Ins&Outs #2

RO: Astazi m-am gandit sa fac un nou articol in seria Ins&outs, m-am gandit ca am reusit sa strang cateva "cupluri" iar cu ocazia asta apuc sa va povestesc si cate ceva despre fiecare dintre ele.



OUT: CHI Silk Infusion *link* un ulei de par destul de popular in blogosfera si un produs care mi-a placut mult, parul arata bine si se simtea moale, niciodata nu a aratat incarcat desi uneori puneam o cantitate poate mai mare, as indrazni sa spun ca mi-a placut mai mult decat uleiurile Moroccanoil, cel putin la rezultate. Caci are un mare minus, din punctul meu de vedere: mirosul puternic barbatesc. Recent ma mai obisnuisem cu el, dar era foarte neplacut momentul in care aplicam uleiul, totusi am continuat sa-l folosesc in ciuda mirosului tocmai pentru ca mi-au placut efectele. Dar, din fericire, acum exista o alternativa frumos mirositoare care promite aceleasi efecte: CHI Keratin Silk Infusion.
IN: L'Oreal Elseve Huile Extraordinaire Universelle *link* (imi pare rau, denumirea in franceza suna mai bine decat Ulei Extraordinar :D ) este inlocuitorul lui CHI, cel putin pentru moment. Este in teste si astept sa vad pe termen lung cum se comporta. Pentru moment, va pot spune ca imi place parfumul lui usor oriental la nebunie, cat despre efecte, momentan se descurca bine, cuminteste tendintele de electrizare si il lasa fin si stralucitor. Insa, greul de-acum incepe pentru ca iarna, parul meu o ia razna asa ca voi vedea cum e descurca si de-acum incolo.

OUT: L'Oreal Ever Riche Conditioner *link* de care va spuneam chiar in prima postare Ins&outs si ca imi place foarte mult. Imi place in continuare la fel de mult dar vreau sa termin un alt produs inainte si, desi tentatia este mare, nu mai folosesc balsamul Ever Riche ca sa scap o data de celalalt. :)
IN: Gliss Ultimate Repair Express-Repair Conditioner *link* face parte din  micul meu project pan si m-am hotarat sa-l termin odata pentru ca prea statea in dulap de mult timp. Nu e fenomenal si nici nu se consuma prea repede iar la un moment dat m-am plictisit de el. Am observat totusi un aspect pozitiv de cand am inceput sa-l refolosesc: imi ajuta parul sa se onduleze. Parul meu natural este ondulat insa atunci cand nu e lung, asa cum e acum, se cam incapateaza si nu prea vrea sa se onduleze si apoi sa ramana asa insa balsamul asta face diferenta. Pe langa asta, il mai folosesc si pe parul uscat pentru a-l reimporspata putin, mai ales ca-l si parfumeaza. Este destul de usor in par si nu arata incarcat dupa ce-l folosesc pe parul uscat.

OUT: Alba Botanica Very Emollient Body Lotion, Unscented *link* pe care am reusit in sfarsit s-o dau gata. Bine, am dat-o gata acum cateva saptamani si asa am taiat mandra inca un produs din lista "de consumat". Mi-a placut mult, este foarte buna pentru pielea uscata, bine formulata, se absoarbe repede numai ca, la un moment dat, parca imi doresc si ceva parfum. D-asta am cam lasat-o deoparte un timp si am folosit alte lotiuni de corp parfumate. Inca un mare plus este ambalajul, pompa face aplicarea cremei foarte usoara. Daca va doriti o lotiune de corp pentru aceasta iarna cu un raport pret/cantitate foarte bun si daca nu va deranjeaza lipsa parfumului, v-o recomand!
IN: Superdrug Plum&Red Cherry Body Butter este un alt produs din project pan, care statea de cam mult timp si pe care am vrut sa-l consum pentru ca deja apucasem sa-l incerc. Nu e o minune, nici in ceea ce-i priveste ingredientele si nici efectele, miroase bine si cam atat. De fapt, reuseste totusi sa mentina pielea fina  de dimineata pana seara dar cam atat.

OUT: Boots Simply Sensitive Foaming Cleansing Wash *link* nu cred ca mai are nevoie de vreo introducere. Pe langa faptul ca nu se mai gaseste in Romania de cand au schimbat gama, de la Expert la Simply Sensitive, si trebuie sa apelati la santajul sentimental sau bine-vointa celor care ajung in Anglia, nici nu e chiar usor de pus mana pe ea pentru ca stocul se epuizeaza destul de rapid. Dupa ce am incercat-o nici nu-i de mirare ca zboara de pe rafturi: nu costa decat 2.5 lire atunci cand nu este redusa si este foarte blanda cu tenul. In lunile in care am folosit-o nu am simtit niciodata ca-mi usuca tenul si e asa delicata iar pentru ca mi-e frica de ziua in care o voi termina, pentru ca mai am destul de putina, am pus-o deoparte. Nu stiu pentru ce sau cand, insa ma sperie ziua in care voi ramane fara ea.
IN: L'Oreal Sublime Soft Calming Gel-Cream Wash *link* este al treilea produs demachiant L'Oreal Paris incercat de mine in ultimele 6 luni (dupa lotiunea micelara si uleiul demachiant) si ma bucur ca nici el nu m-a dezamagit. Este bine formulat, este asemanator cu gelul Eucerin ca textura si miros dar mie mi s-a parut mai bland, cel putin pana acum. Ma bucur atunci cand descopar produse bune si accesibile ca pret in magazinele din Romania pentru ca e bine sa ai la indemana alternative atunci cand nu ai de ales.

OUT: Paula's Choice Clear Regular Strength Exfolianting Solution *review* caruia nu-i mai scriu toata denumirea, v-am povestit ca e ok, nu mi s-a parut fenomenal, nu m-a dat pe spate, puteti citit mai in detaliu in review. Nu l-am terminat si daca tot nu este deschis de mult timp, il pastrez pentru a-l lua cu mine cand mai plec pe undeva, tocmai pentru ca e micut si nu ocupa mult loc, plus ca ma impac destul de bine cu el deci ar fi ok de folosit pentru o saptamana, doua.
IN: Paula's Choice 2% BHA Lotion *review* de care am mai pomenit de curand. Imi place mult, nu mai renunt la ea, nu mai vreau sa incerc alte variante de BHA. Se simte pe tenul meu diferenta de cand am revenit la ea.

OUT: Flormar MaXXL Lengthening Mascara *link* de care va spuneam ca nu are o formula care te-ar impresiona, sau cel putin pe mine nu. Insa, nu cred ca va mai sta mult timp nefolosita si am s-o bag iar in rutina si se va inversa perechea asta. Dar stati sa trec la celalalt produs ca sa va explic.
IN: Maybelline The Colossal Waterproof Mascara *link* pe care mi-am dorit mult sa-l incerc pentru ca m-a impresionat formula waterproof a lui The Rocket dar imi doream aplicatorul lui The Colossal. Ei bine, nu numai ca formula mi se pare inferioara variantei "ne-waterproof", dar mi se si intinde peste tot: pe pleoapa, unde se ating genele si sub ochi. Sunt foarte dezamagita de acest rimel si din acest motiv scriam mai sus ca cel mai probabil cat de curand se va inversa perechea, ce e IN va fi OUT, si invers. A mai fost cineva dezamagita de Colossal Waterproof sau sunt eu singura?

OUT: Jordana Brow&Eyeshadow Powder Single in Brown *swatch* de care nu mai eram multumita in ultima vreme din cauza culorii mai ales pentru ca tot astept sa mi se ingroase spranceana dreapta si sunt nevoita s-o depasesc putin pentru a o egaliza cu cea stanga. In rest, nu prea am ce sa-i reprosez dar nu am mai rezistat si normal ca pana la urma am luat altceva.
IN: Inglot Freedon System Brow Powder Square in 569 *link* care nu este chiar atat de gri in realitate insa este un maro inchis cu subton gri si desi azi l-am folosit pentru prima oara mi s-a parut ca se potriveste mult mai bine cu parul si sprancenele mele. Asa ca voi ramane la el, cel putin pentru moment, pentru a-l testa intens. :D

OUT: OPI Nail Envy The Original *link* este un tratament ce ajuta la intarirea unghiei si previne exfolierea lor. In general nu am probleme grave cu unghiile, ce-i drept nici eu nu le tin foarte lungi, ba in ultimul timp chiar trec printr-o faza in care imi place sa-mi tin unghiile scurte dar am zis sa incerc acest produs. Nu am avut decat varianta mini, dar m-a tinut cateva luni bune si folosiri la fiecare manichiura, insa nu m-a impresionat si nici nu m-a convins, nici ca baza, nici ca tratament. Deci, poate daca mai am ocazia sa pun mana pe un mini as folosi-o, insa sigur nu mi-as cumpara-o.
IN: essence studio nails 24/7 nail base *link* statea uitata printr-o cutie pentru ca atunci cand am luat-o, nu mi s-a parut o minune. Dar de cand am inceput s-o refolosesc parca nu mi se mai pare asa rea si parca a imbunatit usor rezistenta ojelor.

***

Si cu asta am incheiat si a doua tura de Ins&Outs si revin cu articole zilele astea, am ramas tare in urma.

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

12 comments:

  1. Foarte interesant articolul si bravo pentru munca depusă la realizarea lui!
    Despre produsele in sau out folosesc si eu dintre cele dedicate îngrijirii parului L'oreal si Gliss si sincer mi se par mai proaste decat le-ai descris. Cel puțin cel L'oreal care se vrea un tratament. Cel puțin asta a fost părerea mea, nu le-as mai recumpara nici una din brandurile astea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mersi, ma bucur ca ti s-a parut interesant.

      E foarte subiectiva treaba cu produsele, depinde de atati de multi factori, de par chiar si de asteptari, e inevitabil ca ce-mi place mie sa nu-i placa altcuiva. Oricum, inafara de balsamul L'Oreal, nici eu nu le-am laudat pe celelalte, mai ales balsamul Gliss. :)

      Delete
  2. Spune-mi, te rog, de unde ai achizitionat L'Oreal Elseve Huile Extraordinaire Universelle?

    Foarte interesanta postarea ta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu l-am primit din partea L'Oreal dar sigur trebuie sa apara si in magazine, asta daca nu este deja.

      Delete
  3. Unde ai gasit serul de la L'Oreal? Eu nu l-am vazut pe niciunde :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu l-am cumparat, dar stai linistita ca daca inca nu e, sigur apare. :)

      Delete
  4. Mie imi place colossal-ul normal, nu am patit sa mi se intinda sau sa se faramiteze cum am citit la alte fete. Varianta waterproof nu am incercat-o. The Rocket parca mi-a placut putin mai mult pe gene, dar nu-l mai cumpar din cauza ca se demachia mult prea greu.
    Gelul de spalare l'oreal se gaseste in magazine la noi? Imi intarzie un colet iherb si mi-ar trebui un gel pt. seara, tot asa ca sa mai fac economie la spuma boots, nu vreau sa o termin prea repede :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dap, gasesti gelul in magazine, daca ai un Carrefour in zona poti incerca sa vezi daca mai au reducerile.

      Si eu imi amintesc ca mi-a placut Colossal-ul normal, de fapt eu am avut varianta ultra balack sau ceva de genul, d-asta l-am vrut in varianta waterproof, m-am gandit ca o sa am aceleasi efecte dar cu rezistenta sporita. :( Intr-adevar, e un chin sa demachiezi The Rocket, dar cred ca pt mine asta e solutia.

      Delete
  5. Frumoasa postarea si interesanta in acelasi timp,mai aflam si noi unele lucruri..

    ReplyDelete
  6. Voi face acelasi schimb in ceea ce priveste lotiunea cu BHA, de abia astept. Ma si visez cu un ten curat ca lacrima. Sa fiu realista, totusi. :) O sa arate mai bine, asta conteaza.
    Mi-a mai spus o prietena ca ii placea Gliss-ul pentru acelasi efect de definire a buclelor. Eu, avand parul drept, aratam cam ciufulita dupa ce-l foloseam. :))

    ReplyDelete
  7. Mai am si eu jumatate dintr-o spuma Nivea, apoi trec pe Sublime Soft si sper sa-mi placa. Am luat aceeasi decizie in privinta lotiunii cu BHA 2%, trebuie doar sa se alinieze niste planete, ca intentionez sa o comand din SUA.
    Sunt tare curioasa in privinta gamei Ever Riche, oare cand o sa ajunga la noi?

    ReplyDelete
  8. Interesant articol si chiar m-ai facut curioasa in privinta cu unele produse :D

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram