Benefit Big Easy

review benefit big easy

RO: Daca ar fi sa aleg un produs pentru ten pe care sa-l declar preferatul acestei veri, cu siguranta as alege Benefit Bigger Than BB Big Easy, un BB cream diferit de orice v-ati astepta de la variantele non-coreene:  acoperire mica, adresat cu precadere tenurilor normale spre uscate, creme colorate cu o alta denumire.

Benefit Big Easy este prezentat ca un produs ce ofera un echilibru intre hidratare si matifiere, cu o textura “cream-to-powder” care se topeste pe ten ca o crema dar cu un finish light si mat, nuante ce se adapteaza si formula imbogatita cu antioxidanti.

benefit big easy packaging

In realitate, ingredientele benefice sunt intr-o concentratie mica pentru a avea vreun efect asupra tenului dar oricum tenul trebuie hidratat corespunzator inaintea aplicarii lui. Si nu uitati de protectia solara daca esti zi. Chiar daca Big Easy are SPF 35, nu aplicati cei 1.25 ml necesari pentru asigurarea factorului de protectie de pe ambalaj si nu v-as recomanda s-o faceti pentru ca incarcati prea mult tenul iar cheia lui Big Easy este sa aplicati un strat subtire. Dar si asa, factorul de protectie mare este un plus ziua si un minus pentru fotografia cu blit.

benefit big easy

Desi l-am incercat si in primavara, abia vara am ajuns sa-l folosesc foarte des. Desi eu am nuanta 4 din 6, culoarea nu este atat de inchisa si se adapteaza frumos nuantei tenului. Iar aplicat peste crema mea cu SPF mineral si care lasa pelicula alba, nuanta rezultata era perfecta.

Consistenta usor cremoasa usureaza aplicarea produsului iar metoda mea preferata de aplicare este cu degetele, asa il pot intinde foarte bine. Odata aplicat aplicat pe ten lasa un ten catifelat si mat, nu evidentiaza porii, ba chiar ii camufleaza, uniformizeaza foarte bine culoarea, acopera rozaceea mea iar gradul de acoperire as spune ca este mediu si chiar daca aveam vreun cos sau vreo pata nu simteam nevoia sa revin asupra lui cu un corector.

benefit big easy

Finish-ul este usor pudrat dar arata foarte natural pe ten si daca nu aveti un ten gras, nu va fi nevoie sa-l fixati cu pudra. In zilele in care l-am purtat peste Bioderma ABCDerm Solaire nu am simtit nevoie de a pudra tenul chiar daca am stat machiata de dimineata pana seara pentru ca nu era nevoie. Si o alta combinatie excelenta este Big Easy cu The POREfessional: am aplicat primer-ul in zona T prin miscari de tapotare, apoi am venit cu Big Easy si chiar daca aplicasem o crema cu SPF care luceste inca de la aplicare, dupa cateva ore bune, tenul arata bine.

benefit big easy applied on face

Daca aveti zone uscate si descuamate, nu se va aseza perfect peste ele dar nici nu va arata foarte rau. Avand in vedere ca este un produs pentru tenurile mixte si grase, nu se agata atat de rau in acele zone mai uscate asa cum am mai intalnit la alte fonduri de ten cu texturi mai emoliente.

Asa ca daca sunteti in cautarea unui fond de ten/BB cream pentru un ten normal/mixt/gras, cu o acoperire medie, finish mat, rezistent si daca aveti un buget mai generos la dispozitie, va recomand sa mergeti in Sephora si sa incercati Benefit Big Easy. 

benefit big easy

benefit big easy ingredients

Produs Benefit Big Easy
Nuante disponibile
6
Textură  cremoasa
Rezistenta de la aplicare pana la demachiere
Cantitate
35 ml
Expiră  12 luni de la deschidere
Ingrediente  conform pozei de mai sus
Rezumat
+ textura placuta
+ aspect natural
+ rezistenta indelungata
+ nu necesita fixare cu pudra
+ culoarea se adapteaza tenului
+ grad mediu de acoperire
+ formula fara iritanti

Unde cumpar magazinele Sephora
Rating:

Cum vi se pare Big Easy?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

7 comments:

  1. Stii deja ca m-ai tentat demult cu el, insa rezist cu stoicism... :D
    Arata foarte bine pe ten si imi plac mult pozele!

    ReplyDelete
  2. Ha!! La tanc cu reviewul asta. Chiar zilele trecute ma intrebam cum o fi BB-ul asta. Se vede chiar frumos aplicat, pare natural asa, dar ai si tenul fara prea mari imperfectiuni ce-i drept. Arata la fel de bine si fara BB :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, esti tu foarte draguta. :P Ma bucur ca ti-a fost de ajutor review-ul chiar iti recomand sa-l incerci si sa vezi pe propria piele ce misto e. Pup :*

      Delete
  3. Mie mi se pare ca nu as da 130 RON pe el. In rest, pare ok, BB cream-urile sunt niste produse la care eu una revin mereu, desi uneori zic ca nu le vad rostul. E un fel de love/hate relationship.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu intamplator am si specificat ca trebuie sa ai un buget destul de generos pentru produs. :)

      Eu nu sunt adepta BB cream-urilor, cel putin a celor "non-coreene", le consider doar creme colorate emoliente si atat. Decat asa, mai bine ma duc si-mi iau un SPF colorat, ala macar stiu ca face ceva. :D Big Easy mi-a inselat asteptarile si d-asta mi-a si placut atat de mult.

      Delete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram