Beautyblender Micro.mini vs Ebelin dupe


RO: Probabil ati auzit de faimosul burete de machiaj Beautyblender care a revolutionat aplicarea machiajului. Eu am fost mult timp fana inraita ai acestor bureti, mai ales in perioadele in care aveam probleme mai mari cu tenul, sau tindea sa fie descuamat si mereu preferam sa aplic fondul de ten folosind un astfel de burete in loc sa folosesc pensula. Ce-i drept insa, pana de curand, nu avusesem ocazia sa incerc originalul si mereu am cumparat copii, fie ca e vorba despre bureteii de machiaj pe care-i gasesti pe ebay si-i cumperi de la chinezi, fie Real Techniques Miracle Complexion Sponge.

Insa cu ocazia aparitiei in Romania a Beautyblender Micro.mini, special creata pentru zonele in care ai nevoie de precizie mai mare si acolo unde buretele clasic ar putea fi prea mare, am avut ocazia sa incerc acesti buretei si am zis ca voi face un nou review comparativ. Asa, va voi prezenta atat originalul cat si copia si va voi spune impresiile mele despre amandoua. Varianta aleasa de mine a fost cea mai la indemana, adica bureteii Ebelin pe care trebuie sa ii vanati prin DM (eu i-am gasit in DM din centrul vechi Bucuresti).


Nu stiu daca ati vazut tutorialul/primele impresii cu produsele din colectia de toamna Sephora, insa acolo a fost prima mea intalnire (ever) cu Beautyblender. Am ramas placut suprinsa atunci cand am constatat ca materialul din care e facut este total diferit fata de ce stiam eu: Beautyblender este moale, nu este dens si de aceea se simte foarte misto pe ten. Desi bureteii Micro.mini sunt destul de mici initial, oricum isi maresc volumul atunci cand ii uzi iar mie mi se pare ca sunt marimea perfecta pentru zona de sub ochi, nici prea mari, nici prea mici. Iar de la prima utilizare m-au cucerit, intind si difuzeaza anticearcanul atat de bine incat arata foarte natural, nu exista o trecere clara intre fond de ten si anticearcan si mi se pare ca e mai rapid decat folosind degetele. Imi mai plac si pentru ca nu absorb produs de pe ten atunci cand il folosesti ci doar il intind foarte bine iar la sfarsit, se spala foarte usor.



Pe de alta parte, bureteii Ebelin sunt fix din acelasi material din care sunt facuti si copiile, atat cele chinezesti cat si RT. Comparativ cu Beautyblender, sunt mai densi si nu sunt atat de moi ci sunt mai fermi. Exista si o diferenta de forma iar cei Ebelin sunt ceva mai alungiti si varful este mai ascutit. Un lucru pe care l-am observat atunci cand i-am incercat a fost faptul ca acesti buretei tind sa absoarba din produsul aplicat pe ten, deci chiar daca eu aplicam exact cat trebuie, dupa ce foloseam buretele trebuia sa revin cu inca un strat de anticearcan pentru a obtine acoperirea dorita. La spalat se comporta ok, insa fiind mai dens materialul, mi se pare ca se spala si se usuca mai greu. La cei mici nu e o problema foarte mare insa stiu cum e cu cei mari.



Dupa aceasta comparatie, pot spune ca Beautyblender m-a convins si m-a convertit. Desi ani de zile am zis ca nu are rost sa dai banii pe el, am sa-l iau si pe cel mare pentru ca materialul este clar diferit si parerea mea este ca face diferenta. Iar Beautyblender Micro.mini din cate  am observat este unul dintre acele produse polarizante, adica ori iti place ori il urasti. Mie imi place mult si mi se pare util insa nici nu am Beautyblender-ul mare dar cand il voi lua sigur va voi spune daca mi se vor parea inutili atunci. Intre timp, ii voi folosi cu mare placere la fiecare machiaj.

In concluzie, merita sa dati banii pe Beautyblender? Daca este in bugetul vostru, DA! Nu stati prea mult pe ganduri pentru ca efectul final obtinut nu se compara. Evident ca iti poti face treaba si cu ceilalti, doar v-am zis ca ani de zile i-am folosit insa sunt usor diferiti si necesita ceva mai multa rabdare si atentie.

Gasiti buretii Beautyblender in Sephora, cel mare costa 79 lei iar cei Micro.mini ar trebui sa fie tot pe-acolo ca pret. Buretii Ebelin au fost parca 20 lei.

Voi ati incercat Beautyblender?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

5 comments:

  1. Am fost la Cosmetics Beauty Hair si am vazut ambele variante. Cel mare costa 80 lei, iar cei mini 110 lei. Desigur nu i-am cumparat, fiindca am 2 buretei din Turcia care sunt tare, tare buni. Mi-a placut review-ul si cand voi avea nevoie le voi cumpara. Am fost in doua magazine Dm sa intreb de bureteii mini si se uitau la mine ca la o nebuna.
    O zi frumoasa, pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. La CBH nu era Sephora, eu ziceam de preturile lor. Eu cand am intrebat in DM am zis de bureti Ebelin de machiaj in forma de ou, eventual poti sa le zici si ca sunt cei albastrii. La mine asa s-au prins despre ce vorbeam. Pup :*

      Delete
  2. Eu am buretelul de la Real Techniques si imi place mult. Mai am un buretel mai iefitn - de 10 lei, de genul celor de pe Ebay sau de la metrou, insa acesta este ...nu-mi place deloc! Si nu se mareste in contact cu apa, este nevoie de mult mai mult produs decat de obicei...deci BIG NO!
    In schimb, cel de la RT imi place foarte mult - moale, nu fac risipa de produs si aplicarea se face usor, sigur si frumos!
    Pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate, buretii gen cei de pe ebay sunt cam hit or miss iar tu ai prins unul dintr-un stoc prost. Buretele RT mi-a placut si mie, de fapt poti citi asta si in review dar acum de cand l-au schimbat si e mai poros nu l-as mai cumpara, de fapt d-asta nici nu l-am mai luat. Pup :*

      Delete
  3. Eu am unul cumpărat dupa iherb si sunt tare multumita de el. Nu stiam ca se gasesc in DM. Am sa ii caut si eu

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram