Ce iau in vacanta



RO: De data asta m-am gandit sa fiu mai harnica si sa va arat dinainte ce cosmetice voi lua cu mine in vacanta, de fapt, in vara v-am dat mai degraba sfaturi pe care eu le-am urmat acum atunci cand mi-am facut bagajul.

Ca sa nu o mai lungesc, am sa incep cu produsele de ingrijire si apoi va arat ce am luat in materie de produse de machiaj, pensule.


PRODUSE PENTRU FATA


  1. Eucerin Gentle Hydrating Cleanser pe care nu-l car cu totul si l-am pus intr-un flacon de plastic mai mic pe care l-am luat din Daiso.
  2. Tot la capitolul produse de curatare am mai luat o mostra de Skin Recovery Softening Cream Cleanser si RESIST Optimal Results Hydrating Cleanser, in caz ca o ia razna tenul se usuca, se irita sau mai stiu eu ce si sa am ceva mai bland decat Eucerin.
  3. RESIST Advanced Skin Replenishing Toner pe care-l iau cu totul pentru ca nu vreau sa ma complic si sa-l transfer in altceva, mai ales ca am si pompa la el. Pe viitor cred ca o sa transfer si lotiune tonica intr-o tub mai mic, ca sa n-o mai car pe toata cu mine.
  4. Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel, actuala mea crema hidratanta.
  5. RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum pe care-l folosesc seara, dupa crema Skin Balancing.
  6. Mostra de Skin Recovery Super Antioxidant Concentrate Serum pe care-l iau din aceleasi considerente ca Skin Recovery cleanser.
  7. Skin Perfecting 2% BHA Liquid nu cred ca-i o surpriza ca nu plec nicaieri fara BHA, ar fi fost frumos daca as fi avut o mostra ca sa nu ma car cu tot tubul dar sigur voi avea in plan achizitionarea catorva mostre de BHA, ca sa mai usurez bagajul, pentru ca inca nu-l folosesc in fiecare zi.
  8. Differin crema 0.1% nu putea sa lipseasca nici el, nu-mi mai vine sa ma intorc la retin-A de cand am inceput sa-l folosesc.
  9. Mostra RESIST Weekly Resurfacing Treatment 10% AHA pe care o tin de mult timp, momentan folosesc tratamentul o data la 3 seri deci il voi folosi cel putin de 2 ori dar mostra imi va ajunge pentru cele 2 dati. Si am mai scapat de un produs din bagaj dar nu am sacrificat rutina de inrijire pentru asta. :D
  10. Nivea Baby Sun Protection Lotion SPF50 pe care o urasc cat cuprinde pentru ca lucesc de la ea ca un bec dar care nu mi-a facut nicio problema, asa ca pana gasesc inlocuitor de SPF50 ma vad nevoita s-o folosesc. am avut probleme cu cremele cu SPF30 pe care le am, despre care va voi povesti intr-un viitor articol asa ca nu vreau sa risc si prefer sa lucesc decat sa am alte probleme.
  11. Ulei de jojoba si ulei din samburi de struguri pe care le-am pus in 2 recipiente (uleiul de jojoba nu apare in poza) de la mostre de seruri Mario Badescu. Sunt minunate recpientele si le-am pastrat special pt asa ceva si le iau in caz de orice, uleiul din samburi de struguri il pot folosi si pentru a-mi hidratata mainile, cuticulele, e bun sa fie acolo si nu ocupa mult loc. 
Gata cu produsele de fata si desi insirate aici par multe rau, ca volum ocupat am iesit in castig fata de alte dati. Ah, si daca ati observat ca lipseste un demachiant din lista, nu-l car special pentru ca in Franta ma asteapta 1L de Sensibio H2O, am dat "comanda" pentru ele inca din Decembrie iar acum intru in posesia lor.  :D

PRODUSE PENTRU CORP SI PAR



  1. Nature's Gate Biotin Strenghtening Shampoo care sta cumiste intr-un tub de cateva luni. Desi sigur as avea sampon si nu era musai sa-l car cu mine, nici nu ma mai gandesc sa incerc ceva necunoscut si a ma trezesc cu matreata, mancarimi sau cine stie ce.
  2. The Body Shop Wild Cherry Shower Gel miroase demential, daca la par nu sunt dispusa la renunt la produsele mele obisnuite, la geluri de dus si creme de corp nu ma stresez.
  3. The Body Shop Neroli Jasmin Body Lotion e luata pe acelasi sistem cu gelul de dus, dar m-am hotarat sa o consum cat mai repede ca sa pot sa folosesc pe viitor tubul pentru a-mi lua lotiuni de corp mai eficiente.
  4. CHI Silk Infusion de la care am mostra asa ca sunt tare incantata ca vine intr-o cantitate mica, dar si daca l-as fi avut in vreuna dintre variantele full size l-as fi luat oricum pentru ca imi place la nebunie. Pacat ca are un miros odios dar ca sa vedeti ca imi place atat de mult, il folosesc mereu si indur mirosul si plangerile din partea lui iubi (tot legate de miros) pentru ca efectele merita.
  5. Deodorantul Crystal Essence a trebuit sa-k transfer intr-un alt tub cu atomizor pentru ca cel cu care vine e de toata jena si ajunsese sa nu mai pulverizeze nimic, totul se scurgea. Desi ambalajul original mi-a dat batai de cap, niciun moment nu m-am gandit sa renunt la el pentru ca este singurul deodorant incercat de mine in ultimul an care isi face treaba ok si nu-mi pateaza hainele. 
  6. Parfumul pe care l-am ales pentru aceasta vacanta este GAP 1969 si am luat varianta mica a lui dar am bagat in bagaj si Travalo cu Enigma de la Oriflame. :))

PRODUSE DE MACHIAJ


St->Dr: Yves Rocher Sexy Pulp gloss, NYX Sao Paulo, Monte Carlo, Bonfire si Essence Vampire's Love lip tint

  1. Am stat putin pe ganduri atunci cand a fost sa aleg fondul de ten pe care sa-l iau, am redescoperit de curand Ideal Flawless si mi-am adus aminte de ce imi placea atat de mult, dar intr-un final am ales sa iau Miss Sporty So Matte doar pentru ca e bine formulat, ceea ce IF nu este dar ca textura si finish imi place mai mult.
  2. Corectorul este acelasi ca in vara, LA Girl PRO.conceal.
  3. Ca primer pt ochi si solutie pt cand imi e prea lene sa-mi fac ceva la ochi, normal ca tot la Too Faced Lockdown Bedroon Eyes am ajuns, ador produsul asta pentru ca este la fel de bun ca originalul TFSI dar il pot folosi si pe post de fard crema.
  4. Evident ca paleta pe care am ales s-o iau cu mine este Urban Decay Naked, need I say more? ;) de altceva nu am nevoie
  5. Sleek Face Form e un produs minunat pentru calatorii, am la un loc pudra de contur, fard de obraz si iluminator.
  6. Pentru ca am zis ca nu pot merge doar cu un fard de obraz, am apelat, din nou, NYX Cream Blush Rose Petal, as fi luat Elf HD Blush dar nu aveam chef sa car si pensula stippling.
  7. Rimelul pe care l-am ales a fost Benefit They're Real, imi place formula lui dar periuta imi place si mai mult, in Aprilie veti putea citi pe blog atat despre el dar si despre badGAL Lash.
  8. Pentru sprancene am luat duo-ul pe care l-am folosit in ultimul timp: creionul Physician's Formula si fardul Jordana, cititi aici mai multe despre fiecare.
  9. De data asta am fost mai cumpatata la capitolul produse de buze si am luat: NYX Soft Matte Lip Cream Sao Paulo si Monte Carlo, NYX Xtreme Lip Cream Bonfire, Essence Vampires Love lip tint si Yves Rocher Sexy Pulp volume gloss. Am mers pe produse foarte rezistente iar luciul de buze e ca sa am ceva mai cuminte.
  10. MAC Fluidline Blacktrack pentru ca m-am hotarat sa nu mai sar peste tus, vreau sa ma fortez sa-l folosesc mai des asa ca l-am luat.
  11. Pudra este "the usual", Rimmel Stay Matte.

PENSULE


Asa cum va aratam in aceasta postare, am folosit husa de la setul Core Collection Real Techniques si iata ce am pus in ea. Daca ati apucat sa cititi postarea despre pensulele preferate veti observa ca aproape toate se regasesc cu cateva in plus.
  1. Real Techniques Buffing Brush
  2. Sigma F80
  3. Real techniques Contour Brush
  4. Ambele Sigma E25
  5. Eco Tools Buffing Concealer Brush
  6. Eco Tools Concealer Brush
  7. Urban Decay Shadow Brush
  8. Eco Tools Smudge Brush
  9. Eco Tools Highlight Brush
  10. Eco Tools Eye Shadow Brush
  11. Eco Tools Shade brush (acelasi link e valabil si pentru pensulele 8-10)
  12. Pensulele din mijloc nu au mai intrat si le-am bagat la un loc cu produsele de machiaj, pensula unghiulara, cea de tus si cea cu pieptan pentru gene si sprancene
***

Cam astea ar fi cosmeticele, la capitolul haine nu am luat cine stie ce, din pacate, cat stau in Lyon va ploua iar dupa experineta din Paris, stiu deja ca nu voi avea niciun chef de ceva "fancy", ar fi fost tare frumos daca as fi putut sa pozez niste tinute, dar am un noroc cu vremea asta... :(

Ne "auzim" peste o saptamana, sper sa fie netul ok la hotel si sa pot macar pe Facebook sa mai postez cate ceva.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

12 comments:

  1. Ce pensule curate. Ma simt tare vinovata ca trebuies sa le spal urgent pe ale mele:))

    ReplyDelete
  2. si eu am venit din Paris aseara si mi-am achizitionat Bioderma si Differin :D. apropo tu cum folosesti Differin?

    ReplyDelete
  3. Calatorie placuta, have fun! Sunt curioasa daca le vei folosi pe toate :D

    ReplyDelete
  4. @Anonymous Ce frumos! Differin-ul il folosesc exact cum foloseam Retin-A la momentul in care am facut schimbarea, o data la 2 seri (dupa lotiune tonica, poti cauta in rutinele postate in trecut ca sa vezi cum foloseam Retin-A-ul), daca nu foloseai deja tertinoizi, iti recomand sa incepi prin a-l aplica o data la 3-4 seri si sa cresti treptat frecventa, in functie si de rutina ta de ingrijire. Desi e mai bland, tot e posibil sa te trezesti cu descuamari, piele uscata samd :)

    ReplyDelete
  5. Calatorie si distractie placuta!
    Incep si eu sa ma gandesc de unde fac rost de niste recipiente mici, ca o sa urmeze un concediu in mai si sper sa plecam pe undeva atunci. Cum n-am Daiso si recipientele de la Sephora sunt cam scumpe, trebuie sa vad cum ma orientez...

    ReplyDelete
  6. Sa inteleg ca nu sunt singura innebunita dupa rimelul de la Benefit??? Il iubesc pur si simplu!
    Azi admiram setul Bornze of te Champions, si il vreau neaparat!

    ReplyDelete
  7. imi place cum ai impachetat, semanam mult, si eu folosesc multe miniaturi cand e cazul si recipiente etc., dar fara a ma dezice de rutina obisnuita. recunosc, uneori iau mai multe, dar doar daca merg cu masina si pot cara tot ce vreau :D pe avion nu e chiar asa, le inghesui tare. o sa fac poate si eu o postare asemanantoare, cand vin in tara, ca pana atunci nu se intrevede alta calatorie mai lunga de o zi :). te pup, drum bun si have fun :*

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Ce ingrijite sunt pensulele tale! <3
    Tin sa precizez ca mi se pare super tare cum ai reusit sa bagi toate produsele intr-o gentuta asa micuta, ma asteptam sa le cari in 2,3 pe toate D:

    ReplyDelete
  10. @Miu Miu pey dar le-am spalat special inainte de a pleca :D

    ReplyDelete
  11. Si eu urmeaza sa plec peste o saptamana, e super utila postarea, ma mai pot inspira de aici :)) Am vrut si eu sa iau un set de mostre, dar n-am mai apucat. Va trebui sa car dupa mine recipiente peste recipiente. Should be fun :)

    ReplyDelete
  12. Calatorie placuta!

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram