Burete konjac Sephora


RO: Demachierea mi se pare cel mai important pas din rutina care contribuie la un ten curat si frumos si fara o demachiere corecta poti pune toate tratamentele si cremele din lume pentru ca e foarte posibil sa nu obtii rezultatele asteptate. Asa ca nu e de mirare faptul ca pe langa demachiante si geluri am tot inceput sa ne folosim si de alte accesorii, sa le zicem: perii de curatare, lavete sau bureti.

Cu periile de curatare in genul Clarisonic nu sunt tocmai de acord, cel putin nu folosite zilnic iar in ultimii ani am folosit cu regularitate lavete de microfibra pentru a ma asigura ca tenul este perfect curat. Insa bureti nu folosisem, cu atat mai mult cei Konjac de care auzisem si stiam ca sunt foarte populari in ultima vreme. Asta s-a schimbat de curand, atunci cand am introdus in rutina mea buretele konjac Sephora.

Radacina Konjac, originara din Asia, e folosita de peste 1000 de ani in dieta dar si in ritualul de infrumusetare iar in ultimii ani buretii konjac au devenit foarte populari si in restul lumii. Buretele konjac Sephora este una dintre noutatile toamnei si este adresat tuturor tipurilor de ten. Initial mi-a fost usor teama ca va fi un prea abraziv pentru a fi folosit zilnic insa dupa prima utilizare m-am convins ca nu este cazul si l-am folosit linistita, in conditiile in care tenul meu e sensibil si reactioneaza foarte repede, plus rozaceea din dotare.


Eu nu l-am folosit de doua ori pe zi, ci doar seara cand trebuie sa indepartez impuritati, praf, sebum, machiaj, crema cu SPF si, sincera sa fiu, la primele utilizari nu mi s-a parut nimic special. Nu mi s-a parut ca ajuta prea mult si atunci am zis ca o fi prea bland, chiar si pentru tenul meu. Schimbarea a intervenit atunci cand am plecat din Bucuresti pentru doua saptamani si nu am luat buretele cu mine. La intoarcere, am luat frumos buretele, m-am spalat cu el si in momentul in care m-am clatit am observat ca tenul se simte diferit fata de cum era inainte de a ma spala, mult mai fin si uniform la atingere. Asa ca am decis ca il voi folosi in continuare pentru ca intr-adevar ajuta.

Iar schema asta in intreruptul si reluarea folosirii a mai functionat si la altcineva. Deci daca si voua vi se pare ca nu va ajuta cu nimic buretele konjac, nu-l mai folositi o perioada si vedeti cum e cand realuati folosirea lui.

Pentru a folosi corect buretele konjac, imbibati-l bine in apa calduta, pana se inmoaie complet si apoi, fie aplicati gel de curatare pe el, fie il folositi dupa ce ati aplicat deja gelul pe fata si masati-va tenul folosind miscari circulare. La final, clatiti-l bine si folositi agatatoare pentru a-l pune la uscat intr-un loc bine aerisit. Il puteti folosi si pentru indepartarea mastilor de pe ten insa mi s-a parut ca asa trebuie sa stau prea mult ca sa ma asigur ca am clatit bine buretele asa ca am ramas la varianta clasica, mainile. 

Voi sti folosit pana acum bureti konjac?

Julie

Skincare addict ♥ Lipstick lover ♥ Nail polish hoarder
Email me: sihayasworld(at)gmail(dot)com

3 comments:

  1. Am unul cu argila rosie luat de la farmacia tei. Si eu credeam ca va fi prea mult pentru ten in conditiile in care folosesc exfolianti chimici. Il folosesc o data la 2 zile. Singurul lui defect e ca se usuca foarte greu, desi respect instructiunile de utilizare. Ioana V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suna interesanta varianta asta cu argila rosie, nu stiam ca au asa ceva la farmacia Tei dar bine ca ai zis, la urmatoarea vizita sper sa-mi aduc aminte si sa ma uit dupa burete. Pup :*

      Delete
  2. Eu il am tot pe cel de la Sephora si chiar imi palce mult. Sunt curioasa cat de diferit e fata de cele de la Ecotools.

    ReplyDelete

Feel free to tell me your thoughts on the subject here. Did you like it? Did you hate it? I love feedback! :*

Instagram