or do you prefer the classic nails pictures?







primul meu gif, stiu ca nu e tocmai extraordinar, doar e primul

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

12 comments:

  1. Ce frumoasa este nuanta! Mie mi-au placut cele pe albastru foarte mult, dar si aceasta.

    ReplyDelete
  2. imi place mult! si-mi place mult si forma unghiilor tale :)

    ReplyDelete
  3. @Anca Pop mersi, hihi. ;;) A fost ideea prietenului meu sa-mi faca pozele respective si apoi m-am gandit ca ar fi mai interesant sa le pun intr-un gif daca tot mi-a facut burst. :D

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoasa nuanta,eu fiind dintre cele care nu poarta culori prea evidente pe unghii :)
    Frumoase pozele, chiar e interesant gif-ul.
    Sa o porti cu placere!

    ReplyDelete
  5. Dragute foc unghiutele:)

    ReplyDelete
  6. Pozele par destul de neclare( pixelate) in gif, dar cred ca daca maresti calitatea cumva sigur va iesi bine :)

    ReplyDelete
  7. @Monique i know :(, primele 2 din serie sunt mai clare iar celelalte au fost neclare si cred ca am pierdut din calitate atunci cand am creat gif-ul. Data viitoare incerc sa-l fac eu, acum l-am facut pe un site.

    ReplyDelete
  8. cat de haios e giful... mie imi place foarte mult prima poza si scrisul ...trebuie sa imi spui si mie cum ai facut cu fontul:X

    ReplyDelete
  9. Foarte faina si oja, si abordarea cu pozele. :)

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram