Promotii tentante in DM #7

RO: Repede, repede, sa va arat ce promotii mai au cei de la DM pentru perioada urmatoare si tin sa va spun ca de data aceasta sunt cateva.

Oferte la parfumuri, cum ar fi Lady Gaga Fame 50ml, 89.99 lei (184) sau Naomi Campbell Queen of Gold 30 ml, 69.99 lei (125).



Fond de ten Max Factor Lasting Performance + Pudra Creme Puff 49.99 lei

Imi aduc aminte ca fondul de ten arata foarte bine pe Georgia si ca este bine formulat, iar pudra matifiaza bine, am avut-o acum ceva mai mult timp si am fost foarte multumita de ea.

Rimelurile  Max Factor 2000 Calorie 20.49 lei (34.99) si 
Astor Big&Beautiful BFLY 16.99 lei (26.49)

Creion de ochi Max Factor Wild Shadow 25.99 lei (39.99)


Fond de ten spuma Rimmel Stay Matte 14.99 lei (21.49) si 
Maybelline Affinimat 21.99 lei (41.99)


Doua fonduri de ten noi care promit acelasi lucru, un finish mat, si cu texturi diferite, una spuma si cealalta lichida. Am incercat sa caut si ingredientele, pentru Affinimat nu am gasit asa ca m-am gandit sa ma duc direct in magazin si sa le studiez atent, eventual le fac si niste poze si revin cu un update.

Se pare ca cei de la Rimmel au oferta de -30% la acest fond de ten pentru ca l-am gasit la oferta si in Cora.

Geluri de dus I love... 500 ml 18.99 lei (29.99) si 
Enliven 500 ml 1+1 17.24 lei  (50% reducere la al doilea)


Apropo de promotii la geluri de dus, in Franta am observat ca atunci cand era vreo promotie la gel de dus rafturile erau goale, nu mai gaseai nimic, francezii luau tot, la noi...nu prea.

***

Iata si magazinele ce urmeaza a fi deschise in perioada urmatoare si in care beneficiati de reducerea de 15% si de promotii speciale.


Promotiile sunt valabile in perioada 7.11-3.12.2013 iar mai jos puteti rasfoi catalogul complet. Pentru a va salva in calculator, o puteti face de aici si apoi aici pentru a doua parte.





Veti profita de noile oferte?

PS: nu ma pot abtine sa nu va arat gafa de print, se pare ca nu se mai scrie beautiful, ci beautyfull, lasand la o parte faptul ca nici numele produsului nu l-au nimerit. Ntz...ntzz...ceva mai multa atentie data viitoare.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

13 comments:

  1. Eu mi-am luat online Affinimat, DM nu am in apropiere si intr-un viitor apropiat nu cred ca ajung, dar e un pret foarte bun la DM. Ma mai tenteaza si gelul de la I love pentru ca nu am avut vreun produs de la ei si sunt curioasa cum sunt. Dar poate pentru el fiind la o oferta foarte buna ma duc pana la DM sa vad ce si cum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din cate am citit si parca mirosit, produsele I love... stau excelent la capitolul miros, si asta mi se pare un mare plus pentru gelul de dus. :D

      Delete
    2. excelent e dusul si crema de corp I Love, le-am luat tot la promotie cu 1+1 si m-a tinut foarte mult gelul fiind 500 ml si nu iti trebe decat o cantitate mica

      Delete
  2. Rimelul de la Max Factor trebuie sa il iau! E printre preferatele mele. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stiam eu ca are fane, d-asta am zis ca trebuie neaparat sa-l mentionez in postare. :)

      Delete
    2. Si eu ma duc dupa el, desi n-am voie sa il deschid pana la anu'! Sarumana de pont :*

      Delete
  3. sigur o sa pun si eu mana in sfarsit pe cele 2000 calorie

    ReplyDelete
  4. Maybelline Affinimat - îl vreau! :-)

    ReplyDelete
  5. Multumesc mult pentru postarea asta! Mi se pare ca preturile la produsele de machiaj sunt mai mari la DM decat in alte magazine, dar ofertele nu sunt de ratat :)
    Am trecut si eu azi si am luat rimelul 2000 Calorie cu periuta curbata (de departe preferatul meu, din pacate am gasit unul singur la magazinul din Promenada), un ruj Max Factor Color Elixir, fondul de ten Stay Matte de la Rimmel si un spumant de baie Balea (doar 5 lei). Cred ca ma mai duc si dupa alte produse din oferta asta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu numai la produsele de machiaj, este valabil si pentru celelalte si din acest motiv eu le calc pragul doar pentru produsele marca proprie sau cand au promotii care ma intereseaza. :D
      Spor la shopping in continuare!

      Delete
  6. Vai ce de-a oferte tentate, pacar ca nu am DM in Bacau ca sigur mi-as fi luat si eu ceva.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram