The Cinderella Tag

RO: Daca ar fi sa aleg un blog care ma ispiteste mereu, mai ales cu produse mid si high-end, as numi-o pe Andreea "ispititoarea sefa". Youtube-ul ma omoara, recunosc, dar ea ar fi pe partea de bloguri, le spune cum le-o spune, dar o face bine, si am recunoscut-o public, la Beauty Blogger Meeting-ul de acum un an.

Ea a preluat de la Fleur The Princess Tag ce presupune nominalizarea a cate un produs high-end pentru fiecare dintre categoriile lepsei si m-a nominalizat. Doar ca, cred ca se observa si din produsele prezentate pe blog ca eu tind in general spre produsele "drugstore". Sigur, am si cateva produse high-end pe care le iubesc de numa', numa' dar nu destule cat sa am pentru fiecare categorie asa ca de aici a venit ideea de  The Cinderella Tag in care, poate ca ati ghicit, voi include produse accesibile ca pret dar care m-au impresionat.

***


Fond de ten

Revlon Colorstay normal/dry skin *first impression* este cel care-mi vine in minte si care imi e, pana in momentul de fata, cel mai drag. Nu-l mai am in momentul de fata doar pentru ca sunt atatea si atatea variante, atatea si atatatea tentatii, dar imi placea gradul de acoperire, finish-ul, consistenta, am scris acum "o mie de ani" cateva impresii.

Anticearcan

Fara doar si poate: LA Girl Pro.Conceal *review*. Foarte ieftin si neasteptat de bun, adica atat de bun incat l-am aplicat pe cineva cu riduri pronuntate si adanci in zona ochilor iar 8 ore mai tarziu, nu era strans in riduri si va jur ca daca nu as fi vazut, nu as fi crezut. Sa va mai spun ca gama de nuante este chiar foarte variata? Dar partea proasta este ca trebuie comandat ori de pe Cherryculture, ori de pe BeautyJoint.

Pudra

Hm...hm...nu m-a impresionat vreo pudra foarte mult pana acum dar cred ca fondul de ten pudra de la Physician's Formula Healthy Wear SPF50 *review* iese fruntas pentru ca matifiaza dar nu exagerat, finish-ul nu este complet mat si pentru ca, chiar si aplicat intr-o cantitate mai mare, arata bine, chiar si reaplicat. Ah, si eu l-am folosit in 90% din cazuri pe post de pudra.

Bronzer

Bourjois Bronzing Primer intra fara discutii, pentru textura, aplicare, miros si pot continua. Sper sa termin si eu saptamana asta review-ul pentru el, cu poze cu tot si sa va povestesc pe larg despre produs.

Fard de obraz

NYX Cream Blush in nuanta Rose Petal *review* si cu asta am terminat, nu va mai inebunesc cu el. :))

Iluminator

Oh, boy, avem o problema mare aici pentru ca am 2, unul drugstore in paleta Sleek Face Form, unul mai scump, Illamasqua Illuminator *first impressions*,  iar mie imi place mai mult Illamasqua. Se pune faptul ca l-am luat foarte ieftin? Am dat doar 5 lire pe el. :D

Fard de ochi

Desi in ultimul an m-am cam invatat cu paletele mele Urban Decay, Maybelline Color Tattoo in nuanta On&On Bronze iese invingator in fata tuturor celorlalte mai din sfera drugstore pentru ca il folosesc destul de des si constant, nu cum se intampla cu celelalte pe care le scot mai degraba in functie de anotimp sau preferintele coloristice de moment.


Dermatograf

Desi l-am cam lasat de izbeliste, Avon Supershock in nuanta Blackberry este preferatul meu. Formula este foarte misto iar culoarea speciala.

Rimel

As spune Maybelline The Rocket Waterproof, desi este un adevarat chin sa-l demachiezi, probabil tot asta il si face sa stea pe gene si sa nu se intinda pe pleoapa si sub ochi asa cum o face The Colossal Waterproof.

Ruj

Mi-a fost foarte greu sa ma hotarasc la un ruj dar as spune ca atunci cand port pe buze Flormar LongWearing L10 *review* ma simt speciala, poate si pentru ca e o culoare mai, neobisnuita, sa zicem.

Luciu de buze

Nu sunt o fana a clasicelor luciuri de buze si nici produsul inclus nu e chiar un luciu de buze, ii spune lac de buze, dar Rimmel Apocalips in nuanta Stellar este ca un ruj lichid. In trecut probabil as fi pus un NYX Soft Matte Lip Cream, insa, si nu-mi vine sa cred ca spun asta, textura luciurilor Apocalips imi place putin mai mult decat cea a SMLC.

Sprancene

Desi inca nu sunt 100% multumita si ma tot bate gandul s aincerc si alte produse, dintre cele folosite pana acum, fardul de sprancene de la Jordana in nuanta Brown *review* este produsul preferat si nu prea am ce sa-i reprosez.

Random

In primul rand ar fi spuma de curatare Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash la care ma uit zi de zi cu tristete, cum se tot consuma si as mai include pensulele Real Techniques *review Core Collection * review Eye Starter Set*, calitate foarte buna la un pret la fel de bun.

Unghii

Ulala, nu merge sa zic OPI, nu-i asa? :)) Damn! Complicat...stati sa ma duc sa studiez cutia de oje. Dupa un studiu aprofundat, as spune ca preferata mea dintre ojele ieftine este Kiko #245.

***

Si se pare ca am ajuns la finalul lepsei, sper ca v-a placut varianta mea si as vrea sa le nominalizez pe Anca, Georgia si Adina, as fi curioasa sa aflu nominalizarile lor. Stiu ca si ele s-ar regasi mai degraba in varianta mea dar va invit sa preluati si The Princess Tag, asa o sa am ce adauga in wishlist pentru Mos Craciun. :D

Voi ce produse ati include in categoriile mentionate?


*poza swatch Kiko via

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

6 comments:

  1. Mi-am luat si eu fondul de ten de la Revlon si-mi place tare mult. Din pacate, mi-am luat o nuanta care e cam deschisa pentru tenul meu si astept sa vina iarna sa-l pot folosi cum se cuvine. Ma gandesc ca atunci mai merge sa fiu ceva mai palida decat de obicei :))
    Multumesc frumos ca ai facut leapsa :D

    ReplyDelete
  2. Am savurat tag-ul acesta de la inceput pana la sfarsit, mi se pare mai mult decat inspirat si util!!

    ReplyDelete
  3. Maybelline The Rocket este ÅŸi preferatul meu :-)
    Iar oja Kiko, o splendoare! :-)

    ReplyDelete
  4. Revlon Colorstay si Maybelline The Rocket sunt preferatele mele si le folosesc zilnic.
    La pensulele Real Techniques tanjesc de mult :d

    ReplyDelete
  5. Daaa, citisem la una dintre fete ca tu esti vinovata pentru tag`ul asta frumos!
    eu vreau sa il fac si pe cel de printesa, oricum nu am chiar toate-toate produsele din fiecare categorie...
    nu folosesc de exemplu, anticearcan, sau bronzer, eyeliner folosesc foarte rar... fiecare e cu ale ei :)
    dar l-am facut pentru ca mi-a placut!
    am sa iti scriu si cand il fac pe celalalt, sa il vezi si pe el :)
    http://www.artliving.ro/the-cinderella-tag/

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram