5 pasi pentru portfardul perfect de calatorii

RO: De fiecare data cand v-am vorbit despre kit-urile mele de vacanta am pus accentul pe produsele de ingrijire si cum putem sa gasim echilibrul intre produsele de care avem nevoie si produsele pe care vrem sa le luam astfel incat sa nu caram prea mult cu noi. Dar pentru ca sunt foarte entuziasmata de posibila mea urmatoare destinatie de vacanta, m-am hotarat ca de aceasta data am sa ma refer strict la produsele de machiaj. Am pentru voi cativa pasi pe care ii puteti urma pentru a va adapta portfardul fiecarei situatii si astfel sa luati, pe cat posibil, numai produse pe care sa le folositi.


1. Durata vacantei - portfardul meu va arata diferit daca plec pentru un weekend decat daca plec pentru o saptamana. Pentru un weekend puteti opta pentru cateva produse cheie si nu aveti nevoie de o varietate mare de produse/culori. Dar daca vacanta se extinde pe o perioada mai mare, e foarte posibil sa va plictisiti de acelasi look timp de 7 zile asa ca putina diversitate nu strica.

2. Destinatia este din nou un punct important pentru ca una este sa pleci o saptamana la munte, sa urci pe munte, sa faci drumetii si altceva este sa te plimbi o saptamana prin cochetul Paris. Eu aleg un look mai finisat atunci cand vizitez orase, mizez pe unul natural, luminos si bronzat daca sunt la mare iar cand sunt la munte pe ceva minimal (uniformizarea tenului, sprancene si balsam de buze). Iar anotimpul va influenta de obicei alegerea texturilor produselor sau chiar a culorilor.

3. Pe piata gasiti numeroase variante de palete ce includ atat produse pentru ten cat si pentru ochi, chiar si buze asa ca o astfel de paleta va va fi super utila in vacanta pentru ca va ocupa mai putin loc. Fie ca alegeti una dintre cele existente sau ca va creeati propia paleta de calatorie, veti vedea ce usor va fi cu ea. 

4. Daca iti place sa experimentezi si sa porti in fiecare zi alt machiaj dar ca sa nu iei foarte multe variante pentru fiecare parte a machiajului gandeste-te cu ce iti place sa te joci cel mai mult si axeaza-te pe acel lucru pastrand cat mai putine produse in rest. Daca iti place sa porti in fiecare zi alte culori la ochi, ia mai multe palete, sau palete cu mai multe culori dar incearca sa alegi un blush versatil si eventual 1-2 produse de buze. Rujurile sunt pasiunea mea, cat mai multe si intense asa ca mereu aleg aceeasi paleta de ochi, cam acelasi blush si mai multe rujuri in nuante cat mai variate.

5. Evita sa iei cu tine produse pentru ten noi, produse pe care nu ai apucat sa le incerci bine si nu stii cum se vor aseza, cum se vor pastra pe ten de-a lungul zilei si cel mai important, cum va reactiona tenul. In vacanta ar trebui sa te gandesti ce sa mai vizitezi, nu sa te gandesti ca nu-ti va rezista fondul de ten, ca fardul de obraz dispare dupa cateva ore sau ca ai avut o reactie la vreunul dintre ingredientele formulei. Mergi pe produsele care-ti plac si de la care stii la ce sa te astepti.

***

Daca tot v-am spus ca planuiesc o noua plecare, am sa va arat si ce as lua in portfard. Destinatia e pe malul oceanului si va fi cald, numai bine cat sa-mi iau portia de vreme calda si frumoasa inainte de a incepe frigul aici in Romania. Asa ca urmand cei 5 pasi am ajuns la urmatoarea selectie de produse.



Pentru ten as alege ceva cu acoperire mica, doar pentru uniformizarea tenului, ca NIVEA BB Cream, care sa dea putina culoare si acoperire dar lasa un aspect natural. Nu vreau ca tenul sa arate incarcat, chiar daca nu va fi perfect dar as rezolva punctual problemele cu un creion verde care sa neutralizeze roseata si un corector pentru cearcane si eventualele pete/cosuri. Pudra e nelipsita iar ca fard de obraz am ales unul cremos intr-o nuanta naturala de roz trandafiriu si cea mai noua pudra de conturare a fetei care a venit sa completeze paleta mea de calatorii.


Paleta Naked Basics are toate nuantele neutre de care am nevoie, 5 mate si una perlata pentru iluminare iar daca am chef totusi de o culoare perlata si pe ploape in vine in ajutor cea din paleta mea personalizata. Sa nu uitam de primer, ca machiajul sa reziste toata ziua, produsele pentru sprancene, rimel si doua creioane, unul pentru pleoapa si unul pentru conjunctiva.


Ajungem la slabiciunea mea: produsele pentru buze. Cu greu m-am hotarat ce sa aleg penru ca as fi luat inca cel putin tot atatea rujuri pe langa cele din poza. In cele din urma am ales un ruj visiniu, in ton cu toamna, unul rosu-portocaliu, un nude, fardul de obraz cremos ce poate fi folosit si pe buze si nelipsitul balsam de buze.

Sa nu uitam pensulele, fara de care nu se poate, nici macar in vacanta. 


Si am ajuns la ultimul pas, demachierea, iar atunci cand plec in vacanta aleg mereu o apa micelara, ca NIVEA 3-in-1 Micellar Cleansing Water pentru ca o pot folosi la ochi dar si pe ten, pentru ca sunt dependenta de acest tip de demachiant dar si pentru ca sunt comoda si nu am chef sa ma complic cu altceva.

Ma distrez de fiecare data cand imi amintesc cate produse de machiaj obisnuiam sa iau cu mine acum cativa ani, in ideea de a fi acolo, in caz ca am nevoie. Evident ca nu se ivea ocazia si ca nu aveam nevoie de toate. Evident ca nu ma apucam sa experimentez cu noi culori, combinatii sau look-uri atunci cand sunt plecata asa ca tot la un machiaj minimal ajungeam. Dar nu-i nimic pentru ca omul cat traieste invata si cu fiecare plecare devin din ce in ce ai eficienta atunci cand imi fac bagajul.

Voi ce pasi urmati atunci cand va pregatiti portfardul de calatorie?

*Cu acest articol particip la concursul NIVEA organizat de A Beauty Tale, asa ca va rog sa-mi tineti pumnii.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

16 comments:

  1. Multa bafta!
    Pe mine ma amuza cand imi amintesc ca, de cateva ori chiar, am luat cu mine fond de ten abia cumparat, neincercat si a fost un esec, cum altfel.
    Totusi, as merge pe o paleta sleek pentru ca are ceva mai multe nuante si e cam lafel de mare ca naked basics.
    Toate cele bune!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :* Oh, paletele Sleek le luam inainte dar au prea multe culori pentru nevoile mele. :))

      Delete
  2. Ce postare frumoasa, si pzoele pe masura. Ce de fiecare data. Iti urez multa bafta, Jully.

    Pupici

    ReplyDelete
  3. Succes, draga mea. Sunt curioasa cum ti s-a parut bb cream-ul, eu stiam ca e cam inchis, dar poate merge vara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi :* Da, e inchisa prima nuanta pt noi dar e ok acum cat inca mai am putina culoare. Si stii caa eu folosesc spf mineral si pelicula alba mai ia din intensitatea culorilor fonduripor de ten. In rest, e destul de emolient si dewy pe ten si cam prea parfumat. Pup.

      Delete
  4. Si eu incerc sa iau cat mai putine produse cand plec, inainte luam tot felul de produse "sa fie acolo in caz de ceva..." si bineinteles ca nu le foloseam :P Te pup

    gya-make-up.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ce poze frumoase...probabil ca ai mai mentionat pe blog, ce aparat folosesti?
    Al meu nu prea ma ajuta cand n-am lumina buna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Folosesc un DSLR Nikon D3100 si diverse obiective. Imi aduc aminte ca aveam si eu probleme cu lipsa luminii atunci cand foloseam compact, cheia e in modul Programabil sau chiar Manual, daca ai. Asa o sa poti controla tu setarile ca sa conpensezi pe cat posibil pt lumina slaba. Pup :*

      Delete
    2. *compensezi, se vede ca am comentat de pe telefon

      Delete
    3. Eu am un canon d400 cu obiectivul de baza dar mi se pare tare slabut cand nu e lumina buna, cu toate setarile lui..mi e groaza ca de acum nici in weekend cand pot poza la pranz n o sa mai fie soare :))
      Mersi :*!

      Delete
    4. Nu se poate :) Creste timpul de expunere, deschide diafragma la maxim, creste ISO la maxim, eventual foloseste un trepied pentru stabilizare (la timpi de expunere mari - eu am folosit pana la 8-10 secunde) si foarte important: pozeaza in format RAW si editeaza pe RAW. Ai sa vezi ca e o mare diferenta intre ce poti face cu un JPEG fata de ce poti face cu un RAW. Pup :*

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram