Elf Studio Stipple Brush Travel Set


RO: Daca tot v-am povestit Duminica despre cea mai recenta comanda iHerb, mi-am adus aminte ca va promisesem sa revin cu detalii despre setul de pensule Elf, Studio Stipple Brush Travel Set. Am observat ca a fost pe locul doi in topul click-urilor, dupa crema Life Flo.

In primul rand, imi place foarte mult faptul ca manerele sunt mai scurte, imi plac mai mult pensulele cu manere mai scurte si mi se par mai comode de folosit iar pe langa asta, iti este si mai usor sa le iei cu tine cand pleci pe undeva. Pensulele sunt fine si se simt foarte bine pe ten atunci cand le folosesti, iar spre deosebire de prima pensula Stipple Elf, nu au pierdut fire la prima utilizare. De fapt, si la spalat s-au comportat foarte bine si nu au pierdut fire.


Stipple Brush


Aceasta e una dintre pensulele care se gasesc si separat. V-am aratat initial, dar am sa reiau si aici, faptul ca pensula din set este mai deasa decat cea pe care o aveam eu. Nu stiu daca asta e o diferenta doar intre pensula din set si pensula normala sau daca inclusiv pensula individuala e asa acum. Fiind mai deasa, cu firele atat de lungi si care se pot misca mult stanga-dreapta nu o folosesc atunci cand vreau o precizie mai mare in aplicare ca atunci cand aplic fond de ten sau blush. Insa imi place pentru a aplica orice alt produs pe ten pe care as vrea sa-l aplic intr-un strat cat mai fin. Cel mai des am folosit-o pentru aplicarea pudrei care imi ia mai putin acum dar am incercat-o si mi-a placut pentru aplicarea pudrei bronzante.


Small Stipple Brush


Si aceasta pensula mi s-a parut ca e usor diferita fata de cea individuala cu acelasi nume, parca firele sunt mai scurte si este mai mica, sau poate doar ma asteptam eu sa fie altfel. In orice caz, stati linistite ca i-am gasit destule utilizari cat sa-mi placa mult. Cel mai des o folosesc pentru aplicarea pudrei de conturare tocmai pentru ca nu ia mult produs si astfel sansele sa exagerez cu aplicarea cam dispar. Sau pentru aplicarea ori uniformizarea fardului de obraz, pentru anticearcan, oricand imi doresc o pensula care sa-mi ofere precizie si care e usor mai ferma.

Eyeshadow Stipple Brush


Este cea mai putin folosita dintre cele patru pentru ca este o pensula plata insa duo-fiber deci nu ia mult produs, dar atunci cand folosesti o pensula plata fix asta vrei: sa aplici cat mai mult produs in zona in care tapotezi pensula. Cum m-am gandit eu s-o folosesc a fost fie folosind partea subtire pentru a aplica fard sub ochi atunci cand vreau doar o culoare foarte difuza si nu ceva intens, fie folosind partea plata pentru a aplica iluminator.

Tapered Stipple Brush

pensula era partial uda in poza, ea e mai stufoasa cand se usuca

De la o pensula mai putin indragita la poate, cea mai indragita din set. Imi doream de mult o pensula de acest fel, in forma unei pensule de blending insa duo-fiber si pot spune ca aceasta si Stipple Brush au fost folosite la fiecare machiaj. Ce imi place mult la o astfel de pensula este faptul ca nu depune multa culoare deodata si fiind mai mica, intra foarte bine in pliu si ai un control mult mai mare cu ea. Deci poti aplica oricat de putina sau de multa culoare vrei si poti obtine un degrade foarte frumos al culorii. Pe de-o parte, e ceva mai mult de lucru pentru ca trebuie sa tot reaplici culoare, pe de alta parte insa mi se pare foarte util cand lucrezi cu farduri pigmentate. Asa distribui mai usor culoarea si sansele sa te trezesti cu o pata foarte intensa intr-un loc, si apoi sa te chinuiesti s-o difuzezi, sunt minime.

***

Per total, eu sunt foarte multumita de acest set, sunt 4 pensule si un portfard la 11 $. Am vazut ca in Romania nu este disponibil deci il gasiti doar aici. 


Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

1 comment:

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram