Rimmel Space Dust


RO: Cat asteptam sa inceapa nebunia de "pseudo-Black Friday", am zis sa va arat cea mai noua oja din colectie, una pe care am spus ca trebuie sa v-o arat imediat pe blog.

Poate stiati, sau nu, ca Rimmel nu s-a lasat mai prejos si a scos propria colectie de oje texturate, colectie ce poarta numele Space Dust si include momentan 5 oje:


via
  • Aurora - roz pal, as zice un fel de rose gold
  • Luna Love - magenta cu sclipici roz si albastru
  • Total Eclipse - negru cu sclipici duochrome teal/mov
  • Moon Walking - violet cu sclipici argintiu
  • Shooting Star - argintiu

Dintre cele 5, Aurora si Total Eclipse sunt cele care m-au atras, mai ales Total Eclipse cu efectul duochrome si d-asta am si ales-o.

Oja se aplica frumos, consistenta nu este prea lichida si eu am aplicat-o in 2 straturi. Pensula este cea cu care ne-au obisnuit Rimmel, lata, aplatizata si usor rotunjita, usureaza foarte mult aplicarea frumoasa si uniforma a ojei, fara a fi nevoie de retusuri ulterioare. Din pacate, efectul duochrome al particulelor de sclipici nu se observa si pe unghii dar tot este o oja superba. Ramane de vazut cum se comporta la capitolul rezistenta si cat de greu va fi s-o indepartez.





Nu-i asa ca e superba Total Eclipse? Voua ce oje va fac cu cochiul din colectia Space Dust?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

19 comments:

  1. Uuuuuu, me gusta :D As incerca si Aurora <3

    ReplyDelete
  2. Nu prea le am eu cu nisipoasele, dar parca as incerca-o pe cea violet.

    ReplyDelete
  3. E superba, pe aceasta mi-o doresc si eu :D

    ReplyDelete
  4. Aceasta culoare este preferata mea, acel teal in combinatie cu negru este superb :)

    ReplyDelete
  5. Doaaaaamne, cat de bine arata. Cu siguranta mi-o cumpar si eu:))

    ReplyDelete
  6. Uuu, ce frumusica este! Iar o sa ajung sa cumpar oje :)))

    ReplyDelete
  7. E supeeeerba! Si mie imi place mult aceasta, plus Aurora. Cred ca sigur iau macar 1 dintre ele! Sa te bucuri de ea. Pupici

    ReplyDelete
  8. Ce-mi plac unghiile tale! Cu siguranta imi voi lua si eu macar una. :) Aurora mi se mai pare interesanta.

    ReplyDelete
  9. Vai de mineeeee, ce mi-ai facut! Abia am cumparat o oja verde...

    ReplyDelete
  10. Ce frumoasa eeee!! Of, inca o oja verde pe wishlist..fac ce fac si tot la verde trag :D

    ReplyDelete
  11. doamne ce fain arata. Ar trebui sa mi-o iau si eu ♥

    ReplyDelete
  12. Superbă nuanţă, toate-mi plac! :-)

    ReplyDelete
  13. E superbă nuanța asta, nici nu știu ce să scriu..Mă răscolește :))

    ReplyDelete
  14. Aurora shall be mine! :) Space Dust arata bine, insa rose gold... I'm a sucker for that!
    Eu mi-am petrecuta vreo 15 minute diminteata desprinzandu-mi niste Jolly Jewels de pe unghii, am observat ca se desprindea in bucati mari si am zis ca e mai simplu sa o scot asa decat sa o sterg cu acetona pana mi-ar fi iesit ochii.

    ReplyDelete
  15. Ladies, am avut o presimtire ca o sa va placa oja cel putin la fel de mult cum imi place si mie. :D D-asta am zis ca trebuie sa scriu despre ea repede, repede

    ReplyDelete
  16. OMG! Cum intra salariul, cum o cumpar!!! Si am o banuiala ca si aurora o sa mi se lipseasca de mana. :d Cert este ca Total Eclipse va fi a mea! Nici nu mai conteaza cat rezista :D

    ReplyDelete
  17. E superba, trebuie neaparat sa o iau si eu! <3
    Cred ca imi plac toate ojele din colectie si parca cea mov striga dupa mine.. :))

    ReplyDelete
  18. Dintre toate nuantele, cea prezentata de tine e the one pentru mine. Imi imaginez ce sclipiri are in realitate....

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram